Minkä niminen oli norjalainen pastori/saarnaaja, joka oli syntyperältään egyptiläis-kreikkalainen. Hänellä oli hyviä opetksia ja näkyjä lopun ajoista.
Olen unohtanut nimen....nyt olisi hyvä lukea ja katsoa, onko niistä osa toteutunut.
Kiitos asiallisista vastauksista!
Norjalainen pastori
25
221
Vastaukset
- Anonyymi
Gerhard Olsen-Smidt on Norjalainen homppelimies, joka toi helluntailiikkeen Suomeen 1920-luvulla.
- Anonyymi
Tuki turpasi homo-sley
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuki turpasi homo-sley
Voitko lopettaa Sleyn herjaamisen? www.sley.fi
Tarkoitat varmaan Emanuel Minosta.
Tosin häneen ei sovi se, että hänellä olisi olisi hyviä ennustuksia. Olen useamman kerran törmännyt tähän "ennustukseen" kun uskovat ovat mainostaneet sitä:
https://www.youtube.com/watch?v=bAKS4HvWZY4
Siinä hän kertoo, että Pohjanmeressä räjäytetty ydimpommi aiheuttaisi tsunamin.
Oikeasti mereen tiputettu ydinpommi ei aiheuta mitään tsunameja. Ja mistä se tiedetään? Siitä että Bikinillä tehtiin vedenalainen ydinkoe 1946 ja se uutisoitiin hyvin laajasti. Se ei aiheuttanut tsunamia.
Mutta ei tarvitse luottaa pelkästään tuohon. On mahdollista laskea energiamäärä, joka tsunamin tuottamiseen tarvitaan, ja nykyisillä ydinaseilla siihen ei päästä:
https://www.euronews.com/next/2022/05/04/what-is-russia-s-poseidon-nuclear-drone-and-could-it-wipe-out-the-uk-in-a-radioactive-tsun
(Tieto väliotsikon "Could Poseidon really cause a radioactive tsunami?")
On ihan käsittämätöntä miten uskovaispiireissa tällaisia ilmiselviä valheita voi levittää vuosikymmenestä toiseen.- Anonyymi
Ydinpommin tuho riippuu räjäytyskorkeudesta ja pohjan muodosta ja meren syvyydestä. Et ole ydinaseasiantuntija. Ydinpommin räjäytys voi aiheuttaa jotain ennalta arvaamatonta ja niin syntyy tsunami.
Anonyymi kirjoitti:
Ydinpommin tuho riippuu räjäytyskorkeudesta ja pohjan muodosta ja meren syvyydestä. Et ole ydinaseasiantuntija. Ydinpommin räjäytys voi aiheuttaa jotain ennalta arvaamatonta ja niin syntyy tsunami.
"Et ole ydinaseasiantuntija."
En olekaan, mutta onneksi on tuo linkkaamani artikkeli, jossa ydinaseasiantuntija kertoo, että voiko ydinaseilla aiheuttaa tsunamin. Siinä kerrotaan, että kylmän sodan aikana yritettiin kehittää keinoa aiheuttaa tsunami ydinaseilla, mutta siitä jouduttiin luopumaan, koska ydinaseiden energia ei riitä siihen.
"Ydinpommin räjäytys voi aiheuttaa jotain ennalta arvaamatonta ja niin syntyy tsunami."
Ainoastaan siinä tapauksessa, jos energiaa syntyy tyhjästä ennalta arvaamattomasti.
Mitä mieltä olet siitä, että uskovat levittävät vuosikymmenestä toiseen tuollaista ilmiselvää valetta siitä, että meressä räjäytetty ydinase aiheuttaisi tsunamin? Hyväksytkö tuollaisen valehtelun?- Anonyymi
helluntailaiset tarttuu valheisiin kiinni
- Anonyymi
siare kirjoitti:
"Et ole ydinaseasiantuntija."
