Sen vastauksesi takia älä edes unelmoi lähestyväsi minua.
"Jeesus sanoi: ”Totta puhuit: ei sinulla ole miestä. Viisi miestä sinulla on ollut, ja se, jonka kanssa nyt elät, ei ole sinun miehesi. Siinä puhuit totta.” Nainen sanoi: ”Herra, minä huomaan, että sinä olet profeetta."
Monta miestä sinulla on ollut?
44
287
Vastaukset
- Anonyymi
Onko yhtä monta kuin sulla on ollut naisia?
Yritätkö esittää Jeesusta? Älä koroita itseäsi.
Miksi kuvittelet että joku sinua haluaisi lähestyä?
Vai ovatko ne lihallisia haaveitasi?
Minua aloitus ei koske koska olen avioliitossa vastasin sen takia koska aloitus on ylimielinen. - Anonyymi
Pääsetkö lähemmäksi Jeesusta tuollaisilla aloituksillasi aloittaja?
Miksi kuuntelet ennemmin perkeleen ääntä kuin Pyhän Hengen? - Anonyymi
Lihallisesti ajattelevalle aloituksen tekijälle.
Jokaista kiusaa hänen oma himonsa onko palstalle kirjoittelu sinun himosi?
https://www.bible.com/fi/bible/330/JAS.1.14-15.FB92 - Anonyymi
Synneistä olivatpa ne mitä tahansa kun ne on jätetty Golgatan ristille niin sinne ne myös jäävät.
Joten miksi aloittaja kiusaat ihmisiä typerillä kirjoituksillasi et ole yhtään pyhempi Herran edessä kirjoituksesi sen paljastavat.
Teet itsestäsi syntisen ja likaisen kun yrität sotkea liallasi pyhittäytyvää Herran palvelijaa.- Anonyymi
Vai kiusaa se heterotouhuista huomauttelu, mutta homostelusta huomauttelu kuuluu asiaan ja huomauttajaa kehutaan vielä kun tuo sen puolen julki.
Entäpä saako avioeronsynnistä huomauttaa vi pitääkö siitäkin vaieta?
On sallittujakin eroamisperusteita, mutta suurin osa eroavioliitoista taitaa laittomin perustein tapahtua kuten erilleen kasvaminen on yksi laittomasta avioerosta esimerkki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai kiusaa se heterotouhuista huomauttelu, mutta homostelusta huomauttelu kuuluu asiaan ja huomauttajaa kehutaan vielä kun tuo sen puolen julki.
On sallittujakin eroamisperusteita, mutta suurin osa eroavioliitoista taitaa laittomin perustein tapahtua kuten erilleen kasvaminen on yksi laittomasta avioerosta esimerkki.Mikä on se mistä huonauttelet nimeä synti niin voin vastata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sallittujakin eroamisperusteita, mutta suurin osa eroavioliitoista taitaa laittomin perustein tapahtua kuten erilleen kasvaminen on yksi laittomasta avioerosta esimerkki.Raamatusta löytyy vastaus kaikkiin noihin kohtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sallittujakin eroamisperusteita, mutta suurin osa eroavioliitoista taitaa laittomin perustein tapahtua kuten erilleen kasvaminen on yksi laittomasta avioerosta esimerkki.Oletko tehnyt aloituksen avioliitosta eronneille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sallittujakin eroamisperusteita, mutta suurin osa eroavioliitoista taitaa laittomin perustein tapahtua kuten erilleen kasvaminen on yksi laittomasta avioerosta esimerkki.Aloittaja kirjoitti varmaan tarkoituksella epätarkasti että mahdollisimman moni erehtyisi vastaamaan niin sattui minullekin käymään ja voin todeta että ei ollut minulle.
Jos avioero ei ole ollut raamatullinen niin raamatun mukaan se on synti niin kuin myös homous. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sallittujakin eroamisperusteita, mutta suurin osa eroavioliitoista taitaa laittomin perustein tapahtua kuten erilleen kasvaminen on yksi laittomasta avioerosta esimerkki.Mitä ovat hetero touhut mistä puhut?
