Tällä viikolla tai heti kun ruuvat on jääkaapista syöty siihellisyyksiinsä että 55h paastollistoituma on mahtollista niin voi aloittaa.
Itselläni paaston aloitukseen menee usejanpi päivällisyys sillä mulla on just avattu kääretorttu vielä syötävänä, 3 omenaa, yli 2l maitoa, jois taisij´kin olla pitkällisöijyt parastaennen´lliet päivämäärällisyyjet, Espanjan pataa kattilassa isollisesti, tomaateja, kurkku, punasipuleja, jne. joitakinlaisuuksija.
Viimeksi kun oli kisailua niin melkein voititin koko paastokisan sijoittujen hopejalle, olin siis kakkonen kaikkijen paastokisaajien joukossa!!
Silloin hopejaan ei kyllä kovin kauvaa tarvinnut paastotella, sillä paastotellisoin vähän yli 24h, en muista enää tarkaa aikaa. Nyt aijon kyllä sen 55h saaha paastottua ja pelkällisellä vejellä. Palaan asijaan myöhemmin viikollisella. Voit aloittaa oman paastosi milloin halujat kunhan vesipaastojat 55h.
Selef Urge
Haasto 55h vesipaastokisaan
34
347
Vastaukset
- Anonyymi
Keniassa helluntaipastori tiesi,että tempauspäivä on lähellä ja hän kehotti seurakuntalaisia paastoamaan.
Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 on vielä kateissa. - Anonyymi
Mihin oikein tähtäät? Mannosen Kauno paastosi aikoinaan viisikymmentä päivää ilman kiinteää ravintoa, eli kymmenen päivää enemmän kuin Jeesus. Tuollaiset Lahden päivän vesipaastot kuulostaa pikkulapsen ”katsokaa mäki osaan” -jutulta.
- Anonyymi
Tähtään omaan paastooni ja sen läpiviemiseen.
No mitä sitten jos paastoan kaksi päivää ja se on pikkulapsen juttua sun mielestä? Tuohan on kiusaamista mitä nyt teet. Paastoaminen on toisille helpompaa kuin toisille, erilaiset syyt saavat ajan kulumaan toisilla nopeammin kun esim. saa tukea lähi-ihmisiltä. Yksinäisemmillä, vaimottomilla, miehettömillä aika voi kulua paljon hitaammin ja tuen saanti olla...
https://www.youtube.com/watch?v=CNM2MDUy7ko
...harvemmassa.
Silloin itsekuri Herrassa on tärkeässä osassa.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähtään omaan paastooni ja sen läpiviemiseen.
No mitä sitten jos paastoan kaksi päivää ja se on pikkulapsen juttua sun mielestä? Tuohan on kiusaamista mitä nyt teet. Paastoaminen on toisille helpompaa kuin toisille, erilaiset syyt saavat ajan kulumaan toisilla nopeammin kun esim. saa tukea lähi-ihmisiltä. Yksinäisemmillä, vaimottomilla, miehettömillä aika voi kulua paljon hitaammin ja tuen saanti olla...
https://www.youtube.com/watch?v=CNM2MDUy7ko
...harvemmassa.
Silloin itsekuri Herrassa on tärkeässä osassa.
Selef UrgeKyllä, lentäminen on helpompaa linnulle kuin esimerkiksi karhulle. Jos sinä kutsut tavallista keskustelua ja mielipiteiden sanomista kiusaamiseksi, niin mitähän mahtaisit sanoa, jos ihan oikeasti sanoisin sinulle asioita? Luulen ettet sanoisi mitään, sillä ihmisellä on vain yksi elämä ja luultavasti osaisit kunnioittaa omaasi, niin tyhmä et sinäkään toivottavasti ole.
- Anonyymi
Yritän ottaa osaa. Tuo 55 h on ikään kuin minimi. Sen voi ylittää jos tahtoo. Positiivista ja järkevää on että saa vettä juoda.
Huonokuntoisten tai sairaiden ei ehkä kannata osallistua edes näin pieneen paastoon???
Kiitos tilaisuuden järjestämisestä. Oli rukousvastaus.- Anonyymi
Jääkaappi hissukseen tyhjenee mutta vielä minulla on ruokaa jäljellä 2 omenaa, porkkanoita, sipuleita, 2 sänpyläällistä, kurkku tulee nyt mieleen voi olla muutakin ja maitoakin lähes 2 litraa, jotka tulee juojallisoija. Arvioin paastollisuujen aloituksen tapahtuvallisen tällä viikolla omalta kohjaltani.
Vertaistujellisuutta on kiva kokeja kuulumisten vaihtelullisissa kun paastolisoitsee siinä on oma tsemppiviahteensa kun on kaverillisteistettua paasto. Tietty se sujuisi ihan omin nokkineenkin, mutta välillä näinkin huomijota hakijen ylöstenpuun ojottelullisen kovassa jännityksessä.
Selef Urge Anonyymi kirjoitti:
Jääkaappi hissukseen tyhjenee mutta vielä minulla on ruokaa jäljellä 2 omenaa, porkkanoita, sipuleita, 2 sänpyläällistä, kurkku tulee nyt mieleen voi olla muutakin ja maitoakin lähes 2 litraa, jotka tulee juojallisoija. Arvioin paastollisuujen aloituksen tapahtuvallisen tällä viikolla omalta kohjaltani.
