Lähetän täältä lemmenkutsuja sinne Espoon junttilaan. Pieruni haisevat entistä hirveämmälle, sellainen mätä haisee aanuksen ympärillä. Nautin tästä. Ilmeisesti tässä kypsässä keski-iässä (74v) alkaa sisälmykset homehtua ja tuoksu sen mukainen. Tule ja ihastu, odotan Varissuon Alkon kulmalla ja täällä on tämä sun Air Pussikin lahonneena (siinä on muuten ParkkiPaten lappuja aika monta jo tuulilasissa). Löydät kyllä tänne hajun perusteella. Odotan kalsarit ruskeana.
Romanttista tapaamista odottaen Pieriksesi.
Salis, haisen tänään normaaliakin hirveämmältä!
14
358
Vastaukset
- Anonyymi
minäki eilen polttelin pieruja peiton sisässä että kyllä tuli oikein kananmunapierun hajut =)
Söin prinsessakakkua niin siitä aikamoiset hajut.
Kaikkein pahin paskanhaju on jos on ummetuksella ja sitten päästää paskat pönttöön niin haju on karmea!
Onko pieremisessä mitään hyvää ja romanttista?! On! Koska piereminen on inhimillistä. Ne jotka haluis kieltää pieremisen , ovat aika julmia.
Pieruton maailma olis aika palijo tylsempi. Ihmiset vaan kaikki pieremään porukalla ja paljon! Päästää kaikki stressit poies pieremällä. Suosittelen! - Anonyymi
Pieris darling
En pysty nyt vastaamaan lemmenkutsuusi, koska olen Air Pussini kanssa Pahamaalla uuden stuerttityttösen kanssa villeissä lemmenseikkailuissa. Nassaun huippuhotellin kattohuoneisto, vinhoa, vaseliinia, hii haa anaaliakrobatiaa, ja ykköseenkin.
Kun saan taas Air Pussini työnnettyä käyntiin Nassau Airport Internationaalilla, saatan lennähtää Varissuon Alkon eteen. Saat maksaa parkkisakkoni rahalla tai luontaistuotteella (muista Tshernobyl), ja sitten voimme harkita yhteiseloa Nizzassa tai jossain lämpimässä.
Koska olet jo noinkin ikääntynyt, niin pienen katkarapupilini hommat ovat helppoja.
Katkaravun viimeinen kankistus (rigor mortis) riittänee lyhyen loppuelämämme villeihin seksiseikkailuihin.
Nizzan Boulevard d*Anglais odottaa meitä. Mihin parkkeeraan Air Pussini?
T: Kuolonkankea Salis - Anonyymi
Pieris darling
Nyt olen tyydyttänyt miehiset pippelitarpeeni hygieenisen stuerttityttösen kanssa Pahamaalla Nassaun huippuhotellissa. Oli kuulemma neitsyt, mutta lapsensa nimi oli Jeesus. Ei kai minua ole huijattu? Tässäkin jutussa? Puskin kuitenkin vain kakoseen, oli tutumpi reitti.
Sinusta unelmoiden.
Hoidapa sinne Varissuon Alkon eteen kiitorata 2600m, friction coeffecient good, no obstacles, NDB-locator ILS-säteeseen tullessa, lähestymiskulma ILS kolme astetta, outer ja middle marker, 3kategoria, ratkaisukorkeus 300ft, highway exit, marshal + ramp services.
Siitä sitten Alkoon ja tositoimiin.
Tehtäiskö lapsi vielä vanhoilla päivillämme? Puskee vaan kovemmin, puuskuttaa ja kuolaa, Jotain sieltä kyä tulee, jommaltakummalta puolelta.
Ei kun toimeksi vaan. Lisääntymään.
T: Fertiili kuolonkankeus-Salis viimeisellä stondiksellansa. Voin teeskennellä orgasmia.- Anonyymi
Pieris, olen nyt reitillä Nassau - Varissuon Alko. Alkuasukkaat työnsivät Air Pussini käyntiin, viisi kilometriä kiitotietä meni. Cleared for for take-off to Varissuo Alko. After take-off take a beer, and relax. Calibrated air speed jotain 900 km/h, korkeus FL340, Eurocontrol kohta, ETA Alkon eteen joskus aamulypsyn aikoihin. A-market aukeaa vasta 09.00 LT.
Kun tulen laskuun, tarvitsen marshal-auton. Jospa tulisit Daciallasi neuvomaan pysäköintipaikan, etenkin pullonpalautukseen ja miestenvessaan.
Dumppasin stuerttitypykkäni alkuasukkaille Pahamaalle, olen taas neitseellinen lemmenleikkeihimme.
Tehdäänkö lapsia, ihan silleen luonnonmenetelmällä? Silleen hiihaahiihaa?
