Fariseukset olivat aikansa kiihkouskovaisia, kuten helluntailaiset, eli lahkolaisia. Heitä kutsuttiin kyykäärmeen sikiöiksi. He eivät tunnustaneet syntisyyttään kasteen edellä, vaan väittivät olevansa uskovaisia.
Johannes ei kastanut lahkolaisia ollenkaan, vaan kutsui heitä kyykäärmeitten sikiöiksi.
Fariseukset olivat lahkolaisia
52
283
Vastaukset
- Anonyymi
Fariseukset olivat valtiouskonnon edustajia kuten pakkovauvakastetut. He vainosivat uudestisyntyneitä kristittyjä.
Fariseukset eivät menneet kristittyjen upotuskasteelle. Samoin tekevät pakkovauvakastetut. Heitä ei saa kastettua kuin tiedottomassa tilassa!- Anonyymi
Olet täysin pihalla Juutalaisuuden ja Kristinuskon historiasta.
Hellarit häpeilevät oman lahkokuntansa lyhyttä historiaa, koska nettiaika on paljastanut sen. Sitä ei voi enää salailla, kuten se onnistui aikaisemmin.
Helluntailaiset yrittävät kääntää keskustelun ihan muihin asioihin, kuin palstan aiheeseen helluntailaisuuteen. - Anonyymi
Norjalainen Gerhard Olsen-Smidt perusti Suomeen 40 ens. hell.srk.
Ensin Helsinkiin v. 1920 ja sitten muualle maahan aina Haapavedelle asti, missä kävi ahkerasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Norjalainen Gerhard Olsen-Smidt perusti Suomeen 40 ens. hell.srk.
Ensin Helsinkiin v. 1920 ja sitten muualle maahan aina Haapavedelle asti, missä kävi ahkerasti.Euroopan helluntaijohtajat kutsuivat Gerhard Olsen-Smidt:iä Suomen helluntaiapostoliksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Euroopan helluntaijohtajat kutsuivat Gerhard Olsen-Smidt:iä Suomen helluntaiapostoliksi.
Falloksiahan noissakin kovasti korostetaan.
Eikä ole ensimmäinen kerta. - Anonyymi
Taas riitaa kylvävävenäjän trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Euroopan helluntaijohtajat kutsuivat Gerhard Olsen-Smidt:iä Suomen helluntaiapostoliksi.
Ei näytä homous millään sinusta irtoavan.
- Anonyymi
Gerhard Olsen-Smidt määräsi kasteen kuuluvan vain aikuisille ja ehtoolista sai jakaa vain helluntailaisille itselleen.
Silloin helluntailaisten kanssa asussa yhteistytä tehneet kristilliset piirit äänestivät jaloillaan.- Anonyymi
Hölynpölyä.
- Anonyymi
aloittajan farisealaisen puheet ovat säälittävää suun puhetta.
Ilman rakkautta- näyttää vain helisevä vaski kilistelevän kellojaan. - Anonyymi
Jeesuksen opetuslapsia on aina sanottu lahkolaisiksi.
- Anonyymi
Paavali varoittaa tämän ajan lahkolaisista.
Gal.5:20 "sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset...ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa."
- Anonyymi
Aloittaja jirjoitaa kuin käärme. Myrkkyä täynnä.
- Anonyymi
Liekö nuo Fariseukset kuitenkaan olleet mitään pahuuden ruumiillistumia. He rakastivat Jumalaa kaikesta sydämestä, mielestä ja voimasta. Mutta olivat inhimillisen vajaita viisaudeltaan.
Itse tapasin 1980 luvulla pari helluntainuorta siviilipalveluksessa ollessani ja he olivat hyvin rakastavia ja vakavamielisiä Jumalaa ja Jeesusta kohtaan. Tekivät vaikutuksen.
Kutsumus saarnata kaikkialla saattaa herättää närää niissä jotka pitävät Ev lut kirkkoa riittävänä. Itse olen kiitollinen että herättelivät kun olin lähes kuolleessa tilassa hengellisesti.
Onko aloittajan kutsumus koetella Ilmestyksen Sardeksen seurakunnan kirjeen mukaista? Ehkä, mutta ravisteleeko tuollainen todella niitä parannukseen jotka elävät Pyhässä seurakunnassa kun me muut olemme selvästi vain maailmassa ja surkeassa tilassa. Ystävän lyönnit ovat kuitenkin parempia kuin pelkkä mielistely kaksinaamaisten toimesta. - Anonyymi
Jos miljoonaa kertaa toistaa saman aloituksen, niin kyseessä ei ole ainakaan järjen ääni.