En olekaan, mutta onneksi on tuo linkkaamani artikkeli, jossa ydinaseasiantuntija kertoo, että voiko ydinaseilla aiheuttaa tsunamin. Siinä kerrotaan, että kylmän sodan aikana yritettiin kehittää keinoa aiheuttaa tsunami ydinaseilla, mutta siitä jouduttiin luopumaan, koska ydinaseiden energia ei riitä siihen.
"Ydinpommin räjäytys voi aiheuttaa jotain ennalta arvaamatonta ja niin syntyy tsunami."
Ainoastaan siinä tapauksessa, jos energiaa syntyy tyhjästä ennalta arvaamattomasti.
Mitä mieltä olet siitä, että uskovat levittävät vuosikymmenestä toiseen tuollaista ilmiselvää valetta siitä, että meressä räjäytetty ydinase aiheuttaisi tsunamin? Hyväksytkö tuollaisen valehtelun?Valehtelet ja puhut palturia, eihän profetia Pohjanmereen putoavasta pommista ole edes Minosin profetia!
Energiaa ei synny tyhjästä, mutta Pohjanmeri ei ole tyhjä. Jos luulosi olisivat totta, niin meren pitäisi olla stabiili ja steriili meri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
helluntailaiset tarttuu valheisiin kiinni
Sielunveljet Jehovantodistajat ja helluntailaiset aloittavat yleensä puhumisen ensin maailmanlopusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sielunveljet Jehovantodistajat ja helluntailaiset aloittavat yleensä puhumisen ensin maailmanlopusta.
Myös Jenkkilahko Adventistit ovat ahkeria maailmanlopun ennustajia.
Ellen G. White kirjoitti kirjan Suuri taistelu, mitä ne lukee. Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet ja puhut palturia, eihän profetia Pohjanmereen putoavasta pommista ole edes Minosin profetia!
Energiaa ei synny tyhjästä, mutta Pohjanmeri ei ole tyhjä. Jos luulosi olisivat totta, niin meren pitäisi olla stabiili ja steriili meri."eihän profetia Pohjanmereen putoavasta pommista ole edes Minosin profetia!"
Niinpä, Minos ei profetoi, vaan esittää faktana sen, että yksi Pohjanmereen pudotetty ydinpommi aiheuttaisi valtavan tsunamin ja väittää että joku nimeämätön asiantuntija on tämän hänelle vahvistanut.
"Energiaa ei synny tyhjästä, mutta Pohjanmeri ei ole tyhjä. Jos luulosi olisivat totta, niin meren pitäisi olla stabiili ja steriili meri."
Millä lailla Pohjanmeresta tulisi tarpeeksi energiaa siihen, että siellä räjäytetty ydinpommi aiheuttaisia tsunamin?
Ilmeisesti sinua ei lainkaan haittaa, että uskovat ovat vuosikymmeniä levitelleet valhetta siitä, että ydinpommi voisi aiheuttaa tsunamin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös Jenkkilahko Adventistit ovat ahkeria maailmanlopun ennustajia.
Ellen G. White kirjoitti kirjan Suuri taistelu, mitä ne lukee.Pelko on lahkojen ase saada ihmiset sekaisin mieleltään ja liittymään lahkoihin turvaan päästäkseen taivaaseen.
- Anonyymi
siare kirjoitti:
"eihän profetia Pohjanmereen putoavasta pommista ole edes Minosin profetia!"
Niinpä, Minos ei profetoi, vaan esittää faktana sen, että yksi Pohjanmereen pudotetty ydinpommi aiheuttaisi valtavan tsunamin ja väittää että joku nimeämätön asiantuntija on tämän hänelle vahvistanut.
"Energiaa ei synny tyhjästä, mutta Pohjanmeri ei ole tyhjä. Jos luulosi olisivat totta, niin meren pitäisi olla stabiili ja steriili meri."
Millä lailla Pohjanmeresta tulisi tarpeeksi energiaa siihen, että siellä räjäytetty ydinpommi aiheuttaisia tsunamin?