Nyt keskityn lentelemiseen, täällä jossain Islannin tai Azorien kulmilla, voi olla myös Madagaskar.
Emme tienneet kun läksimme silloin...
T: lentoeversti Salis (autokorporaali)
- Anonyymi
Lopeta hyvä mies piereminen ajoissa.
- Anonyymi
Nyt on tiukka paikka. Jouduin laskeutumaan Varissuon Alkon eteen ilman mitään vaatimiani asioita. Meni lenteleminen sissihommiksi. Kompassilla ja ampeerimittarilla tarkkuuslähestyminen Alkon eteen Air Pussilla (MLW 90 tonnia) on epäkiitollista hommaa ilman Pieriksen tulitukea.
Täällä kuitenkin odottelen Pieristäni Alkon edessä Air Pussin rappusilla Sorbusta ryystäen, pippelini nuupahtanut ihmisikävästä, ryppynarukin luovuttanut, joten tuotosta on jäänyt.
Jos joudun huostaanottoon, pelasta edes Air Pussini, kyä minä pärjään sijaiskodissakin.
Nyyh (kyyneleitä lentää yhtenä Kemijokena).
T: hyljätty lentoeverstisi Salis (autokorporaali jo kolmannessa polvessa, heti Jatkosodan jälkeen).
Salis, sun Air Pussi on nyt Jalosen Oilin romuttamolla kun jätit sen tuohon Alkon eteen ruostumaan. Soitin hinauksen ja veivät sen varaosiksi varikolle. Jätin myös maksamatta ne Parkki-Pellen rustaamat laput.
Rakas Salikseni, ei se Pahamaa niin kiinnostellut minua koskaan. Mieluummin näkisin sinut tositoimissa Sellon parkkihallissa. Se on niin miehekästä kun annat tulla paineella ja Audin kylki on lommoilla. Olen niin vaatimaton luonteeltani (mutten ulkonäöltäni), joten tuollainen pienimuotoinen sissitoiminta sulattaa sydämeni paremmin kuin kännissä Air Pussilla toikkaroiminen. Palaa juurillesi ja minä laitan saappaat jalkaan ja tulen ihailemaan aanusahertamistasi.
Kakkamyrskyäsi ihaillen, Pieriksesi.- Anonyymi
Pieris darling
Kivaahan siellä Pahamaallakin oli. Anaaliakrobatia hehkeän stuertittaren kanssa näinkin vanhalla kääkällä on jo Extremeä. No, kitka ratkaisee, ei sisäänmenoaukko.
Air Pussissa olisi ollut raskaat huollot edessä (vähän kuin sinun jakorasiasi), avioniikka, siipisalot, ja baarikaappi uusiksi, joten hyvä kun meni kiertoon. Haen Espoon fattasta uuden Air Pussin, ja laitan siihen kiellon, ettei Parkki-Osmot iske. Pidän invapaikkani Varissuon Alkon edessä.
Olen edennyt elämässäni. Nyt pommitan vain Jaguarit ja Bentleyt. Homo-Audit ovat Kelasataman parkkitalohommia, niihin en alennu.
Pieris, taidan olla raskaana. Viime yönä tulin E-junalla Isolta Kirkolta Espoolle, ja kuulin takaani foinikiankielistä mölinää, kamelinpaska haisi, ja yhtäkkiä oli pistävä tunne peräsuolessa, huohotus niskassa, kutsuhuuto "jalla jalla", rytmikäs taatelinpoimijoiden kädenläpytys, ja lämmin purskahdus tuntui jossain eturauhasen kulmilla.
Tein raskaustestin parkkihallin vessassa, referenssinä 400tkm ajettu tuonti-Audin öljyt. Testin mukaan Audi on jo finaaliosuudellansa (hintapyyntö 54.600€) ja minulla on uusi elämä sikiämässä tuhkaluukussani.
Kumpi olisi nyt parempi sijoitus?
Pieris, ny ois uusioperheen äiskälle duunia. Munapäästä saisit lapsilisät, ja minusta omaishoitotuet. Saadaan uusi Air Pussi kohta ilmaan.
Tule, tule, kom, kom, hit.
Odottava Salis, jo 15. tunnilla raskaana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieris darling
Kivaahan siellä Pahamaallakin oli. Anaaliakrobatia hehkeän stuertittaren kanssa näinkin vanhalla kääkällä on jo Extremeä. No, kitka ratkaisee, ei sisäänmenoaukko.
Air Pussissa olisi ollut raskaat huollot edessä (vähän kuin sinun jakorasiasi), avioniikka, siipisalot, ja baarikaappi uusiksi, joten hyvä kun meni kiertoon. Haen Espoon fattasta uuden Air Pussin, ja laitan siihen kiellon, ettei Parkki-Osmot iske. Pidän invapaikkani Varissuon Alkon edessä.