- Anonyymi
Voidaan puhua palstariippuvuudesta. Addiktiosta.
- Anonyymi
Muista teet aloituksestasi tiliä viimeisellä tuomiolla. Siellä et leiki. Mikä tuomari luulet olevasi ???? Tuomiovaltaa et ikinä tule saamaan.
- Anonyymi
Sekin ihmetyttää, miksei helluntailaiset osoita myötätuntoa ja pyydä anteeksi, vaikka helluntailainen mies tappoi Tampereella kadulla kulkeen raskaana olevan naisen?
- Anonyymi
Miksi pakkovauvakastetut eivät pyydä anteeksi satojen murhamiestensä ja kirkonpolttajiensa tekoja?
- Anonyymi
Aloittaja ei ymmärrä mitä kirjottaa.
- Anonyymi
Kaikki Jenkkilahkot kiistää sen tosiasian, että kristillinen kaste pesee synnit pois ja saa ihmisen syntymään uudeksi vedestä ja Hengestä.
- Anonyymi
Aloitus on täyttä totta. Johannes kastoi vain ne, jotka tunnustivat syntisyytensä kasteen edellä. Ei lahkolaisia kastettu, koska he väittivät olevansa uskovaisia ja vanhurskaita.
Mark. 1:5
Ja koko Juudean maa ja kaikki jerusalemilaiset vaelsivat hänen tykönsä, ja hän kastoi heidät Jordanin virrassa, kun he tunnustivat syntinsä.- Anonyymi
Jeesuksen sanojen mukaan jokainen on täysin oppineena oleva niin kuin hänen opettajansakin. Luterilaisuuden oppi-isä, Luther oli eittämättä kansamurhaaja ja Jeesuksen omien vainoaja. Täysin oppineena jokainen luterilainen on oleva Lutherin kaltainen.
Näin todistetaan Lutherista. Luther pysyi ahdistuneen aggressiivisena ja ristiriitaisena miehenä elämänsä loppuun asti. Vaikka hänen ei tiedetä itse suoraan osallistuneen mihinkään väkivaltaisuuteen, hän lietsoi vihaa ja väkivaltaa sumeilemattoman rasististen puheidensa ja kaikkia vihollisia avoimesti demonisoivien tekstiensä kautta
Luther kumppaneineen luopuivat näennäisestäkään pidättyväisyydestä väkivallan suhteen.
Luther käski paitsi teloittaa ja joskus jopa kiduttaa ja hakata kappaleiksi anabaptisteja, katolisia kellokkaita talonpoikaiskapinallisia, juutalaisia, turkkilaisia jne.
Lutherilla oli suunnilleen yhtä mutkaton ja pragmaattinen suhtautuminen väkivaltaan kuin katolisella kirkolla, jota vastaan itse kapinoi. Väkivalta itsessään ei kuulunut reformaation olennaisiin kiistakysymyksiin. Luther ei juuri problematisoinut väkivaltaa, kunhan sille löytyi myös esivallan kannalta järkevät syyt. Jumala oli monestakin syystä hirvittävän vihainen ja maalliset ruhtinaat olivat Korkeimman vihan palvelijoita, ”Jumalan hirttomiehiä”. Heidän pyhä velvollisuutensa oli käyttää miekkaa Jumalan puolesta. Siksi aseiden siunaaminen on luterilaisessa perinteessä yleensä ollut niin itsestään selvä ja eettisesti ongelmaton asia.
Maailmallisen miekan ja esivallan tulee tappaa avioliiton rikkoja. Sillä, joka rikkoo avioliittonsa, hän on jo itse erottanut itsensä ja on pidettävä kuolleena miehenä.[
aikka Luther oli ainakin epäsuorasti itse vastuussa talonpoikaiskapinasta, hän valitsi pysyä itseään suojelevien ruhtinaitten rinnalla, ja vaati heitä vastaan kapinoivan köyhälistön väkivaltaista kukistamista.
