RANE HEI MÄ TEIN MITÄ HEINOLAN UIMAHALLI EHDOTTI

Anonyymi-ap

TEIN SUSTA ILMOITUKSEN POLIISIN NETTIVIHJEISIIN KUTEN HE ITSE EHDOTTIVAT!!!

31

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Älä yllytä sitä sekopäätä. Juuri tuotahan se haluaa eli huomiota.

• Anonyymi
      UUSI

Näin kertoo itse Heinolan sedän iskä ihguu

• Anonyymi
        UUSI

Hähähää mitäs kerroit.

• Anonyymi
      UUSI

Jos olisit oikeasti tehnyt, et toitottaisi sitä täällä, vaan antaisit virkavallalle työrauhan.

Mutta tiedät, ettei Heinolan setä ole syyllistynyt rikokseen, eikä poliisi aloita esitutkintaa jos rikosta ei ole tapahtunut, joten et ole ilmoittanut yhtään mitään.

Olet samanlainen häiriköivä, samaa päivästä toiseen jankuttava tyhjäntoimittaja kuin setäkin.

• Anonyymi
        UUSI

Uimahallissa saa etsiä sitä seuraa mitä haluaa

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

SEURAN

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

SEURAN ETTIMINEN EI OLE KIELLETTY UIMAHALLISSA EIKÄ MUUALLAKAA.

Uimahallissa saa alkaa juttelemaan ja tutustumaan ihmisii

• Anonyymi
        UUSI

Kuten olet varmaan kuvasta nähnyt että itse uimahalli ehdotti vinkin tekemistä virkavallalle.

Joten heidän mielestään Ranen kirjoituksista on syytä tehdä vihje.

Ole vain tyhjäntoimittaja jos elämässäsi ei ole mitään muuta otan.

• Anonyymi
        UUSI
        48vuotiasRaunoukkelisetä kirjoitti:

SEURAN

Se on ahdistelua kylläkin jos epävakaa 48 vuotias yrittää saada seksiseuraa uimahallissa kuusitoista vuotiaisya kuten Rane kirjoitti tekevänsä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

SEURAN ETTIMINEN EI OLE KIELLETTY UIMAHALLISSA EIKÄ MUUALLAKAA.

Uimahallissa saa alkaa juttelemaan ja tutustumaan ihmisii

Sinä idiootti sanoit että etsit seksiseuraa kuusitoista vuotiaista uimahallissa vitun luuseri!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten olet varmaan kuvasta nähnyt että itse uimahalli ehdotti vinkin tekemistä virkavallalle.

Joten heidän mielestään Ranen kirjoituksista on syytä tehdä vihje.

Ole vain tyhjäntoimittaja jos elämässäsi ei ole mitään muuta otan.

Ja samaa paskaa jaksat jankuttaa päivästä toiseen niin kuin setäkin...

• Anonyymi
      UUSI

Mutta seksuaalis sävytteinen juttelu on ahdistelua,josta ainakin pitää ilmoittaa.

• Anonyymi
        UUSI

Se on ahdistelua vain, jos tuntuu huomion kohteesta epämiellyttävältä. 😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ranen seura tuntuu jokaisesta epämiellyttävältä, vammainen rumilus luulee saavansa seksiä teineistä!!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ranen seura tuntuu jokaisesta epämiellyttävältä, vammainen rumilus luulee saavansa seksiä teineistä!!

Oliko sulla muutakin PIIPITETTÄVÄÄ ITESTÄS ku toi että oot saatanan ruma.

Mä voin vaikka soittaa uimahallin valvojalle ja kysellä että onko muka uimahallissa kiellettyä jutella ja tutustua neitosee joka myöskin haluaa jutella ja tutustua

• UUSI

Mä voin vaikka soittaa uimahallin valvojalle ja kysellä että onko muka uimahallissa kiellettyä jutella ja tutustua neitosee joka myöskin haluaa jutella ja tutustua

MÄ KYLLÄ TIEDÄN MITÄ UIMAHALLIN VALVOJA SANOIS ASIASTA

• Anonyymi
        UUSI

Sinähän olet oikeasti vitun ruma ja kaikki näkevät sen kuvistasi.

Kysy samalla että saatko etsiä siellä seksiseuraa kuusi vuotiaista kuten olet sanonut tekevösi, minulla on kuvakaappaukset kaikista sinun kirjoituksista koskien uimahallia!

Mietipä Miksi uimahalli neuvoi tekemään sinusta vihjeen poliisille, miten vammainen oikeasti olet?

• Anonyymi
        UUSI

Vittu luuletko että he antaisivat sinulle luvan etsiä seksiseuraa kuusitoista vuotiaista?
        Olet harhainen kun luulet edes että sinulla olisi mahdollisuuksia nuoriin tyttöihin!

• Anonyymi
        UUSI

Minäpä laitan heille sähköpostia ja kysyn että saatko etsiä seksiseuraa siellä kuusitoista vuotiaista, katsotaan mitä tulee vastaukseksi.