Ja vastaus kysymykseesi ei ole monta ollut vaikka en ole ketään lähestymässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ovat hetero touhut mistä puhut?
Ja vastaus kysymykseesi ei ole monta ollut vaikka en ole ketään lähestymässä.yhdessäkin on liikaa kun neitsyytesi meni ensimmäisellä kerralla siinä missä kiinnostavuutesi vaimokseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yhdessäkin on liikaa kun neitsyytesi meni ensimmäisellä kerralla siinä missä kiinnostavuutesi vaimokseni.
Typerä kommentti kasva aikuiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yhdessäkin on liikaa kun neitsyytesi meni ensimmäisellä kerralla siinä missä kiinnostavuutesi vaimokseni.
Sulla niitä naisia oli joka sormelle paskan jauhaja syyllistä itseäsi syntisäkki menit suhteesta suhteeseen. Olisit ottanut minusta mallia odotin monta vuotta ja löysin hyvän aviomiehen. Ja nyt ei minun tarvitse olla tässä elämässä muuta kuin Kristuksen morsian.
- Anonyymi
Mitä pitempi linantuomio pastorilla on takana, sen arvostetumpi hän on.
Kolmoismurhaajat on ehdotonta eliittiä niissä piireissä.- Anonyymi
Paavalikin kehui murhistaan ja valehteluistaan, mutta ei tehnyt todellista parannusta.
Syytti synneistään vaan lihoja, vanhoja aatameita ja saatanan enkeleitä mitä hänessä asusteli. Sai näin samammielisten sympatiat puolelleen.
Room. 7:20
Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
Room. 7:19
sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalikin kehui murhistaan ja valehteluistaan, mutta ei tehnyt todellista parannusta.
Syytti synneistään vaan lihoja, vanhoja aatameita ja saatanan enkeleitä mitä hänessä asusteli. Sai näin samammielisten sympatiat puolelleen.
Room. 7:20
Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
Room. 7:19
sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.2. Kor. 12:7
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, Saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
Ap. t. 26:14 " Paha sinun on potkia pistintä vastaan.'
King Jamesin mukana oikein Saatanan viestinnän asiantuntija "The messenger of Satan" -niminen demoni.
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
- Anonyymi
Nykyisin kannatetaan sotarikoksia ja kansanmurhaa.
Paavali pikkutekijä siihen verrattuna.- Anonyymi
Oletko muslimi vai miksi täällä asiasta vouhkaat. USA on kehunut että Israel sotii puhtaammin kuin kukaan muu valtio on koskaan sotinut siviilien selkien takaa ampuvia muslimeja vastaan Gazassa samalla kun muslimivaltiot ovat puhuneet kansanmurhasta eli kääntäneet tilanteen päinvastaiseksi kuten saatanalle on ominaista valehdella.
Israelin sotiminen on puhtaampaa kuin Venäjän sotiminen Ukrainassa. - Anonyymi
Rotta.
- Anonyymi
Lopeta tuo jatkuva tautofoninen jankkaaminen jostain sotarikoksista. Eikö sun päässä ole enää mitän muuta ajatusta. Oletko helluntailainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tuo jatkuva tautofoninen jankkaaminen jostain sotarikoksista. Eikö sun päässä ole enää mitän muuta ajatusta. Oletko helluntailainen?
Nykyisin kuulemma helluntailailaisuus tuottaa eniten uskontojen uhreja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyisin kuulemma helluntailailaisuus tuottaa eniten uskontojen uhreja?
Ei pijä paikansa. Heiluntailaisuus ei ole uskonto eli epäjumalanpalvonta.
