Miksi mestari oli näin pelokkaan näköinen ja missä oli ne 70.000 tuhatta kanavan tilaajaa ettei vaan mestari ole eilispäivän tähti jo !
Kärsämäen konepäivät
25
334
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kärsämäellä voi tulla kärsään ja on luikittava mäkeen?
- AnonyymiUUSI
Eipä olis yllätys vaikka joku vetäis mestaria kärsään
- AnonyymiUUSI
Metsäman on tämän viestiketjun aloittaja, kukaan Suomessa ei paina välilyöntiä ennen huutomerkkiä.
Liekö Suomessa yhtäkään ihmistä joka on niin pinttynyt tapohinsa kuin metsäman.
Ei uudistu vaan penkoo ja vatvoo samoja asioita kuukaudesta ja vuodesta toiseen, eikä pysty uudistumaan vaan elämä on yhtä tärviötä ja karviota. - AnonyymiUUSI
Kävihän siellä polkemapyörä jonnet pyörähtämässä ympärillä, ei kuvausta. Kymysykseen ookkonä mettäman tuli mjoo.....jne.
- AnonyymiUUSI
Kaks pikkupoikaa pyörineen perskärpäsenä.
Fanit kunnioittaa mestaria ja eivät tule häiritsemään kesken setin. Ihailevat kauempaa kunnioittavasti. Monet ottaa kyllä hatun päästä ja haluaisivat käydä polvistumassakin. - AnonyymiUUSI
Mestarilla valtava vastuu kansasta.
- AnonyymiUUSI
Mestari on keikoilla juvosen timo jota pelottaa että joku tulee juttusille kasvokkain
- AnonyymiUUSI
Timo ei halua että hänen edessään polvistutaan. Kyllä hatutta oleminen riittää ihan hyvin. Kansanmies.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Timo ei halua että hänen edessään polvistutaan. Kyllä hatutta oleminen riittää ihan hyvin. Kansanmies.
Ja nyt kaikki Tuusniemen kateelliset kurttuhousut ne lakinrähjät pois piästä ja Metsä Man:lle kumartamaan ja vaikka viemään lahjoja niin voitte saada armon.
- AnonyymiUUSI
Mestari vaatii kohta keikoille turvamiehet ettei fanit pääse liika lähelle kyselemään tyhmiä
- AnonyymiUUSI
Tuleekohan kohta tuliaiskassista video. Jänskättää jotta saako metussaalemi mittään vai napsuttaako suutaan kuiviltaan.
- AnonyymiUUSI
Itse se ne tuliaiset ostaa ja esittelee niitä fani lahjoina,on se juilu mies
- AnonyymiUUSI
Mestari pilasi kanavansa kun antaa näiden sekopää naisten länkyttää päivästä toiseen
- AnonyymiUUSI
Yksin kiersi kenttää taas, "keikalla", no keikkahan se on kun käy pyörähtämässä ilman ketää ja mitään firman kontakteja. Kilsoja verotus vähennyksiin. Jees.
- AnonyymiUUSI
Nää kaks ärsyttävää harppua mellastaa kommenteissa päivittäin joutavilla länkytyksillään🤮 varsinkin TiinaHH on oikein etova kommentteineen, taitaa olla ihan lätkässä mehtikseen🤭 on ruvennut Hellulle ärhentelemään kommenteissa, taitaa olla mustis🫣 nää on saanut kanavan kyllä alaspäin, näkee kommenttien vähyydessä. Ovat vielä tosikkojakin!! Metsis ei sitä itse huomaa, kun on niin onnessaan näitten ihannoivista kommenteista😒
- AnonyymiUUSI
Tiina on alkanut ilkeillä mm Piritalle ja hellulle.....
- AnonyymiUUSI
Tämä tiina pieksänmäeltä päihittää jo teijjankin sekopäisyydellä
- AnonyymiUUSI
Hellu kommentoi mukavia.
- AnonyymiUUSI
Ruvetkaapa itse kuusikymppisenä esiintymään....Ilman kokemusta....
- AnonyymiUUSI
https://youtu.be/ZuvoIpjehMc?si=2NiczEi21vvkZ786
Entäpä onko tuossa vähän vöyhkä,
moottorisahalla keulii ja työmaa sekaisin kuin hävityksen kauhistus?- AnonyymiUUSI
Hullun hommaa, yksikin liukastuminen ja on toisen sahanterässä.
- AnonyymiUUSI
Metsäman oli kyllä vähän poissa oleva Kärsämäen peijaisissa.
Muutamat eläkeukot ja koulupojat seurasivat metsämanin kiipeilyä koneiden selkään.
Onko metsämanin hyväksikäyttö markkinoinnissa vain keino saada halvalla markkina tapahtumille jukisuutta käyttämällä hyväksi metsämanin Youtube kanavaa?
On sitten aivan yksi lysti tuleeko itse metsäman tapahtumaan.
Muutama utelias eläkeukko ja velmuileva lauma koulupoikia tuskin kaivinkoneita ostelevat.
Makkaran syövät jos tarjolla on. - AnonyymiUUSI
Metsaman on todellakin suomen noloin tubettaja
- AnonyymiUUSI
Noloa oli ettei edes yhtäkään koneliikkeen edustajaa ollut metsämanin seuraksi vaivautunut kenttäkierrokselle vaan itse aivan yksin sai keksiä sanottavaa.
Valtrankin vetokoukun nähtyään meni aivan sanattomaksi kuin ei tiennyt mikä häkkyrä vetolaitteeseen oli viritelty.
Odolta myös tuntuu 60 vuotiaan ukon kova hinku kimuta ja kamamuta koneiden ohjaamoon tarkastelemaan nippuloita ja nappuloita. - AnonyymiUUSI
Ei sitä kukaan sinne tilannut itse meni muka maksetulle keikalle luulee olevansa isokin julkis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024517Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831298- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85931Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11862- 64856
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826