Yksinvaltius alkoi vuoden 587 aikana ennen ajanlaskun alkua tapahtumista.
YLE uutisissa tapahtui läpimurto tajuntaan vihdoinkin suurelle yleisölle.
Mahdollisuuden ikkuna ainakin.
Sekularisoituvat kansalaiset saavat varmuutta, aidosti uskovaisia ei ihmeemmin hetkauta.
Harhat pysyvät kuin täi tervassa niillä.
Juutalaisten heimojumalalla syrjäytettiin normaali moneen Jumalaan järjestelmä Israelissa.
Noin puolet maailman väestöstä on oppinut tämän harhan.
YLE uutisia eiliseltä, hyvää päivää.
Anonyymi-ap
6
126
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyi linkki
https://yle.fi/a/74-20148690 - Anonyymi
Eihän tuossa puhuttu yksinvaltiudesta vaan aabrahamilaisen yksijumalaisuuden synnytä.
- Anonyymi
Kuninkaat saivat absoluuttisella yksinvaltiudelle kaiken tuen iskonnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuninkaat saivat absoluuttisella yksinvaltiudelle kaiken tuen iskonnosta.
Stalin myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stalin myös
Nyt Putin ja Moskovan metropoliitan siunauksilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt Putin ja Moskovan metropoliitan siunauksilla.
Trumpula soikoon ja tullit huimiksi!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749