Aurora borealis eli latinasta suomennettuna: Revontulet.
https://youtube.com/watch?v=A5-Ty9o2j8o
Minä olen seurannut sinun kirjoituksiasi täällä. Aikoinani vastasin sinulle usein, joskus vuoden 2010 molemmin puolin, ja puolustin sinua, sitten pidin vuosikausia taukoa täältä.
Minun käsittääkseni sinä olet rikottu ihminen, kaipaava sielu. Jumalaa janoava sielu. Sinua on hyväksikäytetty ja petetty. Sinä olet myös itse tehnyt syntiä. Tekemäsi synnit painavat sinun mieltäsi yhä vieläkin.
Aurora borealis: Herran Jeesuksen Kristuksen antamin valtuuksin ja Hänen palvelijanaan annan sinulle kaikki sinun syntisi anteeksi.
Kaunis sielu, kaunis ihminen, puhdas. Jumalan puhdistama. Se sinä olet. Olen katsonut sinun silmissäsi laukkaavia revontulia. "Ihminen, joka on saanut maistaa pisarankaan Jumalaa, on ikuisesti suunniltaan".
B.
Aurora borealis
41
207
Vastaukset
- Anonyymi
En ole kyseinen ihminen. Sinä se kaunis sielu olet ja taitava kirjoittamaan. Saattaa olla että sekoitin sinut yhteen toiseen ihmiseen hän on tämän sivun kautta kiusannut minua. Saattaa sanoa jotain sellaista mitä olen tehnyt joten hän se piinaa minua. En paljon täällä ole. Ei pitäisi välittää ihmisten kiusaamisesta. Jeesus on minun synnit antanut anteeksi en tarvitse anteeksiantoa vieraalta ihmiseltä.
- AnonyymiUUSI
Kiusaamista täällä riittää vasta Jeesuksen hallitessa tämä pahuus, mielenvikaisuus loppuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaamista täällä riittää vasta Jeesuksen hallitessa tämä pahuus, mielenvikaisuus loppuu.
Onneksi Jeesuksen tulemiseen ei mene enää kauaa niin saavat kaikki herjaajatkin tekojensa mukaan jos eivät ala parannusta tekemään.
- AnonyymiUUSI
Voi hyvää päivää sentään näitä juttuja.
Onko se taas "tomumaja" täällä vinkumassa sitä, että häntä on kiusattu ?
Vaikka hänelle on huomautettu vain hänen vääristä opeistaan ja sitä kautta toiminnastaan.
Lisäksi tämä ei todellakaan ole Raamatun opetuksen mukaista:
" Jeesus on minun synnit antanut anteeksi en tarvitse anteeksiantoa vieraalta ihmiseltä. "
Anteeksi on pyydettävä toiselta ihmiseltä, jos on väärin toimittu.
Mutta jos ei edes kadu ja myönnä omia syntejään ja vääriä tekojaan, niin synnit pysyvät.
8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
10 Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
Jaak. 5:16 Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.
3 Pitäkää itsestänne vaari! Jos sinun veljesi tekee syntiä, niin nuhtele häntä, ja jos hän katuu, anna hänelle anteeksi.
4 Ja jos hän seitsemän kertaa päivässä tekee syntiä sinua vastaan ja seitsemän kertaa kääntyy sinun puoleesi ja sanoo: 'Minä kadun', niin anna hänelle anteeksi."
Mutta jos siis veli ei edes kadu, eikä pyydä anteeksi !
15 Mutta jos veljesi rikkoo sinua vastaan, niin mene ja nuhtele häntä kahdenkesken; jos hän sinua kuulee, niin olet voittanut veljesi.
16 Mutta jos hän ei sinua kuule, niin ota vielä yksi tai kaksi kanssasi, 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'.
17 Mutta jos hän ei kuule heitä, niin ilmoita seurakunnalle. Mutta jos hän ei seurakuntaakaan kuule, niin olkoon hän sinulle, niinkuin olisi pakana ja publikaani.
On todella heikkoa se, jos uskovaksi itseään nimittävä ei vielä edes näitä perusasioita käsitä, vaan on yhä umpisokea niille !