Jälleensä lienee aika muistuttaa etten ole helluntailainen eikä aikeissani ole sellaiseksi alkaakaan kun on sellaiseksi luuleltu. Helluntailattomuuteni ei johju siitä että helluntalaisuuven näkisin pahallisena, eksytystä voijaan viejä minne tahansa, jossa ei ole portilla Vartijaa vaan kaikenlaiselliset toivotetaan sisään lammasaitaukseen ja sitä on helluntailaisuujessakin ja onpa ovelija puheita joiltakin saarnaajilta että käypi huonosti jos et tähän laumaan tule....välillä suoraan, välillä epäsuoraan, muuten menettäisin uskoni Jeesukseen. Olen kristitty ja sellaiseksi uuvestisynnyin ja sellaisena pysyn.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko muslimi vai miksi täällä asiasta vouhkaat. USA on kehunut että Israel sotii puhtaammin kuin kukaan muu valtio on koskaan sotinut siviilien selkien takaa ampuvia muslimeja vastaan Gazassa samalla kun muslimivaltiot ovat puhuneet kansanmurhasta eli kääntäneet tilanteen päinvastaiseksi kuten saatanalle on ominaista valehdella.
Israelin sotiminen on puhtaampaa kuin Venäjän sotiminen Ukrainassa.Kuka on puhunut Israelista yhtään mitään.
Oli kyse siitä ettei Paavali ole pystynyt siihen aikaan tekemään sotarikoksia eikä kansanmurhaa kun välineitä siihen ei ole ollut.
Joten ei pysty niin pahoihin synteihin mihin nykyisin pystytään.
Joten turha jankata sitä miten Paavali olisi, mikä murhaaja kun paljon pahempaan pystytään ja siitä pitäisi olla huolissaan eikä Raamatun sanan kirjoittajia tehdä murhaajiksi.
Outoa jos se ei huoleta, mutta muut ovat kuvitelmat.
- Anonyymi
Putinhan on etsintäkuulutettu sotarikoksista. Haagissa jo miestä odotellaan vastaamaan teoistaan.
- Anonyymi
Hyväksymällä Paavalin hyväksyy myös Stefanoksen murhan.
- Anonyymi
Paavali katui Stefanoksen murhaamiseen osallisuuttaan ja on saanut sen anteellisoijuksi. Jumala on antanut sen synnin anteeksi Paavalille. Joten lopeta höpinällises Paavalin hyväksymillisestä sen olevan hyväksymällisyys Stefanoksen murhaamaksillisuus.
Minä hyväksyllisöin Paavalin. Veljellisenäin.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali katui Stefanoksen murhaamiseen osallisuuttaan ja on saanut sen anteellisoijuksi. Jumala on antanut sen synnin anteeksi Paavalille. Joten lopeta höpinällises Paavalin hyväksymillisestä sen olevan hyväksymällisyys Stefanoksen murhaamaksillisuus.
Selef UrgeJumala heitti Paavalin Saatanan kuritettavaksi koko loppuelämän ajaksi. Ei ottanut Demonia pois miehestä rukouksista huolimatta. Stefanoksen ja ties miten monen muun ihmisen murha antoi Saatanalle laillisen oikeuden pitää Paavalia hallussaan.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
Demoni viimeisteli pahan tekonsa Roomassa. Teloitusluonteinen kuolema. Siihen ei liittynyt mitään armoa, kuten Paavali kuvitteli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selef Urgeoletko juovuksissa, kun kirjotat sekavia molotuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko juovuksissa, kun kirjotat sekavia molotuksia?
En kumpaankin kysymyksellisyyteeksilyllyyteesi.
1. En ole juopuksissa.
2. En kirjoitellisoi sekavija molotuksija,
Molotus on puheelli sointia, ei kirjoituk selluloos aintija
He heeh he heeh. Hymyillen kuin sika onnellisena pahnassa nukkuvessaansa,
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selef UrgeEi katunut. Paavali pelotteli puhumalla Stefanoksen murhasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kumpaankin kysymyksellisyyteeksilyllyyteesi.
1. En ole juopuksissa.
2. En kirjoitellisoi sekavija molotuksija,
Molotus on puheelli sointia, ei kirjoituk selluloos aintija
He heeh he heeh. Hymyillen kuin sika onnellisena pahnassa nukkuvessaansa,
Selef Urgeoletko ollut vankilassa?
