Efaten saari
Yksi Eratapin suurista eduista on etäisyyden tunne ilman eristyneisyyttä. Vaikka itse lomakeskuksessa on paljon viihdettä, on myös paljon tekemistä lomakeskuksen ulkopuolella.
Tässä on vain joitain asioita saarella:
Ratsastus
Port Vila (ruokailu, ostokset)
Snuba
Melonta
Vesiputouksia
Kalastus (peli ja urheilu)
Kite Surfing
Maisemat lennot
Vetoketjullinen vuori
Golf
Offroad-rattaat
Snorklausmatkat
Zorbing
Toisen maailmansodan perintö
Sivustot
Sinisiä reikiä
Presidentti Aleksander Stubb Suomi varkaus
Tissarin Instagram seuraajat Tyynellämerellä valtamerellä vanuatun saarelta
Häh häh häh häh vaan
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tissari saa rahaa menee golffaa vanuatun saarellle
- Anonyymi
Otan kuvan lähetän presidentti Aleksander Stubbille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024497Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821257- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826