Niitä, jotka toimivat samoin kuin sinä kirjoittaja opetit ja itse sanoit toimivasi, niitä Raamattu nimittää kovaotsaisiksi, jotka eivät kykene edes hävetä vääriä toimiaan ja myös korvansa ja silmänsä sulkijoiksi.
Jer. 3:3 Sadekuurot tyrehtyivät, kevätsade jäi tulematta, mutta sinulla oli porttonaisen otsa, et tahtonut hävetä.
Hes. 3:7 Mutta Israelin heimo ei tahdo sinua kuulla, koska he eivät tahdo minua kuulla. Sillä koko Israelin heimolla on kova otsa ja paatunut sydän.
Sak. 7:11 Mutta he eivät tahtoneet ottaa vaaria, vaan käänsivät uppiniskaisina selkänsä ja kovettivat korvansa, etteivät kuulisi.
Hes. 12:2 "Ihmislapsi, sinä asut uppiniskaisen suvun keskellä, niiden, joilla on silmät nähdä, mutta eivät näe, ja korvat kuulla, mutta eivät kuule; sillä he ovat uppiniskainen suku.
Tämä tälläinen väärä sydämen asenne on vakava asia !
Mutta sinä tuon järjettömyyden kirjoittanut, et selvästikkään sitä ollenkaan käsitä.
Tuollaisesta väärästä sydämen asenteesta ei ns. "hyvä heilu".
Siis se sanotaan tässä ytimekkäästi:
6 Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
7 Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
10 Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
Eli JOS emme kadu / tunnusta rehdisti, niin mitä se silloin tarkoittaa ihan suomeksi ?! - AnonyymiUUSI
Siis edellinen vastineeni oli tähän viestiin:
" En ole kyseinen ihminen. Sinä se kaunis sielu olet ja taitava kirjoittamaan. Saattaa olla että sekoitin sinut yhteen toiseen ihmiseen hän on tämän sivun kautta kiusannut minua. Saattaa sanoa jotain sellaista mitä olen tehnyt joten hän se piinaa minua. En paljon täällä ole. Ei pitäisi välittää ihmisten kiusaamisesta. Jeesus on minun synnit antanut anteeksi en tarvitse anteeksiantoa vieraalta ihmiseltä. "
Minun pitää ehkäpä vielä vääntää rautalangasta tämä kirjoittajan esittämä valhe:
" Jeesus on minun synnit antanut anteeksi en tarvitse anteeksiantoa vieraalta ihmiseltä. "
Mietitään ja tutkitaan tuota väittämää ihan luonnollisella tasolla.
Jos vaikka esim. minä vain vahinossa satuttaisin jotakin toista ihmistä, niin tuon logiikan mukaan minun ei siis tarvitsisi pyytää edes anteeksi !
Siis kun enhän minä tuota ihmistä edes tunne ja kun minut Jumala on mukamas vapauttanut kokonaan vastuusta ja siten anteeksipyytämisistä.
Huomaatteko tämän kautta sen, että kuinka totaalisen järjetön on tuollainen väite ja tuollaisen "uskovan" sydämen asenne ?
Ja tuollainen ihminen siis pitää itse itseään uskovana !
Voi hyvää päivää sentään ! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka hänelle on huomautettu vain hänen vääristä opeistaan ja sitä kautta toiminnastaan.
Mutta jos ei edes kadu ja myönnä omia syntejään ja vääriä tekojaan, niin synnit pysyvät.
Jaak. 5:16 Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.
3 Pitäkää itsestänne vaari! Jos sinun veljesi tekee syntiä, niin nuhtele häntä, ja jos hän katuu, anna hänelle anteeksi.
4 Ja jos hän seitsemän kertaa päivässä tekee syntiä sinua vastaan ja seitsemän kertaa kääntyy sinun puoleesi ja sanoo: 'Minä kadun', niin anna hänelle anteeksi."
15 Mutta jos veljesi rikkoo sinua vastaan, niin mene ja nuhtele häntä kahdenkesken; jos hän sinua kuulee, niin olet voittanut veljesi.
