"Nitzan Libstein murhattiin brutaalisti tässä talossa 7.10.", lukee mustassa banderollessa. Hamasin hyökkäyksen jälkien äärellä. Vieressäni keskellä hyökkäyksestä hengissä selvinnyt Zohar Spak sekä Keren Hayesodin Talia Sapir? Miten tästä selvitään? Yhdessä. Lue alta.
Hei!
”Minua kaduttaa se, että en tullut tänne aikaisemmin”, sanoin Keren Hayesodin Talia Sapirille kuljettuamme Kfar Azan kibbutsin kuoleman kujalla, jossa Hamasin riivatut tekivät sanoin kuvaamattomia julmuuksiaan lokakuun 7. päivänä 2023.
Puhki ammutuissa ja poltetuissa huoneissa tuona kohtalokkaan päivän aamuna tapettiin 64 ja 19 vietiin panttivankina Gazaan. Vasta paikan päällä saatoin todella ymmärtää, mistä olin uutislähteistä vain lukenut.
Ymmärsin, miten tärkeää on juuri nyt seistä sanoin ja teoin Israelin rinnalla lohdutuksena. Juutalaiset ystävämme arvostavat aidosti sitä, että kristityt tulevat heidän luokseen, osoittavat tukensa.
KUOLEMA ON VOITETTU! Pääsiäinen on kärsimyksen ja ylösnousemuksen juhla. Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus kolmantena päivänä todistaa, että elämä voittaa kuoleman.
Uskon, että tämä on totta myös Kfar Azan ”Golgatan” jälkeen. Minulle kerrottiin, että kestää noin kolme vuotta, kunnes elämä palaa kibbutsiin.
Viime vuonna Patmos adoptoi Kfar Azan kibbutsin tukeaksemme sen aineellista ja henkistä jälleenrakentamista.
Kun Patmoksessa teemme hyvää Israelille, teemme sen peittelemättömästi Jeesuksen seuraajina.
Meidän Vapahtajamme on heidän messiaansa, juutalainen mies, kahdeksanpäivän ikäisenä ympärileikattu ja Golgatalla kerran roomalaisten nauloilla ristin puuhun ripustettu juutalaisten Kuningas.
Kolmantena päivänä kivi vieritettiin pois suuren neuvoston jäsenen, Joosef Arimatialaisen, haudan suulta ja tämä Jeesus nousi ylös kuolleista.
”Lohduttakaa, lohduttakaa minun kansaani”
- JESAJA. 40:1 -
LOHDUTUKSEN AIKA ON NYT! Lahjallasi tuot lohtua ja osoitat rakkautta kansalle, joka antoi meille Pelastajan.
Vuoden sitoumuksestamme Kfar Azan elämäksi on vielä kolmannes täyttämättä. Tämän keräyksen tuotosta jaamme Kfar Azaan sekä hengelliseen työhön muualla Israelissa todistukseksi Jeesuksesta.
Sanoin Talialle Kfar Azan kierroksen päätyttyä, että sydäntäni painaa, kun en tullut aikaisemmin osoittamaan tukeani. Talia katsoi minua silmiin ja sanoi: ”Mutta nyt sinä olet täällä.”
Tehkäämme yhdessä hyvää Israelille nyt, jotta meidän rakkaudessamme he voisivat nähdä Jeesuksen rakastavan heitä.
Kiitollisena Sinua Siunaten,
PATMOS Pasi Turunen Plogi
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024517Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831298- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85931Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11862- 64856
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826