Pitää kertoa heille myös että olet henkisesti sairas ja lapsen tasolla että et ymmärrä aikuisten tasolla asioita.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minäpä laitan heille sähköpostia ja kysyn että saatko etsiä seksiseuraa siellä kuusitoista vuotiaista, katsotaan mitä tulee vastaukseksi.

Pitää kertoa heille myös että olet henkisesti sairas ja lapsen tasolla että et ymmärrä aikuisten tasolla asioita.

KYLLÄ TEISTÄ HUOMAA ETTÄ TE KUULUTTE LAITOKSEE MUTTA ETTEHÄN TE SITÄ TAJUA KU TEIDÄN ÄO EI RIITÄ SIIHEN

• Anonyymi
        UUSI

KYLLÄ TEISTÄ HUOMAA ETTÄ TE KUULUTTE LAITOKSEE MUTTA ETTEHÄN TE SITÄ TAJUA KU TEIDÄN ÄO EI RIITÄ SIIHEN

Traagista ja noloa että henkisesti sairas ja kehitysvammainen kertoo että terveet ihmiset kuuluvat laitoksern ja arvostelee heidän älykkyyttänsä vaikka itse kirjoittaa kuten lapsi vammansa johdosta.

Miksi luulet vitun idiootti että pyytävät että teen nettivinkin poliisille sinusta, pystyykö sinun vahingoittuneet aivot sitä käsittelemään?

Laitoin viestiä ja laitoin sinun kirjoitukset koskien seksiseuran hakemista hakemista uimahallista alaikäisistä.

Kerron mitä vastaavat.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Traagista ja noloa että henkisesti sairas ja kehitysvammainen kertoo että terveet ihmiset kuuluvat laitoksern ja arvostelee heidän älykkyyttänsä vaikka itse kirjoittaa kuten lapsi vammansa johdosta.

Miksi luulet vitun idiootti että pyytävät että teen nettivinkin poliisille sinusta, pystyykö sinun vahingoittuneet aivot sitä käsittelemään?

Laitoin viestiä ja laitoin sinun kirjoitukset koskien seksiseuran hakemista hakemista uimahallista alaikäisistä.

Kerron mitä vastaavat.

KYLLÄ JUMALAUTA TEISTÄ TODELLAKIN HUOMAA ETTÄ TE TODELLAKIN KUULUTTE PÖPILÄÄ

• Anonyymi
        UUSI

KYLLÄ JUMALAUTA TEISTÄ TODELLAKIN HUOMAA ETTÄ TE TODELLAKIN KUULUTTE PÖPILÄÄ

Niinhän sinä kehitysvammainen ja henkisesti sairas sinne kuulutko, et ymmärrä yhtään mitään normaalista aikuisten elämästä vaan elät omissa harhoissasi.

Pitää ilmoittaa Veskulle että aiot ahdistella lapsia uimahallissa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sinä kehitysvammainen ja henkisesti sairas sinne kuulutko, et ymmärrä yhtään mitään normaalista aikuisten elämästä vaan elät omissa harhoissasi.

Pitää ilmoittaa Veskulle että aiot ahdistella lapsia uimahallissa.

Tajuatko että sun paskan piipitys loppuu sit ku saan sun nimen ja osoittees selville

• Anonyymi
        UUSI

Tajuatko että sun paskan piipitys loppuu sit ku saan sun nimen ja osoittees selville

Kyseessä ei ole mitään paskaa vaan sinun omat kirjoituksesi, et sitä tietenkään kehitysvammaisena tajua.

Miksi loppuisi, et voi asialle yhtään mitään.

Sano aika ja paikka niin voimme vaikka heti tavata, mutta ethän sinä uskalla 🤷‍♂️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko uusi palstalla? Et taida tietää, miltä tuo tyyppi näyttää ja kuinka se käyttäytyy muita ihmisiä kohtaan.

• Anonyymi
        UUSI

RANE lähetkö tänään Heinolan thaihieronta ? Tarjoan koko hoidon sulle. Reiska 45v

• Anonyymi
      UUSI

Miten alkaa ilmoituksenne uimahalliin ja poliisille? "Olen pitkän aikaa seurannut runkkupalstaa ja..."

• Anonyymi
        UUSI

"Me Suomen runkkarit olemme lempirunkkupalstallamme huomanneet..."

• Anonyymi
        UUSI

Luultavasti juuri noin. 🤣

Aloittaja on joku samanlainen pöheli kuin Ranekin.

• Anonyymi
        UUSI

"Me Suomen runkkarit olemme kovin huolissamme. Olipa kerran mukava, 48-vuotias setä, joka asusteli veljensä peräkamarissa ja haaveili teinitytöistä. Vuosien ja vuosikymmenen vaihtuessa setä sai paljon muiden runkkareiden huomiota värikkäällä esiintymisellään, ja aloin tuntea kateutta jäädessäni palstalla tuon puusta pudonneen varjoon. Asiaa pitkään ja huolella puntaroituani päätin ottaa yhteyttä teihin, ja..."

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      162
      6483
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      52
      1882
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      44
      1610
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1132
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      327
      1059
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      49
      1009
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      970
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      918
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      908
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      897
    Aihe