16 Mutta jos hän ei sinua kuule, niin ota vielä yksi tai kaksi kanssasi, 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'.
17 Mutta jos hän ei kuule heitä, niin ilmoita seurakunnalle. Mutta jos hän ei seurakuntaakaan kuule, niin olkoon hän sinulle, niinkuin olisi pakana ja publikaani.
On todella heikkoa se, jos uskovaksi itseään nimittävä ei vielä edes näitä perusasioita käsitä, vaan on yhä umpisokea niille !
Niitä, jotka toimivat samoin kuin sinä kirjoittaja opetit ja itse sanoit toimivasi, niitä Raamattu nimittää kovaotsaisiksi, jotka eivät kykene edes hävetä vääriä toimiaan ja myös korvansa ja silmänsä sulkijoiksi.
Jer. 3:3 Sadekuurot tyrehtyivät, kevätsade jäi tulematta, mutta sinulla oli porttonaisen otsa, et tahtonut hävetä.
Hes. 3:7 Mutta Israelin heimo ei tahdo sinua kuulla, koska he eivät tahdo minua kuulla. Sillä koko Israelin heimolla on kova otsa ja paatunut sydän.
Sak. 7:11 Mutta he eivät tahtoneet ottaa vaaria, vaan käänsivät uppiniskaisina selkänsä ja kovettivat korvansa, etteivät kuulisi.
Hes. 12:2 "Ihmislapsi, sinä asut uppiniskaisen suvun keskellä, niiden, joilla on silmät nähdä, mutta eivät näe, ja korvat kuulla, mutta eivät kuule; sillä he ovat uppiniskainen suku.
Mutta sinä tuon järjettömyyden kirjoittanut, et selvästikkään sitä ollenkaan käsitä.
6 Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
7 Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
Eli JOS emme kadu / tunnusta rehdisti, niin mitä se silloin tarkoittaa ihan suomeksi ?!Et ymmärtänyt mitä tarkoitin olen tunnustanut syntini ja pyytänyt niitä anteeksi ja myös katunut ja ei minun uudestaan tarvitse niitä pyytää anteeksi. Mitä vääriä oppeja minulla on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärtänyt mitä tarkoitin olen tunnustanut syntini ja pyytänyt niitä anteeksi ja myös katunut ja ei minun uudestaan tarvitse niitä pyytää anteeksi. Mitä vääriä oppeja minulla on?
Selitä nyt tämä selväsanaisesti:
Kiitos ! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärtänyt mitä tarkoitin olen tunnustanut syntini ja pyytänyt niitä anteeksi ja myös katunut ja ei minun uudestaan tarvitse niitä pyytää anteeksi. Mitä vääriä oppeja minulla on?
Muistutan vielä tästä Raamatunpaikasta:
Joh. 20:23 Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja se siis ei vaan riitä, että olet mahdollisesti pyytänyt ja pyydät syntejäsi Jumalalta vain anteeksi !
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Selitä nyt tämä selväsanaisesti:
Kiitos !Aloittaja yrittää julistaa syntini anteeksi en tarvitse sellaista koska olen pyytänyt ja saanut anteeksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitit:
" Et ymmärtänyt mitä tarkoitin olen tunnustanut syntini ja pyytänyt niitä anteeksi ja myös katunut ja ei minun uudestaan tarvitse niitä pyytää anteeksi. Mitä vääriä oppeja minulla on? "
Myönnätkö siis olevasi se "tomumaja", sillä miten minä muuten voisin tietää sinun harhaoppejasi ?
Toki tuo kirjoittamasi lause sellaisenaan oli jo valhetta ja harhaoppia !
" Minä en tarvitse anteeksiantoa tuntemattomilta. " - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muistutan vielä tästä Raamatunpaikasta:
Joh. 20:23 Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."Onko sellainen ihminen uskova joka syyllistää toista vaikka tietää että toinen on pyytänyt anteeksi ja tehnyt parannuksen?
Minun mielestäni ei ole hän ei ole syntynyt ylhäältä. Tuskin olet hän joka minua tämän sivun kautta on kiusannut. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja yrittää julistaa syntini anteeksi en tarvitse sellaista koska olen pyytänyt ja saanut anteeksi.