Myös kapinallinen ihminen, josta sellaista voidaan todistaa, on jo Jumalan ja keisarin pannassa, niin että se tekee oikein ja hyvin, joka ensimmäisenä sellaisen tappaa. Sillä itse kukin ihminen on sekä ylituomari että pyöveli, kun on kysymyksessä julkinen kapinannostaja,.. Sen tähden on nyt iskettävä, kuristettava ja pistettävä kuoliaaksi – salaa ja julkisesti – kuka vain osaa, ja ajateltava, että ei voi olla toista sen myrkyllisempää, vahingollisempaa, saatanallisempaa kuin kapinallinen ihminen; niin kuin lyödään kuoliaaksi hullu koira: ellet sinä tapa (häntä), niin hän tappaa sinut ja koko maan sinun kanssasi.[4]
Talonpoikaiskapinan jälkiselvittelyissä tapettiin noin 100 000 kapinallista. Väestömäärään suhteutettuna se vetää vertoja viime vuosisadan kauheimpiin kansanmurhiin.
Luther ei luultavasti voinut edes kuvitella elämää ilman pyhitettyä väkivaltaa. Siinä mielessä hän oli täysin aikansa lapsi ja ikivanhan saatanallisen kaaos) voitetaan vain järjestystä palauttavalla hyvällä väkivallalla: - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen sanojen mukaan jokainen on täysin oppineena oleva niin kuin hänen opettajansakin. Luterilaisuuden oppi-isä, Luther oli eittämättä kansamurhaaja ja Jeesuksen omien vainoaja. Täysin oppineena jokainen luterilainen on oleva Lutherin kaltainen.
Näin todistetaan Lutherista. Luther pysyi ahdistuneen aggressiivisena ja ristiriitaisena miehenä elämänsä loppuun asti. Vaikka hänen ei tiedetä itse suoraan osallistuneen mihinkään väkivaltaisuuteen, hän lietsoi vihaa ja väkivaltaa sumeilemattoman rasististen puheidensa ja kaikkia vihollisia avoimesti demonisoivien tekstiensä kautta
Luther kumppaneineen luopuivat näennäisestäkään pidättyväisyydestä väkivallan suhteen.
Luther käski paitsi teloittaa ja joskus jopa kiduttaa ja hakata kappaleiksi anabaptisteja, katolisia kellokkaita talonpoikaiskapinallisia, juutalaisia, turkkilaisia jne.
Lutherilla oli suunnilleen yhtä mutkaton ja pragmaattinen suhtautuminen väkivaltaan kuin katolisella kirkolla, jota vastaan itse kapinoi. Väkivalta itsessään ei kuulunut reformaation olennaisiin kiistakysymyksiin. Luther ei juuri problematisoinut väkivaltaa, kunhan sille löytyi myös esivallan kannalta järkevät syyt. Jumala oli monestakin syystä hirvittävän vihainen ja maalliset ruhtinaat olivat Korkeimman vihan palvelijoita, ”Jumalan hirttomiehiä”. Heidän pyhä velvollisuutensa oli käyttää miekkaa Jumalan puolesta. Siksi aseiden siunaaminen on luterilaisessa perinteessä yleensä ollut niin itsestään selvä ja eettisesti ongelmaton asia.
Maailmallisen miekan ja esivallan tulee tappaa avioliiton rikkoja. Sillä, joka rikkoo avioliittonsa, hän on jo itse erottanut itsensä ja on pidettävä kuolleena miehenä.[
aikka Luther oli ainakin epäsuorasti itse vastuussa talonpoikaiskapinasta, hän valitsi pysyä itseään suojelevien ruhtinaitten rinnalla, ja vaati heitä vastaan kapinoivan köyhälistön väkivaltaista kukistamista.
Myös kapinallinen ihminen, josta sellaista voidaan todistaa, on jo Jumalan ja keisarin pannassa, niin että se tekee oikein ja hyvin, joka ensimmäisenä sellaisen tappaa. Sillä itse kukin ihminen on sekä ylituomari että pyöveli, kun on kysymyksessä julkinen kapinannostaja,.. Sen tähden on nyt iskettävä, kuristettava ja pistettävä kuoliaaksi – salaa ja julkisesti – kuka vain osaa, ja ajateltava, että ei voi olla toista sen myrkyllisempää, vahingollisempaa, saatanallisempaa kuin kapinallinen ihminen; niin kuin lyödään kuoliaaksi hullu koira: ellet sinä tapa (häntä), niin hän tappaa sinut ja koko maan sinun kanssasi.[4]
Talonpoikaiskapinan jälkiselvittelyissä tapettiin noin 100 000 kapinallista. Väestömäärään suhteutettuna se vetää vertoja viime vuosisadan kauheimpiin kansanmurhiin.
