Hei, olisiko kokemusta, mikä tämä voisi olla? Minulla on ollut muutaman kuukauden kova, liikkumaton patti selässä, aika keskellä. Noin peukalonpään kokoinen halkaisijaltaan, jonkun verran koholla. Iho on normaalin näköinen, ei ole erittänyt mitään. Kivuton normaalisti, mutta jos osuu sopivasti vaikka tuolin selkänojaan, sattuu vähän. Olen nelikymppinen nainen.
Peukalonpään kokoinen kova, liikkumaton patti selässä
3
227
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä saattaisi olla rasvapatti. Ne on vaarattomia, vaikkakin epämukavia.
Jos asia kovasti häiritsee, käy näyttämässä hoitajalle/lääkärille. Parempi se on tarkastaa, jos aiheuttaa murhetta. Epätietoisuus ei ole koskaan mukavaa. - Anonyymi
Mullakin oli joskus kauan sitten selässä n 1,5 cm kokoinen patti ja kun puristelin sitä, niin siitä tuli valkoista pahanhajuista mönjää eli rasvapatti oli sitten. :D Kävin vielä terveysasemalla, jossa tyhjensivät sen kunnolla koska en ylettänyt itse siihen kunnolla.
Edelleenkin samassa kohdassa on pieni kohouma, josta saan puristettua sitä samaista mönjää, jos saan taivutettua käteni sopivaan asentoon..- Anonyymi
Mulla ei ole itsellä ollut, mutta kaverilla oli selässä sellainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2341122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128909
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827- 10825
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807- 69790