Eli oletko siis sinä AB ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitit:
" Et ymmärtänyt mitä tarkoitin olen tunnustanut syntini ja pyytänyt niitä anteeksi ja myös katunut ja ei minun uudestaan tarvitse niitä pyytää anteeksi. Mitä vääriä oppeja minulla on? "
Myönnätkö siis olevasi se "tomumaja", sillä miten minä muuten voisin tietää sinun harhaoppejasi ?
Toki tuo kirjoittamasi lause sellaisenaan oli jo valhetta ja harhaoppia !
" Minä en tarvitse anteeksiantoa tuntemattomilta. "Vastasin jo niin älä jauha. Itse sanoit harhaopin ja mikä minun harhaoppi muka on? Empä ole tainnut koskaan käyttää sanaa tomumaja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja se siis ei vaan riitä, että olet mahdollisesti pyytänyt ja pyydät syntejäsi Jumalalta vain anteeksi !
Kyllä se riittää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen pyytänyt anteeksi tietenkin niiltä ihmisiltä tarkoitin että olen tunnustanut syntini Jeesukselle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli JOS emme kadu / tunnusta rehdisti, niin mitä se silloin tarkoittaa ihan suomeksi ?!Tämä keskustelu sivu on sulle vain haukkuma paikka että saat alistaa ihmisiä. Syntejäni tietämättä laitoit sellasen sananpaikan jossa on sana portto. En ole mikään tuollainen en ole saanut rahaa seksistä. 26 vuotta olen yhden ja saman miehen kanssa ollut. Haluat viljellä rumia sanoja ympäriinsä vaikka sanot sanan muodossa ei se oikeuta tekoasi. Et sinä ketään portoksi saa muuttumaan vaikka herjaat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä keskustelu sivu on sulle vain haukkuma paikka että saat alistaa ihmisiä. Syntejäni tietämättä laitoit sellasen sananpaikan jossa on sana portto. En ole mikään tuollainen en ole saanut rahaa seksistä. 26 vuotta olen yhden ja saman miehen kanssa ollut. Haluat viljellä rumia sanoja ympäriinsä vaikka sanot sanan muodossa ei se oikeuta tekoasi. Et sinä ketään portoksi saa muuttumaan vaikka herjaat.
Voi tuota ymmärtämättömyyttä.
Kun tuossa puhutaan "porttonaisen otsasta", niin ei ole kyse siitä, että toinen olisi mikään portto.
Se tarkoittaa sitä sydämen asennetta, jossa uskovakin voi jopa ylpeillä väärillä toimillaan.
Siitä Raamattu kirjoittaa toisaalla näin:
Fil. 3:19 , heidän kunnianaan on heidän häpeänsä,
Eli jotkut uskovaksi itseään nimittävät, jopa ylpeilevät kehuskelevat omilla väärillä toimillaan / synneillään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja yrittää julistaa syntini anteeksi en tarvitse sellaista koska olen pyytänyt ja saanut anteeksi.
Olisin toivonut sinun kirjoittavan edes hieman selvemmin asiasi.
Nyt nämä sanasi oli todella helppoa tulkita väärin.
Tämä siis oli ihan liian suppeasti ilmaistu ja siten voi vaikuttaa väärää tulkintaa ja ns. väärää toimintaa toisissa uskovissa.
Siis täälläkin on useita uskovaksi itseään nimitäviä, jotka eivät suostu "kirveelläkään" tunnustamaan syntejään ja vääriä toimiaan ja opetuksiaan, vaikka ne Raamatusta valheiksi näytetään.
Luulisin AP:n tarkoittaneen sanoillaan sitä ja pyrkineen siihen, että kun moni uskova ei kykene uskomaan saaneensa anteeksi syntejään, niin siten moni tarvitsee tukea epäuskoonsa.
Moni siis on väärin sidottuna, jo anteeksi saatuihin synteihin ja se tekee pahaa heidän uskon elämälleen, varsinkin jos ympärillä on lakihenkisiä tuomitsijoita.