Luther ei luultavasti voinut edes kuvitella elämää ilman pyhitettyä väkivaltaa. Siinä mielessä hän oli täysin aikansa lapsi ja ikivanhan saatanallisen kaaos) voitetaan vain järjestystä palauttavalla hyvällä väkivallalla:Helluntailaisuus on Amerikasta 100 v. sitten tänne tuotu paha eksytys ja hereisia.
Sekin on selvinnyt, että
Asusinkatu oli punaisten lyhtyjen katu. Ei siellä ollut yhtään oikeata kristittyä.
- Anonyymi
Ei raamatussa nimetä ketä fariseukset olivat ne ovat voineet olla ihan mitä seurakuntaa hyvänsä. Eikä siinä tarkoiteta koko seurakuntaa vaan yksittäisiä ihmisiä esim lestadiolaisissa eivät he kaikki elä niin kuin uskovaiset tai ole uskovia.
- Anonyymi
Jeesus oli uskoltaan Juutalainen, eikä vaihtanut sitä uskoa mihinkään muuhun.
Ei hän ollut mikään lahkoissa hilluva ja kaatuileva, sekavia moliseva helluntailainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän ollut mikään lahkoissa hilluva ja kaatuileva, sekavia moliseva helluntailainen.Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
Jeesuksen usko on Juutalaisuus. Sillä uskolla ihminen pelastuu suoraan taivaan kirkkauteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
Jeesuksen usko on Juutalaisuus. Sillä uskolla ihminen pelastuu suoraan taivaan kirkkauteen.Room. 11:26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Room. 11:26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
Ilm. 21:12 siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen usko on Juutalaisuus. Sillä uskolla ihminen pelastuu suoraan taivaan kirkkauteen.Helluntailaiset kieltää Jumalan käskyt, jotka on kirjoitettu Raamattuun ja Katekismukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaiset kieltää Jumalan käskyt, jotka on kirjoitettu Raamattuun ja Katekismukseen.
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt
ja Jeesuksen uskon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän ollut mikään lahkoissa hilluva ja kaatuileva, sekavia moliseva helluntailainen.Ei hän ollut myöskään lestadiolainen tai Jehovalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen usko on Juutalaisuus. Sillä uskolla ihminen pelastuu suoraan taivaan kirkkauteen.Jeesukseen uskomalla ihmiset pelastuvat sillä ei ole väliä mihin seurakuntaan kuuluu koska seurakunta ei ihmisiä pelasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesukseen uskomalla ihmiset pelastuvat sillä ei ole väliä mihin seurakuntaan kuuluu koska seurakunta ei ihmisiä pelasta.
Riivaajatkin uskoo Jeesukseen, vapisee, tärisee ja kaatuilee,
mutta ei pelkkä uskominen ketään pelasta. Se on suuri harha. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riivaajatkin uskoo Jeesukseen, vapisee, tärisee ja kaatuilee,
mutta ei pelkkä uskominen ketään pelasta. Se on suuri harha.Uskonharha on paha eksytyksen muoto. Uskonharhaiset haluaisivat repiä Jeesuksen veljen Jaakkobin sanat pois Raamatusta.
Jaak. 2:20
Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?
- Anonyymi
Falloslaiset ovat pitävinään käskyt, mutta ovat ensimmäisinä tekemässä laittomuutta.
Kuten sana sanoo, sinä opetat laista, mutta lain rikkomisella häpäiset Jumalan.- Anonyymi
Tarkoitat siis helluntailiikkeen perustajia Parhamia ja Olsenia kun puhut niistä falloksistasi?
- Anonyymi
Roistot eivät välitä Jumalan laista eikä maalisista laista yhtään mitään.
- Anonyymi
Jeesustelijat ovat niitä laittomuuden tekijöitä.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
Niin siinä vain käy kuten niille fallostelijoille, että heillä oli olevinaan Jumalan käskyt, mutta joutuivat oikean tuomioistumen eteen laittomuuden tekemisestä.
Sellaista se on tekopyhyys.
