Siihen ei liity mitään muuta , jumala on vale , jolla uskovaiset hyötyvät jotain !!!
ateismi on yksinkertaisesti jumalan julistamista valheeksi
29
209
Vastaukset
- Anonyymi
Se on iso valhe
- Anonyymi
jumala on varmasti suurin vale joka on levinnyt kaikkialle 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IDIOTISMIA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala pitää huolen siitä, mitä käyt läpi.
Sinä pidät huolta siitä, kuinka käyt sen läpi.
Zig Ziglar - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IDIOTISMIA
Ja mikä siinä on idiotismia? Kerropas.
Miksi et usko Allahiin? Mitä se on mielestäsi? Ateistikaan ei usko Allahiin, Ateisti ei usko myöskään Saatanaankaan. Ainoastaan osa uskovaisista uskoo Saatanaan.
- Anonyymi
Kaikilla kansoilla on ollut aina. Jumalusko tuo kuitenkin lohtua kärsimyksissä. Sallittakoon se valhe. Niille jotka siitä jotain lohtua saavat. Mutta tuomittakoon se viha. jolla sitä uskoaan levittävät!
- Anonyymi
uskovaiset voivat jopa tappaa itsensä , koska elämä on ilman uskoa ahdistanut niin 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uskovaiset voivat jopa tappaa itsensä , koska elämä on ilman uskoa ahdistanut niin 🤔
URPO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
URPO
se johtuu katsos siitä että jotkut ihmiset luovuttavat aivan liian aikaisin
minä aina viimeiseen hengenvetoon taistelen , kun on vain pienikin mahdollisuus olemassa
ihmisisä on eroja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se johtuu katsos siitä että jotkut ihmiset luovuttavat aivan liian aikaisin
minä aina viimeiseen hengenvetoon taistelen , kun on vain pienikin mahdollisuus olemassa
ihmisisä on erojaUrpoilua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urpoilua
äänestit vaaleissa ulpu iivaria 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Näin everstiluutnanttina anttina tina anttina
valehtelu kuuluu palvelukseen ja korpin jämät
mutta mihin ne mahtuu kun kaulus on täynnä- Anonyymi
olet tilannut merkit kiinasta 🤣
- Anonyymi
IDIOTISMIA
- Anonyymi
etkö tunne määritelmää , mikä on iq lukusi ?
- Anonyymi
Typeryyttä!
- Anonyymi
typer ryyttä täällä kirkossa hei
- Anonyymi
Puhu niin, että muut rakastavat kuunnella sinua.
Kuuntele niin, että muut rakastavat puhua sinulle.
Zig Ziglar - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhu niin, että muut rakastavat kuunnella sinua.
Kuuntele niin, että muut rakastavat puhua sinulle.
Zig Ziglarnyt se baptistin myyntipuheille loppu 🤣
- Anonyymi
Joh. 22: 11-12. Onkohan vanhurskaiden määrä jo täyttynyt, kun Raamattu sanoo näin lopunajassa eläville "Jumalaton eläköön yhä jumalattomasti, saastainen rypeköön saastassaan, vanhurskas harjoittakoon vanhurskautta ja pyhä edetköön pyhyyden tiellä". Mutta Jeesuksen armon tuntien luulen, että Jeesuksen ovi on raollaan myöhässä oleville tuhlaaja pojilleen/ tyttärilleen.
- Anonyymi
oletko käynyt DNA testissä ?
- Anonyymi
Johanneksen evankeliumin kirjoittaja olikin idiootti. Ei kannata toistella noita täällä.
Tietenkin voihan tuon ottaa jonkinlaisena uskonvapauden julistuksena, jos kirjoittaja on kusipää, joka vain haluaa mollata eri tavalla ajattelevia.
- Anonyymi
Harva ateisti on riittävän häikäilemätön lähteäkseen papiksi.
Mutta mielenkiintoinen on tilanne, missä opiskelet itsesi papiksi ja huomaat menettäneesi uskon Jumalaan. Jos muuta ammattia ei ole, niin kaipa siinä tilanteessa ei auta muu kuin niellä oma ylpeys ja luritella niitä rituaaleja, jotta saa leipää pöytään. Sinänsä ateisti voi olla pappina jopa uskovaista parempi kohtaamaan ihmisiä ja pitämään jalat maassa arkisten surujen ja ilojen keskellä. Kannattaa kuitenkin pitää suu supussa, ettei tule erotetuksi.
"Kun Anni-pastori menetti uskonsa Jumalaan"
https://areena.yle.fi/1-4437186 - Anonyymi
Jos Jumala olisi totta, se ei olisi vale.
- Anonyymi
Voi se jumala silti olla olemassa, mutta nää kirkko-organisaatiot käyttävät sitä hyväkseen omia taloudellisia etuja ajaakseen.
Itse kyllä uskon jumalaan, mutta en kuulu pirun valtaamaan ev. lut. kirkkoon ja ei jumalaa tarvitse kauheasti palvoa, koska hän ei ole narsisti. - Anonyymi
Harhauskomuksista puhuminen ei ole valehtelua. Valheessa oleellista on, että sen kertoja tietää asian epätodeksi. Tämän vuoksi minua tökkii, jos joku kutsuu uskovaisia valehtelijoiksi tai Jumalaa valheeksi.
- Anonyymi
niin kun kuolemaan tuomittu sanoi ettei ollut järjissään niin vapautettiin 🤣
- Anonyymi
Pieni korjaus:
Monikko! Ateismi on yksinkertaisesti JUMALIEN julistamista valheeksi.
Ihmiset ovat keksineet monia jumalia. Kaikki puppua. - Anonyymi
Ei ole mitään tarvetta julistaa. Ateisti on, kun ei usko jumaliin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285390
- 1611825
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1561493Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231174- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711068viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan36913- 38885