Eli tuollaisellakin AP:n kirjoituksella on oma tarpeensa, vaikka se selvästikkin meni sinun kohdallasi pahasti ohi kohteen, eli ei ollut sinulle tarpeellinen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi tuota ymmärtämättömyyttä.
Kun tuossa puhutaan "porttonaisen otsasta", niin ei ole kyse siitä, että toinen olisi mikään portto.
Se tarkoittaa sitä sydämen asennetta, jossa uskovakin voi jopa ylpeillä väärillä toimillaan.
Siitä Raamattu kirjoittaa toisaalla näin:
Fil. 3:19 , heidän kunnianaan on heidän häpeänsä,
Eli jotkut uskovaksi itseään nimittävät, jopa ylpeilevät kehuskelevat omilla väärillä toimillaan / synneillään.En ylpeile joten turhaan kirjoutit tuonkin sananpaikan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ylpeile joten turhaan kirjoutit tuonkin sananpaikan.
Mitä ihmettä ?
Minä en sinua mistään syyttänyt, vaan selitin vain tuon Raamatunpaikan todellisen sanoman / sisällön, kun sinä menit sen ihan pieleen tulkitsemaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä siis oli ihan liian suppeasti ilmaistu ja siten voi vaikuttaa väärää tulkintaa ja ns. väärää toimintaa toisissa uskovissa.
Siis täälläkin on useita uskovaksi itseään nimitäviä, jotka eivät suostu "kirveelläkään" tunnustamaan syntejään ja vääriä toimiaan ja opetuksiaan, vaikka ne Raamatusta valheiksi näytetään.
Luulisin AP:n tarkoittaneen sanoillaan sitä ja pyrkineen siihen, että kun moni uskova ei kykene uskomaan saaneensa anteeksi syntejään, niin siten moni tarvitsee tukea epäuskoonsa.
Moni siis on väärin sidottuna, jo anteeksi saatuihin synteihin ja se tekee pahaa heidän uskon elämälleen, varsinkin jos ympärillä on lakihenkisiä tuomitsijoita.
Eli tuollaisellakin AP:n kirjoituksella on oma tarpeensa, vaikka se selvästikkin meni sinun kohdallasi pahasti ohi kohteen, eli ei ollut sinulle tarpeellinen.Ei minun tarvitse alkaa elämästäni mitään sulle kertomaan ei ole minun ongelma jos et ymmärrä mitä normaali anteeksi pyytäminen tarkoittaa. Tuossa heti alussa aloit negatiivisia sananpaikkoja laittamaan et odottanut että toinen vastaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä ?
Minä en sinua mistään syyttänyt, vaan selitin vain tuon Raamatunpaikan todellisen sanoman / sisällön, kun sinä menit sen ihan pieleen tulkitsemaan.Koita etsiä välillä positiivisia sananpaikkoja äläkä aina ole tuomitsemassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli JOS emme kadu / tunnusta rehdisti, niin mitä se silloin tarkoittaa ihan suomeksi ?!Olet melko tyhmä väännät tommosen määrän tekstiä voisit vääristä kirjoituksistasi pyytää minulta anteeksi kun tulet tuomitsemaan toisen oikein tehdyn teon. Pyysin anteeksi niin sinä vääntelit mieleiseksesi ja vääräksi koko asian.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli tuollaisellakin AP:n kirjoituksella on oma tarpeensa, vaikka se selvästikkin meni sinun kohdallasi pahasti ohi kohteen, eli ei ollut sinulle tarpeellinen.Ajattele välillä miltä muista tuntuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet melko tyhmä väännät tommosen määrän tekstiä voisit vääristä kirjoituksistasi pyytää minulta anteeksi kun tulet tuomitsemaan toisen oikein tehdyn teon. Pyysin anteeksi niin sinä vääntelit mieleiseksesi ja vääräksi koko asian.
Missä sinä olet pyytänyt anteeksi ?
Näytätkö sen kohdan ?
Minä puutuin siihen yhteen väärään lauseeseen, mutta sen jälkeen sinä otit kaiken itseesi ja sitten aloitkin itse syytellä minua "huorittelijaksi", vaikka en sellaista todellakaan kirjoittanut sinusta, eikä se Raamatun paikka sellaista sano / opeta vaan ihan muuta.