Olen edennyt elämässäni. Nyt pommitan vain Jaguarit ja Bentleyt. Homo-Audit ovat Kelasataman parkkitalohommia, niihin en alennu.
Pieris, taidan olla raskaana. Viime yönä tulin E-junalla Isolta Kirkolta Espoolle, ja kuulin takaani foinikiankielistä mölinää, kamelinpaska haisi, ja yhtäkkiä oli pistävä tunne peräsuolessa, huohotus niskassa, kutsuhuuto "jalla jalla", rytmikäs taatelinpoimijoiden kädenläpytys, ja lämmin purskahdus tuntui jossain eturauhasen kulmilla.
Tein raskaustestin parkkihallin vessassa, referenssinä 400tkm ajettu tuonti-Audin öljyt. Testin mukaan Audi on jo finaaliosuudellansa (hintapyyntö 54.600€) ja minulla on uusi elämä sikiämässä tuhkaluukussani.
Kumpi olisi nyt parempi sijoitus?
Pieris, ny ois uusioperheen äiskälle duunia. Munapäästä saisit lapsilisät, ja minusta omaishoitotuet. Saadaan uusi Air Pussi kohta ilmaan.
Tule, tule, kom, kom, hit.
Odottava Salis, jo 15. tunnilla raskaana.Pieris, laitoin sinulle viestiä osoitteesi kautta, alkusalaattina pienen katkarapupilini kuvan, parin pommitetun homo-Audin maalipinnan rintamatappiot, hajuefektejä ja kakkelmarjoja en saanut netin kautta. Myös pari kysymystä identiteetistäsi.
Lähin omainen on viranomainen. Meilaa vastaukseeni, tehdään vielä vanhoilla päivillämme sateenkaarilapsia (siis erivärisiä kaikki).
Air Pussin rengkaat on tyhjänä tossa Varissuon Alkon edessä, paskahuussit täynnä, pensa loppu.
Vedänkö ranteet auki vai hanskaan?
Pieris, pelasta minut.
T: Titanic-Salis
- Anonyymi
Vittupäämodet, tappakaa ittenne. Ja sukunne samaan nippuun.
Salis - Anonyymi
Pieris, lopeta se Varissuon A-marketin oven tempominen. Pyhäpäivä, viinakaupat on kiinni. Kohta saa olutta korjaussarjaksi Ass-marketista. Siitä se sitten muuttuu hiljalleen virityssarjaksi.
Suren Air Pussiani, joten otan lonkeroa saavillisen.
T: Paskahousu-Salis- Anonyymi
Pieris darling
Tässä sinulle likainen ehdotus. Koska just sait anturaa Varissuon Ass-marketista kahden vartijan saattelemana, olet krapuloissasi paskat housuissa, niin tule tänne Varissuon A-marketin invapaikalle. Minulla on edesmenneen Air Pussini jäänpoistonestettä 40 litraa. Glykoli on pääosin alkoholia, ja sillä pärjäämme huomisaamuun A-marketin aukeamiseen. Maku voi olla karuhko, mutta vaikuttava aine on sama. Emmekä jäädy yöllä.
Täällä on muitakin kännikaloja odottamassa Alkon aukeamista; ota jonotusnumero.
T: Sulhaspoikasi Salis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieris darling
Tässä sinulle likainen ehdotus. Koska just sait anturaa Varissuon Ass-marketista kahden vartijan saattelemana, olet krapuloissasi paskat housuissa, niin tule tänne Varissuon A-marketin invapaikalle. Minulla on edesmenneen Air Pussini jäänpoistonestettä 40 litraa. Glykoli on pääosin alkoholia, ja sillä pärjäämme huomisaamuun A-marketin aukeamiseen. Maku voi olla karuhko, mutta vaikuttava aine on sama. Emmekä jäädy yöllä.
Täällä on muitakin kännikaloja odottamassa Alkon aukeamista; ota jonotusnumero.
T: Sulhaspoikasi SalisPieris, nyt sinut tuotiin vartijoiden hallintaotteessa ulos jo Varissuon kirpputoriltakin. Ei kai sinulla ole elämänhallinta riistäytynyt? Suosittelen ammattiauttajaa (putkimies, talonmies, sivaripolkupyörähippi). Jätä kuitenkin se nyrkkirauta ja kaasuase kotiin kauppamatkoillasi.
Kotiasiat kuntoon, kyä se siitä. Olet kuitenkin velkaa minulle yhden Air Pussin, 25 Parkki-Osmojen sakkoa, ja 32 litraa glykolia. A-markettiin huomenna aamulla.
Mitäs nyt? Olen tyhjän päällä.
T: autokorporaali Salis
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman521907- 401554
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761405Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊911233Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1641139Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee2201100- 891046
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?73996Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s21976- 82891