Läpimurto on tapahtunut valheista.
https://yle.fi/a/74-20148690
Jumalastanne kehityshistoriaa.
7
83
Vastaukset
- Anonyymi
Monet kerrat selvitetty ettei tiede siinä selitä Jumalan evoluutiota, vaan ihminen vain arvailee kaikenlaisia asioita. Jumalan evoluutio ihmisen mielessä on niin pitkä prosessi että pitää tosiaan hallita tiede jos sen selittää. Eikä silti sitä vastaan voi taistella, sillä silloin taistelee evoluutiota ja itse ihmistä vastaan.
- Anonyymi
Ei kannata selitellä itse elävän Jumalan evoluutiota sillä sitä ei ole, Jumala on ollut aina olemassa.
Pitäisi selitellä miljoonien epäjumalien evoluutio ihmisten mielissä.
- Anonyymi
Ja se Jumalan kehityshistoria alkaa luomisesta kun Jumalan henki liikkui vetten päällä ja tämä Jumala sanoi ... "Tulkoon valkeus".
- Anonyymi
Hän on aina ollut 😁
- Anonyymi
Jotkut haluavat tulla huijatuksi, vaikka heille huijauksen huijaukseksi osoittaa.
- Anonyymi
Pitää tietenkin yrittää sekvittää jumalien historia.
Jos tiedetään mitä kuralammikossa on tapahtunut miljardeja vuosia sitten, niin tietenkin pitää tietää jumalien lähihistoria. - Anonyymi
Ensikäden tietoa kun ei ole saahan sitä arvella ja todistella mitä hyvänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285390
- 1611825
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1561493Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231174- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711068viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan36913- 38885