Nyt haukut jo minua tyhmäksi sun muuta asiatonta, sekö on kuitenkin oikein ?
Miksi muuten otat kaiken itseesi, jos ne Raamatunpaikat eivät sinua koske ?
Eihän siinä ole mitään järkeä.
Minulle itselleni on se ja sama, mitä sinä tai joku toinen vastoin totuutta, eli väärin minusta väittää, mutta jos koen sen sinun / jonkun muun kehoituksen oikeasti koskevan minua, niin toki sitten käsittelen sen ja tunnustan omat virheeni ja syntini.
Mutta oikeasti hei !
Ei ole minun syyni tai vikani se, jos ja kun sinä itse et kykene ilmaisemaan itseäsi kyllin selvästi, vaan pikemmin hyvin epäselvästi.
Minä puutuin siihen, mitä sinä kirjoitit ja sittemmin kirjoitin yleisesti siitä väärästä sydämen asenteesta, joka kuten selvästi sanoin: "monilla täällä kirjoittavilla uskovaksi itseään nimittävällä on".
Sitä en todellakaan kohdistanut sinuun, vai kohdistinko muka ?
Sinä vain itse otit väärin ihan turhaan siitä itseesi.
Ja kaikki ne Raamatunpaikat ovat Tosia ja Totuus, eli niiden lainaaminen ei ole sinäänsä väärin.
Mutta sitten kukin ottakoon niistä sen, mikä itseä koskee, muut saa jättää vapaasti pois, eikä niistä tule väärin ja ihan turhaan itseensä ottaa.
Pyydän itse kuitenkin anteeksi sitä, jos olen sinua väärin kirjoituksillani satuttanut !
Siis anna anteeksi ! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä sinä olet pyytänyt anteeksi ?
Näytätkö sen kohdan ?
Minä puutuin siihen yhteen väärään lauseeseen, mutta sen jälkeen sinä otit kaiken itseesi ja sitten aloitkin itse syytellä minua "huorittelijaksi", vaikka en sellaista todellakaan kirjoittanut sinusta, eikä se Raamatun paikka sellaista sano / opeta vaan ihan muuta.
Nyt haukut jo minua tyhmäksi sun muuta asiatonta, sekö on kuitenkin oikein ?
Miksi muuten otat kaiken itseesi, jos ne Raamatunpaikat eivät sinua koske ?
Eihän siinä ole mitään järkeä.
Minulle itselleni on se ja sama, mitä sinä tai joku toinen vastoin totuutta, eli väärin minusta väittää, mutta jos koen sen sinun / jonkun muun kehoituksen oikeasti koskevan minua, niin toki sitten käsittelen sen ja tunnustan omat virheeni ja syntini.
Mutta oikeasti hei !
Ei ole minun syyni tai vikani se, jos ja kun sinä itse et kykene ilmaisemaan itseäsi kyllin selvästi, vaan pikemmin hyvin epäselvästi.
Minä puutuin siihen, mitä sinä kirjoitit ja sittemmin kirjoitin yleisesti siitä väärästä sydämen asenteesta, joka kuten selvästi sanoin: "monilla täällä kirjoittavilla uskovaksi itseään nimittävällä on".
Sitä en todellakaan kohdistanut sinuun, vai kohdistinko muka ?
Sinä vain itse otit väärin ihan turhaan siitä itseesi.
Ja kaikki ne Raamatunpaikat ovat Tosia ja Totuus, eli niiden lainaaminen ei ole sinäänsä väärin.
Mutta sitten kukin ottakoon niistä sen, mikä itseä koskee, muut saa jättää vapaasti pois, eikä niistä tule väärin ja ihan turhaan itseensä ottaa.
Pyydän itse kuitenkin anteeksi sitä, jos olen sinua väärin kirjoituksillani satuttanut !