Itse itsensä korostaminen muita herjaamalla.- Anonyymi
Factatietoa: 100 vuotta sitten hellunailiikkeen Suomeen tuonut Olseni vietiin vankilaan homostelusta seurakunnan nuorten poikien kanssa ja karkotettiin Norjaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Factatietoa: 100 vuotta sitten hellunailiikkeen Suomeen tuonut Olseni vietiin vankilaan homostelusta seurakunnan nuorten poikien kanssa ja karkotettiin Norjaan.
Nykyisin pakkovauvakastetut vihkivät uskonveljiään parhameita ja olseneita.
Arkkipiispa on kuulema saanut rukousvastauksena, että näin voi tehdä.
Tyhmät pakkovauvakastetut uskovat tämän! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmät pakkovauvakastetut uskovat tämän!Parhami perusti Pentecostalismin Amerikassa ja Olseni toi sen lahkoliikkeen tänne Suomeen. Perusti tänne 40 ens. hell.srk.
Oli saanut jenkeissä sen hellareiden henkikasteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmät pakkovauvakastetut uskovat tämän!Useamman kerran kylvetetty pedo ei tajua että nuo olivat hellareita
Typerä useamman kerran kylvetetty lastenraiskaaja himoitsee taas vauvoja ja vihaa uskovia
- Anonyymi
Kannattaako nämä amerikan homostelijat fallostelua?
Jos kannattaa, niin se kertoo paljon. Todella paljon. - Anonyymi
tämä elämä on kuin monopoli peli ja me olemme pelaajia ja Jumala on Päätuomari ja pelin-tekijä.
Tekijä saa ja voi ja muuttaa sääntöjä, miten tahtoo auttaa pelaajia, keitä tahtoo ja tekee mitä tahtoo oman mielensä mukaan.
joku voi sanoa että peli ei ole reilu, samaa sanoo Mooses ja Paavali:
2. Moos. 33:19
Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan".
ja
Room. 9:15
Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan".
Room. 9:16
Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.
Jeesus tuli OMIENSA luokse, mutta he eivät ottaneet Häntä vastaan!
Joh. 1:11
Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.
Joten, Herra usein voimaakaaasti nuhteli "pahoja" jotka eivät tahtoneet tehdä mitä Jumala sanoo ja kehottaa, joten voimalliset sanat olivat, muotoa:
Matt. 3:7
Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa?
Nyt Kun Herra kääntyi pakanoiden puoleen, pakanat ilolla ottivat vastaan Pelastajan, Herran Jeesuksen.
Nyt Paavalin todistus sen aikaisista "juutalaisista":
Ap. t. 23:
6 Mutta koska Paavali tiesi osan heistä olevan saddukeuksia ja toisen osan fariseuksia, huusi hän neuvoston edessä: "Miehet, veljet, minä olen fariseus, fariseusten jälkeläinen; toivon ja kuolleitten ylösnousemuksen tähden minä olen tuomittavana".
7 Tuskin hän oli tämän sanonut, niin nousi riita fariseusten ja saddukeusten kesken, ja kokous jakautui.
8 Sillä saddukeukset sanovat, ettei ylösnousemusta ole, ei enkeliä eikä henkeä, mutta fariseukset tunnustavat kumpaisetkin.
Joten aina on ollut lahkoja ja aina tulee olemaan, loppuun asti, jopa Paavali oli lahkolainen :)
Ap. t. 24:14
Mutta sen minä sinulle tunnustan, että minä sitä tietä vaeltaen, jota he lahkoksi sanovat, niin palvelen isieni Jumalaa, että minä uskon kaiken, mitä on kirjoitettuna laissa ja profeetoissa,
Lukekaa ja oppikaa!
ja sitten lisää tuoretta kahvia, juuri kahvinpavuista jauhettua, herkullista ja makeaa :)
sa.as se.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä. - Anonyymi
Eli samanlaisia riitelijöitä ovat silloin olleet kuin nykyiset homofanittajat ja fallostelijat.
Ei mitään uutta auringon alla. - Anonyymi
Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus.
- Anonyymi
Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu helluntailaisuudesta ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.
- Anonyymi
Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu helluntailaisuudesta ja tuoda helluntailaisten pakanalliset symboliopit ja saatanan synagoogan valheet.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633749Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091393- 941247
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651034Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58847- 38840
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60829- 65821
Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11817