Ilmeisesti sinua ei lainkaan haittaa, että uskovat ovat vuosikymmeniä levitelleet valhetta siitä, että ydinpommi voisi aiheuttaa tsunamin.Ydinpommi voi laukaista maanjäristyksen.
Anonyymi kirjoitti:
Ydinpommi voi laukaista maanjäristyksen.
Mahdollisesti, jos sen räjäyttää siirroslinjalle. (Toki kaikki tarpeeksi voimakkaat räjähteet aiheuttavat räjähtäessään pienen maanjäristyksen, joka tuntuu tärinänä, mutta et varmaan tarkoittanut tätä) Tässä oli puhe siitä, että Minosin mukaan yksi Pohjanmereen pudotettu ydimpommi riittäisi valtavaan tsunamiin
Unohdit vastata kysymykseen: Millä lailla Pohjanmeresta tulisi tarpeeksi energiaa siihen, että siellä räjäytetty ydinpommi aiheuttaisia tsunamin?
Ilmeisesti sinua ei lainkaan haittaa, että uskovat ovat vuosikymmeniä levitelleet valhetta siitä, että ydinpommi voisi aiheuttaa tsunamin.- Anonyymi
siare kirjoitti:
Mahdollisesti, jos sen räjäyttää siirroslinjalle. (Toki kaikki tarpeeksi voimakkaat räjähteet aiheuttavat räjähtäessään pienen maanjäristyksen, joka tuntuu tärinänä, mutta et varmaan tarkoittanut tätä) Tässä oli puhe siitä, että Minosin mukaan yksi Pohjanmereen pudotettu ydimpommi riittäisi valtavaan tsunamiin
Unohdit vastata kysymykseen: Millä lailla Pohjanmeresta tulisi tarpeeksi energiaa siihen, että siellä räjäytetty ydinpommi aiheuttaisia tsunamin?
Ilmeisesti sinua ei lainkaan haittaa, että uskovat ovat vuosikymmeniä levitelleet valhetta siitä, että ydinpommi voisi aiheuttaa tsunamin.Niin, miksi minun pitäisi vastata sinulle, ethän osaa edes lukea!
Anonyymi kirjoitti:
Niin, miksi minun pitäisi vastata sinulle, ethän osaa edes lukea!
"miksi minun pitäisi vastata sinulle"
Ei siihen mitään pakkoa ole, mutta kysymyksiin vastaaminen kuuluu keskusteluun. Tämä on keskustelupalsta. Aika outoa ettätulet keskustelupalstalle ottamaan osaa keskusteluun, ja sitten ihmettelet että miksi sinun pitäisi keskustella.
Toinen syy vastata kysymykseen olisi se, että osoittaisit kaikille sivullisille lukijoille, että uskosi ei vaadi valheiden hyväksymistä. Nyt sinä kiemurtelet yksinkertaisen kysymyksen edessä, johon riittäisi vastaukseksi "en". Se on aina huvittavaa, miten usein uskovat itse väen väkisin osoittavat, miten heidän uskonsa ei perustu rehelliselle pohjalle. Minun huono kuvani uskovaisista ei perustu kenenkään ateistin ym. väitteisiin, vaan siihen, miten uskovat itse valitsevat osoittaa sinun laillasi, että valehtelun tuomitseminen on heille ylivoimaista.
"ethän osaa edes lukea!"
Miten niin? Jätit kokonaan perustelematta väitteesi. Tuollaisesta epämääräisestä vihjailusta ei ole minulle mitään hyötyä. Jos sen sijaan osoittaisit virheeni, voisin ottaa opikseni.- Anonyymi
siare kirjoitti:
"miksi minun pitäisi vastata sinulle"
Ei siihen mitään pakkoa ole, mutta kysymyksiin vastaaminen kuuluu keskusteluun. Tämä on keskustelupalsta. Aika outoa ettätulet keskustelupalstalle ottamaan osaa keskusteluun, ja sitten ihmettelet että miksi sinun pitäisi keskustella.