Siis anna anteeksi !En tarkoittanut että sulta olen pyytänyt eikä mun tarvi sulta pyytää ei ole mitään syytä miksi pitäisi. Tiedän että raamatussa on tuollaisia kohtia en ota niistä itseeni vaan ajattelin että olet se minun kiusaajani niin siksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli tuollaisellakin AP:n kirjoituksella on oma tarpeensa, vaikka se selvästikkin meni sinun kohdallasi pahasti ohi kohteen, eli ei ollut sinulle tarpeellinen.Sitä se minun kiusaaja juuri tekee olen saanut anteeksi ja hän syyllistää minua. No toivottavasti pääsee väärästä sydämmen asenteestaan.
- AnonyymiUUSI
"Meidän" aurora b. kirjoittaa nickinsä kahdella l-kirjaimella, aurora boreallis, sillä netissä on toinenkin aurora, yhdellä l-kirjaimella.
- AnonyymiUUSI
Kyllä täällä on vain yksi eli sinä voit vallan mainiosti omia tuon aloituksen itsellesi.
- AnonyymiUUSI
Kyllä taivaasta voi jotakin kohta tulla mutta ei välttämättä toivottua. Maapallolla on jo renkaat kuten Saturnuksella avaruusromusta, sitä on niin pilvin pimein. Samoin on maapalolla autiotaloissa joista itsestä on tullut kaatopaikkoja. Minä kutsuisin sitä rakenteelliseksi kaatopaikaksi kun jokin paikka vain jätetään romuineen oman onnensa nojaan. Ihmiselossa kyllä piisaa itsesääkin ihmetystä. Tutkimattomimmat ovat itse ihmisen tiet.
- AnonyymiUUSI
Ehkä ihmiselämä on kaoottisen hallittu rakenteellinen romuralli....koko ihmiskunnan historia on lähinnä ollut yhtä kaatopaikka romuttamista. Romuna rämisevä sirkustivoli.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja taitaa olla se mahtipontinen hörhö, enkeli mäntä..:::))) Nyt alkanut leikkiä olevansa jo Jumala, jolla on valta antaa syntejä anteeksi.....
- AnonyymiUUSI
Minun pitäisi tuntea tehneeni väärin kun olen ymmärtänyt pyytää anteeksi ja olen myös katunut ja tunnustanut syntini. Olen kirjoittajan mielestä kova otsainen.
Mikään ei ole hyvä kun tekee oikein niin sekin on väärin. Minun pitäisi hänen mielestään varmaan joka päivä tulla tänne pyytämään anteeksi sellaisilta ihmisiltä jotka eivät kuulu tähän mitenkään. Eivät he täällä ole en tunne täältä ketään.- AnonyymiUUSI
Nyt sinä vaikutat vääntävän jopa tahallisesti asioita väärin.
Kuten edellä olen kirjoittanut jo, niin se lauseesi oli niin epäselvästi kirjoitettu, että siitä sai väkisinkin väärän kuvan.
Sinä et siinä siis kirjoittanut noin, kun nyt !
Vertaa itse näitä kahta toisistaan täysin eroavaa lausettasi:
1) " Jeesus on minun synnit antanut anteeksi en tarvitse anteeksiantoa vieraalta ihmiseltä. "
2) " Minun pitäisi tuntea tehneeni väärin kun olen ymmärtänyt pyytää anteeksi ja olen myös katunut ja tunnustanut syntini
Mikään ei ole hyvä kun tekee oikein niin sekin on väärin. Minun pitäisi hänen mielestään varmaan joka päivä tulla tänne pyytämään anteeksi sellaisilta ihmisiltä jotka eivät kuulu tähän mitenkään. Eivät he täällä ole en tunne täältä ketään. "
Mieti nyt edes hetki sitä suurta eroa, joka kirjoittamillasi lauseilla on, kun toinen ne lukee sellaisinaan !
Ja lopeta asioiden vääristely, joka alkaa vaikuttaa jo ihan tahalliselta, sillä olen jo asiat sinulle kirjoittanut ja oikaissut.
Terveisin se "tyhmä huorittelija", kuten sinä jo minua olet "kivasti" nimitellyt. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sinä vaikutat vääntävän jopa tahallisesti asioita väärin.
