6-10 vuotta vanhaa sähköautoa? Tai hybridiä?
Mitä autokauppias sanoo jos sille tarjoo vaihdossa
26
344
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy autokauppiaalta. Minun edelliselle 7-vuotta vanhalle plug-in hybridille tehtiin akkutesti ja todettiin kaiken olevan kunnossa ja auto vaihtui uuteen.
- Anonyymi
Se minun vanha plugarini löysi uuden omistajan kahdessa viikossa. Ei sitä ostajatkaan hyljeksineet.
- Anonyymi
8 v vanha Passat Gte kelpasi vaihdossa ihan hyvään hintaan, Mitäkö kauppias sanoi? Sanoi, että onpa siisti ja hyvakuntoinen auto.
- Anonyymi
johan vitsin murjasit.. joskus aikoinaan tarjosivat alffaa liikkeeseen,,,myyjät meni piiloon kun asiakas astui liikkeeseen,,myyjän koira meni pöydän alle ..sekin ymmärsi tilanteen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
johan vitsin murjasit.. joskus aikoinaan tarjosivat alffaa liikkeeseen,,,myyjät meni piiloon kun asiakas astui liikkeeseen,,myyjän koira meni pöydän alle ..sekin ymmärsi tilanteen...
Alfa Romeot kiinnostavat niin marginaalista ihmismäärää, etten ihmettele. En senkään vuoksi, että niissä tuppaa olemaan paljon kalliita vikoja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alfa Romeot kiinnostavat niin marginaalista ihmismäärää, etten ihmettele. En senkään vuoksi, että niissä tuppaa olemaan paljon kalliita vikoja...
Alfa tekee nyt paluun ja kaikki oman arvon tuntoiset trendikkäät espoolaiset omakotitaloasuja-golfaajat hankkivat nyt Alfa Romeon!
- Anonyymi
noitahan tuodaan käytettynä maahan jatkuvalla syötöllä.
- Anonyymi
Ihan samaa kun tarjosin vaihdossa neliveto diesel mitsua, ajettu 250 tuhatta. "Neliveto ei kiinnosta enään ketään ja dieselin markkina on lähes kuollut, Maksan korkeitaan 4000 €."
- Anonyymi
Mielenkiintoista. Minulle ja monille muille kelpaa vain neliveto.
ID4 Gtx - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ID4 GtxNelivedolla ei oikeesti tee mitään. Joku viisas tokaisi aikoinaan että neliveto auttaa talvella saamaan auton vielä pahemmin jumiin. Etuveto on paras ja kakkosena takaveto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nelivedolla ei oikeesti tee mitään. Joku viisas tokaisi aikoinaan että neliveto auttaa talvella saamaan auton vielä pahemmin jumiin. Etuveto on paras ja kakkosena takaveto.
Kateellisen ulinaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ID4 GtxMinun edellinen bemari oli neliveto. Ihan kiva, mutta nykyinen id.4 Pro riittää oikein hyvin, vaikka on vain takaveto. Tehoakin on vähemmän, kuin edellisessä, mutta riittävästi.
- Anonyymi
automyyjä hyökkää kimppuun ja puraisee kivekset irti.
Mene sinne liikkeeseen
ei niitä tarvitse pelätä
samanmoisia paskahousuja ne on kuin sinäkin - Anonyymi
Sanoo, että voit jättää auton pihan perälle mutta ei maksa siitä mitään.
- Anonyymi
Sanoo että ohhoh, ai tällainen, nämä ei kyllä nyt markkinoilla liiku ollenkaan.
- Anonyymi
Vie tuo paska pois?
- Anonyymi
Jos merkki on Toyota, kelpaa ilman mutinoita. Jos joku muu merkki, niin hammasta purren otetaan rivistöön ja alhaisella hinnalla.
- Anonyymi
Kauppias kertoo hyvityshinnan vaihdoksista, niin kuin aina ennenkin.
- Anonyymi
Nauraa pihalle varsinkin jos sulla joku kinuski mg pölestar ym.
- Anonyymi
Yleensä auto on vaihdettaessa jollain tapaa vääränlainen autokauppias mielestä. " Pitäis olla farmari, toisella moottorilla jne
- Anonyymi
Erityisesti Toyota Hybrid on tullaineuhankala vaidokki....:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle on aina kauppiaan sanoneet että Toyota on helppo vaihdokki kun ostaja löytyy hyvin pian ja vähemmän on reklamaatioita Germaaneissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankala vaihdokki ei pidä arvoaan ja Toyota pitää parhaiten, joten väitteesi...
- Anonyymi
no sehän sanoo,,,hih
https://www.youtube.com/watch?v=FVMS2OlFUtQ - Anonyymi
Ei makseta juuri mitään koska kukaan ei sitä osta autokauppiaalta.
- Anonyymi
https://youtu.be/GQ-0KY0vzao?si=b9Ke8tKND6a1CpsG ei nittä tarvii siinä iässä viedä kuin romuttamolle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465721Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki552985- 1832635
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102301- 272063
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122016törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151726- 1451305
- 131227
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133