- Anonyymi
Kuuluu kysyä: "Montako miestä sinulla on ollut?" Ei: "Monta miestä...?"
Hoono soomi kertoo, ettei kysyjä itse ole kovinkaan fiksu.
Itselläni on ollut monta miestä. Mutta, montako naista aloittajalla itsellä on koskaan ollut? Vai selittääkö hän ehkä asiansa siten, että "säästää itseään avioliittoon"? Säälittävää.
Vai: pitääkö hänkin enemmän miehistä? Siksikö kysymys? - Anonyymi
Niin ei Jeesus ja nainen kaivolla puhuneet murhista, sotarikoksista tai kansamurhista, vaan aivan arkisista asioista. Eikä Jeesus tuominnut naista, eikä herjannut eikä esittänyt moitetta, vaan kertoi vain miten asiat olivat ja ovat olleet. Ja sen jälkeen nainen todisti Jeesuksesta, sen jälkeen nainen uskoi Jeesukseen.
Tuskin olisi uskonut, jos Jeesus olisi ollut tyypillinen tuomitsija ja herjaaja, ei naisella olisi ollut mitään todistettavaa eikä hän olisi riemulla mennyt kertomaan kaikille, että kaivolla oli mies, joka sanoi että olen jakorasia.- Anonyymi
Amerikkalainen homomies perusti Pentecostalismin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amerikkalainen homomies perusti Pentecostalismin.
Hellareiden kannattaisi tunnustaa tosiasiat, eikä peitellä niitä.
- Anonyymi
Jeesuksella oli aikakin tusinsn verran vakituisempia miehiä.
- Anonyymi
Jeesus mursi muitakin käsityksiä kuin sitä että olisi alkanut herjata naista. Nainen oli samarialainen ja juutalaiset olivat olevinaan niin herrakansa, että eivät edes puhuneet samarialaisten kanssa. Jo siinä Jeesus rikkoi juutalaisten tapoja ja käskyjä, kuten Hänellä oli tapana.
Se ei edes ollut niin kovin merkityksellistä millaista elämää nainen oli viettänyt. Jeesus vain osoitti siten että ei hän erehtynyt henkilöstä, vaan tiesi aivan tarkalleen millainen nainen oli ja suhtautui silti ystävällisesti, huomaavaisesti eikä halveksien eikä herjaten kuten uskonnolliset ihmiset sinä aikana olisivat tehneet.
Jeesus puhui naiselle elävästä vedestä, siitä vedestä, jota kun juo, ei enää janoa.
Jeesus tarkoitti Pyhää Henkeä, sitä minkä Jeesus tulee lahjoittamaan eikä ihminen enää sitten janoa typeriä asioita, ei tee typeryyksiä eikä vain pyri vahingoittamaan ja herjaamaan lähimmäisiä.
Se oli tärkein osa Jeesuksen puheesta. - Anonyymi
Jos puhut ex vaimostasi niin häneen kirjoituksesi sopii eikös hän elä avoliitossa? eli huoruudessa.
- Anonyymi
Jeesustahan pitää seurata ja ottaa oppia siitä miten hän eli ja puhui.
Ei hän mennyt sanomaan naisille, että olet kaikkien aikojen jakorasia.
Tai ei ajatellut että myös hänelle lohkeaa jos kerran on sellainen.
Jeesus keskittyi aivan muihin asiohin. Siihen miten ihminen tarvitsee elävää vettä, Pyhää Henkeä.- Anonyymi
Jeesus käytti vain yhden kerran vertausta elävä vesi, mutta heti perään selitti, että kyse on vertauksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus käytti vain yhden kerran vertausta elävä vesi, mutta heti perään selitti, että kyse on vertauksesta.
Minullisen sisimmässäin virralloitsee Elävä Vesi.Katso, kesällisyys lähestyyllisöipi ja minä halullisoin lähtejä mökilliselle, jossa pihallisella kaivollisuus on. Kyllä, ihan oikeja kaivo, jossa puhjasta hyvällisen mavuista vettä!!
