sisään laukeaminen

sdasd

aloitin äskettäin e-pillereiden käytön ja nyt kun kumia ei enää käytetä niin minua alkoi mietityttämään että valuuko teilläkin mällit ulos vaosta kun jätkänne laukeaa sisälle?
ja jos näin on niin oletteko keksineet mitään siistiaä keinoa jotta lakanat eivät sotkeutuisi?

15

5269

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • potaatti

ei ole mitään siistejä keinoja! ;-)

• kokemattomalle

ei valu ne jää sisälle.sen takia naiset turpoo vanhemmiten

• opetella

uusi juttu. Ikäänkuin imaiset sisällesi irrottautuessasi miehestä! Kyllä ne siellä pysyvät, kun vähän harjoittelee. Ne on ne lihakset ne lihakset!!

• vessapaperia

Ja sillä siisti.

• toimii

Siisti keino lakanoittesi suojelemiseksi on, kun otat vaikkapa sunnuntain hesarin avuksi!
      Siitä aina aukeama alle, ja taas toimii, eikä lakanat sotkeudu!!!!!
      Viikon päästä tulee taas paksu paketti lisää!

• hei

taidamme olla outoja mutta ainakin tämä on toiminut.. Eli seksin jälkeen mies ei ota kaluaan ulos vaan kantaa minut sylissään vessaan pesulle.. Toki tuo ei toimi jos haluaa kainalokkain pötkötä pidempään seksin jälkeen, muija on kamalan painava, seksiä harrastetaan ulkona tai vessaan on liian pitkä matka tms. mutta ihan kiva ja toimiva keino muuten. Ite en anna miehen ees laueta sisääni jos pesumahollisuutta ei ole lähistöllä, yöks.

• onnistuu varmasti

toihan vois toimiikin, pitää ehdottaa :)

• toimii

Kannattaa varmaankin pidättäytyä nussimisesta kun asia noin kovasti mietityttää.

Toisaalta liiallinen masturbaatio lahottaa selkärangan.

Näin on jämptisti!

• eihän

se sperma mitään myrkkyä sentään ole. En ymmärrä, että se on noin vaikeaa. Paperilla voi pyyhkäistä pois, niin pimpasta, kuin lakanoista. Ei siitä tarvi mitään paniikkia kehitellä, luonnollisesta asiasta.
        Rakastelun jälkeen on mahtavaa olla sylikkäin ja silitellä toista. Ei sitä tarvitse rynnätä pesulle, eikä alkaa vaihtaa lakanoita kesken kaiken.
        Ja järjestää pyyhkeen tai paperia lähettyville, niin voi laittaa vähän esteeksi valumiselle.
        Ei se sen vaikeampaa ole.

• vinkki tietämättömälle

yhdyntää kannattaa harrastaa pesuhuoneen lattialla niin ei lakanat likaannu

• anu saukko

pidä puutappi nopesti saatavilla kun lauennut kulli vedetään ulos pistä puutappi tilalle ja vedä se vitusta pois kun olet pytyllä

• Dragon

Itsekin syön pillereitä, ja kultani kanssa meillä on tapana seksin jälkeen makoilla jonkun aikaa vielä "sisäkkäin", niin tuntuu että mällit ehtii ikäänkuin "jähmettyä" eikä valu niin helposti pois kun irrottaudutaan toisistamme. Sit vaan jännitän lantionpohjan lihaksia, hieman samaan tapaan kuin pidättelisi ennen vessaan menoa, niin sillä lailla ehtii kyllä ihan hyvin kävellä vessaan/suihkuun asti ennen kuin se valuu ulos... :)

• rttyt

sama homma meil :( todella ikävää :/:/ ei siis mitään tyyliin lääkkeitä?

• Anonyymi

Joskus valuu, mutta ei silloinkaan kauhean paljoa.
      Tykkään jotenkin siitä silti, vaikka onkin vähän sotkuista.
      Mutta monesti ollaan vielä laukeamisen jälkeen sylitysten ja jätkäni pitää munaansa vielä mun sisällä niin kauan, että se alkaa löystymään. Tykätään olla noin ja uskoisin, että se vaikuttaa myös siihen, että hänen spermansa pysyvät paremmin mun sisälläni.
      "Sekoittuuko" ne sitten sen verran hyvin pilluuni vai jähmettyykö se sen verran, ettei valu niin herkästi ulos, tiedä sitten. Tai voihan olla, että suurin osa siitä ehtii/päätyy jo tarpeeksi syvälle sisääni tuona aikana, kun hän tosiaan vielä on sisälläni siemensyöksyn jälkeen, jolloin se ei enää valu.

• Anonyymi

Kyllä mulla ainakin valuu kaikki ulos, vaikka seksin jälkeen hetki vielä halaillaan ym ja vasta sen jälkeen menen vessaan pyyhkimään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      254
      14414
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      149
      3906
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      129
      3765
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1601
    5. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      34
      1587
    6. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      386
      1568
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      49
      1306
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1091
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      47
      967
    10. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      92
      915
    Aihe