Sinä ja minä.
Haudan levossa ei ole ketään eikä kukaan tule olemaan.
Turhaa toiveajattelua että jäätte eloon kuoltuanne jonnekin hautaan odottamaan heräämistä Jeesuksen palattua takaisin maan pinnalle.
Kuollessa kaikki rakenne tyhjäksi.
21
139
Vastaukset
- Anonyymi
Raukeatte.
- Anonyymi
Raukenemme.
- Anonyymi
Kammottavaa olette sitten tiedottomassa tilassa tai tajuissanne ainakin Jeesuksen ristiinnaulitsemis vuosipäivnä kuten pyhät miehet olivat Jerusalemin kaduilla.
- Anonyymi
”Matt. 27:52-53 kerrotaan, että ”monien poisnukkuneiden pyhien ruumiit nousivat ylös. He lähtivät haudoistaan, ja Jeesuksen ylösnousemuksen jälkeen he tulivat pyhään kaupunkiin ja näyttäytyivät siellä monille”.
- Anonyymi
Zombieita ovat, kun Paholainen varasti heidän sielunsa.
Kuollessa kaikki rakenne tyhjäksi 😹👍
- Anonyymi
Jaa jaa jaa 😅
- Anonyymi
Minä olen kokenut kuoleman sairaalassa ollessani vakavan onnetumuden jälkeen.
Olin täysin tietoisessa tilassa. Näin seinien ja kattojen läpi.
Palattuani takaisen ruumiseeni, paluu ei tuntunut miltään. Mutta kun ruumiini alkoi elämään, se oli jonkinverran kivulias, aivan kuin soko rumis olisi säkenöinyt samalla ta valla, kuin jonkun jäsenen puutumisesta, mta nyt koko ruumis.
Heti olin täysin paikalla ja puhekykyinen.
Kaiki tämän läpikäydessä olin koko-ajan selvässä ymärryksessä.
Olen varma, että kuoltuamme sielumme elää ja tiedostaa järkevästi kaiken ympäristöstä, jopa esteiden (seinien ja kattojen) läpi.
RKK.- Anonyymi
Joo niin varmaan :d kunhan kunhan toivoit. Itse olen ollut noin kymmenkunta kertaa kliinisesti kuollut eli sydän on siis pysä
htynyt (sydänvika )koskaan en ole nähnyt mitään valoa tjms. mutta en myöskään sitä alakerran herraa tökkimässä hiilihangolla.
Eläminen on siis elämisen aikaa kun sitten "lähtö" tulee niin se on siinä. Lohdutukseksi kerron kuitenkin sellaisen ettei se tee kovin kipeää , ihmisen nimittäin valtaa sellainen jännä euforia ja no, ehkä rauha. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo niin varmaan :d kunhan kunhan toivoit. Itse olen ollut noin kymmenkunta kertaa kliinisesti kuollut eli sydän on siis pysä
htynyt (sydänvika )koskaan en ole nähnyt mitään valoa tjms. mutta en myöskään sitä alakerran herraa tökkimässä hiilihangolla.
Eläminen on siis elämisen aikaa kun sitten "lähtö" tulee niin se on siinä. Lohdutukseksi kerron kuitenkin sellaisen ettei se tee kovin kipeää , ihmisen nimittäin valtaa sellainen jännä euforia ja no, ehkä rauha.Lääketietllinen sydämen pysähdys ei vielä tarvitse poistaa sielua ruumista.
On myös mahdollista, että Jumala ei anna muistaa tuonpuoleisesta mitään. - Anonyymi
Näitä kokemuksia on monella - oliko samaan aikaan sydänpysähdys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääketietllinen sydämen pysähdys ei vielä tarvitse poistaa sielua ruumista.
On myös mahdollista, että Jumala ei anna muistaa tuonpuoleisesta mitään.No oikesasti ei ole olemassa sielua tai se on korkeentaa se minkälaisia ihmisiä olemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä kokemuksia on monella - oliko samaan aikaan sydänpysähdys?
Oletan, että kokemus lasketaan kuoleman jälkeiseksi vain siinä tapauksessa, jos myös sydän on pysähdyksissä. (Youtube, tiededokumenttisarja 'Mielen salattu voima', kolme osaa).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletan, että kokemus lasketaan kuoleman jälkeiseksi vain siinä tapauksessa, jos myös sydän on pysähdyksissä. (Youtube, tiededokumenttisarja 'Mielen salattu voima', kolme osaa).
Mutta mielenkiintoinen asia on kyseessä ilman sydänpysähdystäkin. Kyse on todellisesta ilmiöstä, joka tapauksessa, missä ihminen ei ole sidottuna materiaan - pitäisin nimenomaan mielenkiintoisempana ilman sydänpysähdystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääketietllinen sydämen pysähdys ei vielä tarvitse poistaa sielua ruumista.
On myös mahdollista, että Jumala ei anna muistaa tuonpuoleisesta mitään.Kyllä minä muistan ehkä vähän liiankin hyvin . Kipuhan oli kaamea kun rintakehä on sahattu kahtia ja sitten max kymmenen vuotiasta poikaa joiden vuoksi sieltä pitää rämpiä ylös. Pokien isä jonka kanssa olin naimisissakin , jolloin hakkasi minua ja lapsista ei oikeastaan välittänyt mitään. Nykyään asiat kuitenkin hyvin . Elelen tässä kissani kanssa ja sen rakkaus on aina parempaa kuin miehet, Vaikka sanottakoon että ihan hetero olen.
- Anonyymi
Mielikuvituksen voima on hienoa.
- Anonyymi
Vaikka ruumis kuolee, sielu ei kuole, vaan sielu erkanee fyysisestä ruumiistaan ja siirtyy iankaikkisuuteen.
- Anonyymi
Sieluni muuttaa lepakkoon joka puolenyönmaissa lentelee tehtaan piippujen ympäri missä tein elämäntyöni :-)
Gubbe 76
- Anonyymi
Mikähän tämä "Jeesuksen palattua takaisin maan pinnalle" on, kun papin siunaama uskovaisten fyysinen tulenliekkeihin meno on koko maailman viimmeisnä päivänä, kun koko maailma palaa. Tarkoitatko, että Jeesus tulee polttamaan koko maapallon?
- Anonyymi
Ei.
Ennen auringon laajenemisesta Jeesus tulee kohta.
- Anonyymi
ja olin syntynyt ? koska ? tiedätkö poistaja ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225344- 254518
- 282631
- 342294
- 372048
- 151978
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211317Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224