Hei! Haluaisin tietää mitä mieltä olette sellaisesta, että omilla tahoillaan naimisissa olevat nainen ja mies toteuttavat srk:n sisällä omaa palvelutehtäväänsä yhdessä? Vedetään esim. yhdessä ryhmää missä ei muita vetäjiä ja palvellaan yhdessä rukouspalvelussa. Olenko liian vanhanaikainen kun tämä häiritsee minua enkä jostain syystä pidä asetelmasta?
Nainen ja mies ja yhteinen palvelutehtävä
6
101
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kuulosta raamatulliselta. Paremminkin tekosyy olla yhdessä. Kaksi avioeroa tulossa, jos suhde tuntuu kivalta jatkossakin. Varmaan ensin kokeilevat hiukan.
- Anonyymi
Jos suoraan puhutaan, niin mulla on herännyt suoranainen vastenmielisyys tätä toista osapuolta kohtaan :(. Kuulin itse kun tämä mies ehdotti naiselle että voisivat yhdessä palvella myös rukouspalvelussa ja nainen oli sitä mieltä että parempi olisi toimia erikseen. Miehen mielestä on kuitenkin ihan ok että he olisivat siinä yhdessä.
Ap
- Anonyymi
Luota havaintoosi. Olet oikeassa. Pahuus ei kunnioita mitään paikkaa. Etenkin pyhässä paikassa se nauttii kun saa irvokkaana riehua.
- Anonyymi
Asia on siinäkin mielessä "erikoinen", että nämä ko henkilöt kuuluvat eri seurakuntiin. Eikö ensisijaista ole etsiä palveluskaveria omasta seurakunnasta ja kunnioittaa sitä että toinen mahdollisesti palvelee toisaalla omassa seurakunnassaan? Mä jotenkin niin luotin tuohon srk:n ja sen työntekijöihin.
Ap
- Anonyymi
Kyllä asettuvat kiusaukseen ja siksi ei todellakaan pitäisi. Ainakin toisen mies tai toisen vaimon tulisi olla esiliinana. Synnin kanssa ei tule leikkiä.
- Anonyymi
Jos nyt tapahtuu lankeaminen, tulisi erottaa seurakunnasta ja palvelutehtävästä.
On kuitenkin mahdollista kestää koetus, ei aina 'ihastu' romanttisessa mielessä työtoveriin kuitenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024487Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821243- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826