Tarvis T6 Transportterii kännykkätelineen että sais puhelimesta navigaattorin kun ajaa. Vaikka on 2017 vuosimallia niin eihän tässä pakussa ole edes näyttöä?!? Mikäköhän olisi paras puhelinteline autoon?
Kännykkäteline autoon
16
114
Vastaukset
- Anonyymi
Transportteriin ottaisin jonkun sellaisen telineen mikä menee niihin tuulettimien ritilöihin. Tai sit toinen vaihtoehto on joku minkä saa imukupilla kiinni kojelautaan mutta muuten transporterissa on paikat aika vähissä
- Anonyymi
Itse ostin telineen, joka tulee tuulettimen ritilään kiinni, kiinitys on niin heppoisen oloinen, etten ole uskaltanut käyttää. Kapula kuitenkin painaa.
- Anonyymi
Ratkaisin omat ongelmat kiinnityksen kanssa tilaamalla Swisstenin telineen . Myymälästä ei kyseistä. tuotetta löytynyt. Aion tilata kakkosautoonkin saman telineen on sen verran hyvä.
Se on myös lataava teline eli voi ladata puhelinta samalla. Nyt ei valitettavasti ole aikaa etsiä sitä netistä, mutta palailen kun on pakko tilata tuo sama teline kakkosautoon.- Anonyymi
https://kodinkone.com/paras-puhelinteline-autoon/
Löytyi sittenkin nopeasti tuo teline, MagSafe 15 W Swissten - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://kodinkone.com/paras-puhelinteline-autoon/
Löytyi sittenkin nopeasti tuo teline, MagSafe 15 W SwisstenNäyttääpä hyvältä.
- Anonyymi
Kuinka tyhmä
- Anonyymi
Ei ollut naamakirjaa tiktokkia ym
- Anonyymi
Pata kattilaa soimaa.
- Anonyymi
Miten ällöä
- Anonyymi
Työt ja kysyntä vaan nousee kohisten
- Anonyymi
Menikö koulu penkin alle vai muutenko et ymmärrä?
- Anonyymi
Asia selvä.
- Anonyymi
2014: 500 päivän kuluttua maailma syöksyy ilmastotuhoon
- Anonyymi
Hienoa aikaa se oli.
- Anonyymi
Tämä on ihan oikein...
- Anonyymi
Koita rauhoittua, saat kohta jonkun kohtauksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1637220Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142638Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481928Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141461Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901355Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271149- 711137
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.511117Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631113- 691017