Aikaisempaan poiketen nämä venäläiset trollit eivät edes yritä peitellä taustaansa vaan kirjoittelevat suoraan Suomi ja suomalaisuus vihaansa palstalla ja yrittävät tuoda kaikki suomeen ja länsimaisuuteen viittaavat asiat hyvin negatiivisesti esiin ja vastaavasti idän rikollisen diktatuurin ja maamme ainoan oikean ja todellisen uhan kovin positiivisena asiana esiin.
Tiltu ja trolli on helppo tunnistaa nykyään jo heti ekasta lauseesta
Onpa täällä palstalla paljon pietarin trollitehtaan ja venäläisten kaksoiskansalaisten tuotoksia
24
144
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Pohjustavat , pohjustavat ... näin se alkoi tuossa etelämpänäkin ...ja omat vihreät koulupudokkaamme tapatyöttömien nettipelailijoiden kera säestävät innokkaasti ...
- AnonyymiUUSI
Vasemmistolaisia ovat nämä putinistit jotka tällä palstalla levittävät negatiivista kuvaa Natosta. Tässäkin nähdään kuinka maanpetoksellinen ja epäisänmaallinen vasemmistoideologia on. Vasemmistopuolueet tulisi kieltää Suomessa kansallista turvallisuuttamme vaarantavana järjestönä.
- AnonyymiUUSI
Sinut tunnistaa helposti lännen agentiksi, valhepropagandan levittäjäksi, joko tyhmyyttäsi tai tietämättömyyttäsi.
Paljonko sat euroja valehtelustasi?"Lännen agentit" ovat tervetulleita tänne, sillä me kaikkihan olemme sellaisia, kun vain oikein silmin katsotaan. 😊
Vai haluaisiko joku oikeasti vaihtaa suomalaisen elämäntyylin venäläiseen, jossa rahvaan sairaalatkin pyörivät neuvostoajan konein ja laittein, kun valloitussota on kansakunnan tärkein prioriteetti?- AnonyymiUUSI
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
"Lännen agentit" ovat tervetulleita tänne, sillä me kaikkihan olemme sellaisia, kun vain oikein silmin katsotaan. 😊
Vai haluaisiko joku oikeasti vaihtaa suomalaisen elämäntyylin venäläiseen, jossa rahvaan sairaalatkin pyörivät neuvostoajan konein ja laittein, kun valloitussota on kansakunnan tärkein prioriteetti?eihän tuosta ole kysymys, vaan valehtelusta. En pidä lestadiolaisistakaan, mutta ei niistäkään tarvitse valehdella ja levittää mitä tahnsa soopaa, mitä te teette esim Venäjästä ja ukrainan sodasta.
Repe, miettisit edes vähän mitä kirjoittelet. Anonyymi kirjoitti:
eihän tuosta ole kysymys, vaan valehtelusta. En pidä lestadiolaisistakaan, mutta ei niistäkään tarvitse valehdella ja levittää mitä tahnsa soopaa, mitä te teette esim Venäjästä ja ukrainan sodasta.
Repe, miettisit edes vähän mitä kirjoittelet.Olen Kimmo Kiljusen linjalla:
Venäjä on niin karmeassa tilassa, että siitä ei voi kirjoittaa liian pahasti.- AnonyymiUUSI
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Olen Kimmo Kiljusen linjalla:
Venäjä on niin karmeassa tilassa, että siitä ei voi kirjoittaa liian pahasti.Minä olen Kiljusen linjoilla siinä etä Suomessa asuvien venäläisten pitäisi päästä liikkumaan rajan yli. Venäjästä on typerää kirjoittaa liian pahasti, sitten itketään kun Venäjä vastaa samalla mitalla.