Toinen syy vastata kysymykseen olisi se, että osoittaisit kaikille sivullisille lukijoille, että uskosi ei vaadi valheiden hyväksymistä. Nyt sinä kiemurtelet yksinkertaisen kysymyksen edessä, johon riittäisi vastaukseksi "en". Se on aina huvittavaa, miten usein uskovat itse väen väkisin osoittavat, miten heidän uskonsa ei perustu rehelliselle pohjalle. Minun huono kuvani uskovaisista ei perustu kenenkään ateistin ym. väitteisiin, vaan siihen, miten uskovat itse valitsevat osoittaa sinun laillasi, että valehtelun tuomitseminen on heille ylivoimaista.
"ethän osaa edes lukea!"
Miten niin? Jätit kokonaan perustelematta väitteesi. Tuollaisesta epämääräisestä vihjailusta ei ole minulle mitään hyötyä. Jos sen sijaan osoittaisit virheeni, voisin ottaa opikseni.Keskutelupalstalla on myös oikeus ja normaali tapa lopettaa keskustelu, varsinkin kuin toinen osapuoli vänkkääjä ja tyhjänhuutelija, jolla ei ole mitään annettavaa!!!!
Anonyymi kirjoitti:
Keskutelupalstalla on myös oikeus ja normaali tapa lopettaa keskustelu, varsinkin kuin toinen osapuoli vänkkääjä ja tyhjänhuutelija, jolla ei ole mitään annettavaa!!!!
"Keskutelupalstalla on myös oikeus ja normaali tapa lopettaa keskustelu, varsinkin kuin toinen osapuoli vänkkääjä ja tyhjänhuutelija, jolla ei ole mitään annettavaa!!!!"
Toki voisin lopettaa keskustelun tuon vänkääjän kanssa, joka yrittää epätoivoisesti puolustella Minoksen valehtelua. Toki voisin lopettaa keskustelun tuon osapuolen kanssa, jolla ei ole muuta annettavaa keskusteluun kuin perusteeton käsienheiluttelu siitä että ehkä ydinpommi voi tehdä jotain, ikään kuin se taikoisi olemattomiin Minoksen levittämään valheen.
Mutta en lopeta, koska näin minun on erittäin helppo osoittaa sivullisille lukijoille miten valehtelu, tai ainakin toisten valehtelun hyväksyminen, tuppaa olemaan tärkeä osa uskoa. Tai oikeastaan minä en osoita sitä, vaan uskova itse osoittaa sen venkoillessan yksinkertaisten kysymysten edessä. Se, ettei kykene vastaamaan kysymykseen, on tavallaan vastaus itsessään.
- Anonyymi
Matt. 7:15
Mutta kavahtakaat teitänne vääristä prophetaista, jotka teidän tykönne lammasten vaatteilla tulevat, mutta sisältä he ovat raatelevaiset sudet. - Anonyymi
Käsittääkseni kyse on Emanuel Minoksesta.
- Anonyymi
Minos oli Kongosta syntyisin eli siis oli norjalais/kongolainen saarnaaja. Aikoinaan kävin yhdessä hänen tilaisuudessaan. Musta mies oli.
Aika iäkäs varmaan jo nykyään- Anonyymi
poppamiehiä sellaiset
- Anonyymi
Olikos tämä kaveri, jonka käsialaa oli tämä kuuluisia norjalaismummon profetia? Tämä mikä oli muka otettu talteen 60-luvun lopulla ja sitten "kellastunut paperi" väitetysti "löytyi" joskus 90-luvun alkupuolella.
- Anonyymi
Minos on kuollut jo yli 10v sitten.
Kongossa syntynyt mutta etninen alkuperä kreikkalais egyptiläinen. - Anonyymi
Olkoon vaikka minkä mummon profetia, niin ei sinänsä profetia ja sen oikeellisuus, vaan mielenkiintoista on ajatus öljykentille hyökkäämisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4613059Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3093046- 702098
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401588Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1911464- 1051223
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751202Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121107K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81065Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.162993