Siltikään eivät ihmiset tule kysymään minulta vettä. Ja miksi tulisivatkaan kun saavat sitä omallisista kaivollisistaankin.
Jeesuksellakin lienee kaivo, koska Hänellä on erikosempaa vettä kuin mun kaivollisessain. Kun minä juon kaivostain vetä in the heat of the day niin annas ollakaan niin jo seuraavana päivänä on minun janollisoimain jälleen.
Mutta Jeesuksen antamallinen vesi on sellaista erikoista vettä ettei sitä juotujaan ennee jano pääse tulemaan, sillä Jeesukselta saatu ja juotu vesi jää lähteeksi ihmisen sisälle. Sitä vettästä Jeesus sanoo ikuisen elämän vejeksi.
Eikö olekin jännää vettä? Ajattele, ikuisen elämän vettä, joka jää ihmisen sisälle lopumattomaksi , katojamattomaksi Lähteheeksi. Minulla on tuo Lähje saamaistunaisenain. Olen siihen erittäin tyytyväinen. Minun ei enää tarvitse juosta minkään orjuujessa jostakin rauhaa syjänmeen etsiskelemään vaan voin olla ihan rauahssa missä oonkaan ja nauttia rauhasta, nauttia seesteisyyjessä, nauttia hyvälisessä olollisessa kunnes virta vie minut mukanaan yläilmoihin ja ikuiseelliseen vpauteellisuuteen. Enkä minällinen ole ainojallinen vaan monellinen lähtee innoissaan mukaallinen pijallinen.
Selef Urge
- Anonyymi
Tarinassa nainen kaivolla ei tärkein asia ollut siinä, että vettä tuli hakemaan huonomainen nainen, joka vaihtoi miestä kuin sukkia. Ei sille asialle itseasiassa siihen pantu painoa minkään vertaa. Sille miten Jeesus puhui elävästä vedestä, eli Pyhästä Hengestä sekä siitä miten tuo ihmisten silmissä huono nainen uskoi Jeesukseen. Ei hän alkanut kysellä mitä mahdoit sapattina tehdä eikä muutoinkaan ämpyilemään, että onhan noita miehiä ollut, mitä niitä länkytät, vaan hän riensi kaikille kertomaan miten ihmeellinen mies kaivolla oli.
- Anonyymi
Tarina naisesta kaivolla on meille tähän päivään todella opettava jos vain osaamme lukea sitä oikein. Siihen aikaan eivät juutalaiset miehet olisi suotuneet puhumaan edes samarialaisen miehen kanssa. He olivat niin ylpeitä ja itsetietoisia. Ja vihonviimeiseksi huonomaineiselle naiselle. Olisivat vain muille herjanneet että oli taasen kaivolla yksi vosu pyörimässä ja kertoneet sen synneistä. Aivan kuten me tänä päivänä kohtaamisissa.
Jeesuksen tarinassa ei huomio kuitenkaan kiinnittynyt naisen synteihin, vaan siihen miten Jeesus myös syntiselle naiselle tarjosi elämän vettä ja puhui siitä. Kertoi miten Pyhä Henki on ihmiselle paljon suurempi asia kuin tavallinen juotava vesi. Ehkä nainen ei sitä ymmärtänyt, mutta uskoi että Jeesus on Messias ja juoksi kertomaan siitä muille. Tarina ei kerro siitä että muuttiko hän elämäntapaansa, löysikö joskus elämässään elävän veden lähteen, mutta tarina on meille opettava monessa mielessä.
Ei Raamatun tarinoita, ihmisen kohtaamisia ja puheita toisilleen ole kirjoitettu hyvin vuoksi kuin jossain tavallisessa kirjassa, vaan niihin kaikkiin sisältyy vahva opetus jos sen vain uskallamme ottaa vastaan.- Anonyymi
Se selviää kun menet jututtamaan häntä kun näet hänet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044661Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743921397- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11902- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10887- 64866