- AnonyymiUUSI
IDÄSTÄ ON AINA HYÖKÄTTY JA TAPETTU IHMISIÄ
HELVETTI ON RAKENTUNUT VENÄLÄISYYDEN SIELUIHIN
VENÄJÄ ON LÄPI VAARALLINEN MAA IHMISELLE AINA OLLUT - AnonyymiUUSI
tappamiset taito on venäjän lipinkin ihanuutta joo sirpillä kauloja ja vasaralla moukaroijen
on se raatoa toi venäläisyys - AnonyymiUUSI
Ja me niin nauretaan Venäjän röllien epätoivoisille yrityksille. Rölli muistathan kremlin kiitosksen hyödyttömille, ikkuna?
- AnonyymiUUSI
Aloittajan olisi parempi voivotella siitä, että tällä palstalla on paljon EU:n lakien rikkomisen oikeuttamista vetoamalla Ukrainan sotaan.
Koska Venäjä ja Ukraina eivät ole oikeusvaltioita, siksi EUssa, mm. Suomessakin, pitää tehdä kuten Venäjällä ja Ukrainassa, eli rikkoa ihmisoikeuksia.🆗. Kerro mitä haittaa ja keille on aiheutunut noista väittämistäsi rikkomuksista? Joku kärsijä pitää olla, jotta rikkomus olisi vakava.
- AnonyymiUUSI
Kannatan itärajan avaamista, jotta nämä voivat pikaisesti poistua omalle puolelleen sinne Putinistanin ihannevaltioonsa.
- AnonyymiUUSI
He pääsevät sinne pienellä vaivalla kyllä myös Viron kautta, jos vain halua on! ”Jostakin syystä”. Sitä halua palata ei vain löydy ja toinen erikoinen asia on se, että jois väittelet Venäjän Tiltun kanssa niin hän pitää itse pahana haukkumisena sitä, että hän itse väittää sinun olevan se venäläinen!
- AnonyymiUUSI
Samalla voitaisiin heittää rajan yli reservistä eroajat, sivarit, natovastaiset, vasemmistolaiset ja sosialistit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
He pääsevät sinne pienellä vaivalla kyllä myös Viron kautta, jos vain halua on! ”Jostakin syystä”. Sitä halua palata ei vain löydy ja toinen erikoinen asia on se, että jois väittelet Venäjän Tiltun kanssa niin hän pitää itse pahana haukkumisena sitä, että hän itse väittää sinun olevan se venäläinen!
Vasemmistolaiset ovatkin kovia kääntelemään asioita ympäri. Niinhän venäläiset tekevät.
- AnonyymiUUSI
Putinin puoliveriset suomalaiset ovat pohjasakkaa.
- AnonyymiUUSI
Jos haikailet idän suuntaan jonkin muun kuin nousevan auringon perään, olet venäläinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos haikailet idän suuntaan jonkin muun kuin nousevan auringon perään, olet venäläinen.
Tällaisia ovat sosialistidemarit ja vasemmistolaiset. Ei heitä kukaan koskaan ole pitänytkään suomalaisiana. Ääni vasemmistolle on ääni Putinille. Näin se vain menee. Jos vassaripellet olisivat nyt vallassa Suomi olisi liitetty Venäjään.
- AnonyymiUUSI
Nato Suomi on kohta historiaa, tiedoksi.
Ps. miten stubidon takki kääntyi?- AnonyymiUUSI
Oiskoo tuo mokoma ruvenna kaipaileen sukujuuriaan.
- AnonyymiUUSI
Venäjän vaikuttamisia ei nähdä missään.
Venäläinen lehdistö on sensuroitu koko EU allueella ja herääkin kysymys, mitä oikein pelätään?
Miksi rajoitetaan tiedonsaantia, eikö jokaisen pidä päättää ja punnita asioita itse? - AnonyymiUUSI
Aloitus on trollausta,, ja täyttä asiaa.
- AnonyymiUUSI
Niin. Eikös tämä sitten ole keskustelupalsta?
Missä vaiheessa hassusta tuli pelottavaa. Kerro Nato-Tiltu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024537Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11872- 64866
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826