Mitä autokauppias sanoo jos sille tarjoo vaihdossa

Anonyymi-ap

6-10 vuotta vanhaa sähköautoa? Tai hybridiä?

26

344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysy autokauppiaalta. Minun edelliselle 7-vuotta vanhalle plug-in hybridille tehtiin akkutesti ja todettiin kaiken olevan kunnossa ja auto vaihtui uuteen.

• Anonyymi

Se minun vanha plugarini löysi uuden omistajan kahdessa viikossa. Ei sitä ostajatkaan hyljeksineet.

• Anonyymi

8 v vanha Passat Gte kelpasi vaihdossa ihan hyvään hintaan, Mitäkö kauppias sanoi? Sanoi, että onpa siisti ja hyvakuntoinen auto.

• Anonyymi

johan vitsin murjasit.. joskus aikoinaan tarjosivat alffaa liikkeeseen,,,myyjät meni piiloon kun asiakas astui liikkeeseen,,myyjän koira meni pöydän alle ..sekin ymmärsi tilanteen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

johan vitsin murjasit.. joskus aikoinaan tarjosivat alffaa liikkeeseen,,,myyjät meni piiloon kun asiakas astui liikkeeseen,,myyjän koira meni pöydän alle ..sekin ymmärsi tilanteen...

Alfa Romeot kiinnostavat niin marginaalista ihmismäärää, etten ihmettele. En senkään vuoksi, että niissä tuppaa olemaan paljon kalliita vikoja...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alfa Romeot kiinnostavat niin marginaalista ihmismäärää, etten ihmettele. En senkään vuoksi, että niissä tuppaa olemaan paljon kalliita vikoja...

Alfa tekee nyt paluun ja kaikki oman arvon tuntoiset trendikkäät espoolaiset omakotitaloasuja-golfaajat hankkivat nyt Alfa Romeon!

• Anonyymi

noitahan tuodaan käytettynä maahan jatkuvalla syötöllä.

• Anonyymi

Ihan samaa kun tarjosin vaihdossa neliveto diesel mitsua, ajettu 250 tuhatta. "Neliveto ei kiinnosta enään ketään ja dieselin markkina on lähes kuollut, Maksan korkeitaan 4000 €."

• Anonyymi

Mielenkiintoista. Minulle ja monille muille kelpaa vain neliveto.
        ID4 Gtx

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ID4 Gtx

Nelivedolla ei oikeesti tee mitään. Joku viisas tokaisi aikoinaan että neliveto auttaa talvella saamaan auton vielä pahemmin jumiin. Etuveto on paras ja kakkosena takaveto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nelivedolla ei oikeesti tee mitään. Joku viisas tokaisi aikoinaan että neliveto auttaa talvella saamaan auton vielä pahemmin jumiin. Etuveto on paras ja kakkosena takaveto.

Kateellisen ulinaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ID4 Gtx

Minun edellinen bemari oli neliveto. Ihan kiva, mutta nykyinen id.4 Pro riittää oikein hyvin, vaikka on vain takaveto. Tehoakin on vähemmän, kuin edellisessä, mutta riittävästi.

• Anonyymi

automyyjä hyökkää kimppuun ja puraisee kivekset irti.
      Mene sinne liikkeeseen
      ei niitä tarvitse pelätä
      samanmoisia paskahousuja ne on kuin sinäkin

• Anonyymi

Sanoo, että voit jättää auton pihan perälle mutta ei maksa siitä mitään.

• Anonyymi

Sanoo että ohhoh, ai tällainen, nämä ei kyllä nyt markkinoilla liiku ollenkaan.

• Anonyymi

Vie tuo paska pois?

• Anonyymi

Jos merkki on Toyota, kelpaa ilman mutinoita. Jos joku muu merkki, niin hammasta purren otetaan rivistöön ja alhaisella hinnalla.

• Anonyymi

Kauppias kertoo hyvityshinnan vaihdoksista, niin kuin aina ennenkin.

• Anonyymi

Nauraa pihalle varsinkin jos sulla joku kinuski mg pölestar ym.

• Anonyymi

Yleensä auto on vaihdettaessa jollain tapaa vääränlainen autokauppias mielestä. " Pitäis olla farmari, toisella moottorilla jne

• Anonyymi

Erityisesti Toyota Hybrid on tullaineuhankala vaidokki....:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle on aina kauppiaan sanoneet että Toyota on helppo vaihdokki kun ostaja löytyy hyvin pian ja vähemmän on reklamaatioita Germaaneissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hankala vaihdokki ei pidä arvoaan ja Toyota pitää parhaiten, joten väitteesi...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei makseta juuri mitään koska kukaan ei sitä osta autokauppiaalta.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5721
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      55
      2985
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2635
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      10
      2301
    5. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      27
      2063
    6. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      2016
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1726
    8. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      145
      1305
    9. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      13
      1227
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      261
      1133
    Aihe