Kuten edellä olen kirjoittanut jo, niin se lauseesi oli niin epäselvästi kirjoitettu, että siitä sai väkisinkin väärän kuvan.
Sinä et siinä siis kirjoittanut noin, kun nyt !
Vertaa itse näitä kahta toisistaan täysin eroavaa lausettasi:
1) " Jeesus on minun synnit antanut anteeksi en tarvitse anteeksiantoa vieraalta ihmiseltä. "
2) " Minun pitäisi tuntea tehneeni väärin kun olen ymmärtänyt pyytää anteeksi ja olen myös katunut ja tunnustanut syntini
Mikään ei ole hyvä kun tekee oikein niin sekin on väärin. Minun pitäisi hänen mielestään varmaan joka päivä tulla tänne pyytämään anteeksi sellaisilta ihmisiltä jotka eivät kuulu tähän mitenkään. Eivät he täällä ole en tunne täältä ketään. "
Mieti nyt edes hetki sitä suurta eroa, joka kirjoittamillasi lauseilla on, kun toinen ne lukee sellaisinaan !
Ja lopeta asioiden vääristely, joka alkaa vaikuttaa jo ihan tahalliselta, sillä olen jo asiat sinulle kirjoittanut ja oikaissut.
Terveisin se "tyhmä huorittelija", kuten sinä jo minua olet "kivasti" nimitellyt.Sinä se teit heti alussa väärin koska luulit mua toiseksi ihmiseksi ja kuvittelit että tarvitsen anteeksiantoa. Ei pidä puuttua tuntenattomien ihmisten asioihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se teit heti alussa väärin koska luulit mua toiseksi ihmiseksi ja kuvittelit että tarvitsen anteeksiantoa. Ei pidä puuttua tuntenattomien ihmisten asioihin.
Jos olet AB, niin miksi et sitä heti alussa kertonut ?
No olit kuka tahansa, niin minä kirjoitin näin silloin heti ensi viestissäni:
" Voi hyvää päivää sentään näitä juttuja.
Onko se taas "tomumaja" täällä vinkumassa sitä, että häntä on kiusattu ? "
Minä siis KYSYIN !
En väittänyt sinun olevan hän !
Miksi yhä vänkäät ?
Jos asia ei koskenut sinua, kun et ole "tomumaja", niin miksi otit ihan turhaan itseesi, varsinkin jos kirjoittamani asiat eivät sinua koskeneet millään tapaa ?
Haluatko vain riidellä ja vängätä maailman tappiin asti ? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet AB, niin miksi et sitä heti alussa kertonut ?
No olit kuka tahansa, niin minä kirjoitin näin silloin heti ensi viestissäni:
" Voi hyvää päivää sentään näitä juttuja.
Onko se taas "tomumaja" täällä vinkumassa sitä, että häntä on kiusattu ? "
Minä siis KYSYIN !
En väittänyt sinun olevan hän !
Miksi yhä vänkäät ?
Jos asia ei koskenut sinua, kun et ole "tomumaja", niin miksi otit ihan turhaan itseesi, varsinkin jos kirjoittamani asiat eivät sinua koskeneet millään tapaa ?
Haluatko vain riidellä ja vängätä maailman tappiin asti ?En ole aloittaja enkä vängää niin kuin sanoin luulin että olet se kiusaaja ja tarkoitin tätä aloitusta siinä luulet että olen joku Aurora.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja enkä vängää niin kuin sanoin luulin että olet se kiusaaja ja tarkoitin tätä aloitusta siinä luulet että olen joku Aurora.
En yhäkään luule, vaan kysyin että oletko.
Minä lopetan tämän keskustelun nyt ihan turhana.
Siunausta sinulle ! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En yhäkään luule, vaan kysyin että oletko.
Minä lopetan tämän keskustelun nyt ihan turhana.
Siunausta sinulle !Jos olet aloituksen tekijä niin teit väärin kun aloit väärälle henkilölle julistamaan syntien anteeksiantoa vai onko täysin tuntematon jonkun Auroran synneistä vastuussa?
- AnonyymiUUSI
Anteeksipyyntöä odotetaan ei taida luonto nöyrtyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024507Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821274- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85931Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826