Vertaistujellisuutta on kiva kokeja kuulumisten vaihtelullisissa kun paastolisoitsee siinä on oma tsemppiviahteensa kun on kaverillisteistettua paasto. Tietty se sujuisi ihan omin nokkineenkin, mutta välillä näinkin huomijota hakijen ylöstenpuun ojottelullisen kovassa jännityksessä.
Selef UrgeSuostun mukaan
Aloitin paaston äsken , la 12:25.lopetus ma iltayöstä.zemppiä teillekin! Kerro selef milloin aiot aloittaa.tavoite mulla:84,3-83,3kg.55h.- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Suostun mukaan
Aloitin paaston äsken , la 12:25.lopetus ma iltayöstä.zemppiä teillekin! Kerro selef milloin aiot aloittaa.tavoite mulla:84,3-83,3kg.55h.Sunnuntaina alkaa varmuudella 55h vesipaasto. Just nyt on pizza tilattuna tulossa. Lisäksi on kaksi munkkia, 1 omena, 1 appelsiini,1 banaani, 1 jokin terveysvanukas proteeinillisesti, pakolliset poissyötävät. Jännittää aika tavalla jo huomisellisuus paastollisella siirtyyksellisyys, mutta homma hoituu.
Ilmoitan paastoajan huomenna lihaksikkaasti sekunnin tarkkuuvella, koska jokainen sekunti on paastolla erityishijallisteista ajanetenemistä joinakin sekuntikyttäyksellisinä hetkellisinä.
Selef Urge
- Anonyymi
55 tuntia?
mitä PELLEILYÄ tää taas on !!!
jokainen voi, helposti paastota, JOKA KUUKAUSI 72 tuntia eli kolme päivää!
se on suositeltavaa.
mitä sitten vaikka koko jääkaaappi olisi täynnä herkkua!
ei ne herkut lopu se on vain teko-syy mässsäämiselle!
no sam, se .
oikea "kilpailu" on 21 päivää vesi tai, sallin jopa mehua, eli mustaherukka-mehua,
ja sitten jokainen voi sanoa että on paastonut.
55 tuntia!
voi itku teitä, te järjettömät tomppelit!- Anonyymi
" ei ne herkut lopu se on vain teko-syy mässsäämiselle! "
Eilen asia tuli mieleen ja päätin alkaa paastolle ja kyllä ruokallisuus on vähentynyt hissukseenellisesti kun en ostelmoi mitään tilallesoi. Eikä tässä mässätä vaan hissukseensa syän säilyättömät ruokat pois.
Selef Urge
- Anonyymi
"Viimeksi kun oli kisailua niin melkein voititin koko paastokisan sijoittujen hopejalle, olin siis kakkonen kaikkijen paastokisaajien joukossa!!"
Kilpailu?
kilpaile itsesi kanssa ja voita itsesi!
"Huonokuntoisten tai sairaiden ei ehkä kannata osallistua edes näin pieneen paastoon???"
itse olen "paastonut" usein vikkoja, sillä toivolla että kehoni pettää eli pääsen kotiin!
Muttaa, Herra tietää, enkä voi huijata Herraa!
mitä sitten jos: "Huonokuntoisten tai sairaiden" kuolee?
eikä TAIVAS eli pääseminen Aabrahamin helmaa eli koti ovelle ole se toivottu satama!
vai tahdotko elää täällä maanpäällä iankaiken!
Ps. 107:30
He iloitsivat, kun tuli tyyni, ja hän vei heidät toivottuun satamaan.
eli onko teillä toivo päästä "taivaan, kotiin" ja pelastukseen vai mitä?
voi itku teitä te järjettömät tomppelit! - Anonyymi
Itsekuria toivotan pastoajile. Kun mieliteko syömiseen tulee niin se helpottuu kun juo paljon vettä. Se toimii aina eikä lihota.
- Anonyymi
Joo, jokaine voi paastota kuten halujallisoitseepi. Jos 55h on liikaa niin paastotkoonsa alle sensä, jos 55h tuntuu naurettavalisuujelta jolekin huikentelevaiselle niin paastotkoon hän enemmälti.
Koskaan ei okein paastoilless tiejä ETUKÄTEEN miten lähtee MÄNEMÄÄNSÄ. Joskus tulee pettymys ojotusin nähjen, joskus taas positiivillinen yllätys.
Näitä harwinaisuuksija etsin. Kun riittävän usein paastollisoituu niin joskus onnistuloituukin. ja jot
Ostin tänään patonkin kaupasta, vihreetä salaattija, kalkkunasiivupaketin ja jotakin muutakin, parsakaalin 300g. Koitan olla ostamatta nyt ennen paastoonalkua, tarkoitus oli hankkija terweellisijä ruokija , mutta ostin 2 keksipakeetia "vieraita varten". Näitä herkkukeksejä en yllä vieraille syötäkään vaan...mutta silä ajatusella ostin ne että tarjoan kahvijen kaa sitten...namskis...aaahhhh...minä ja ahnaasti syövällinen suuni venaavat vaan herkkuhetkeä.
Paastonhetki kuitenkin lähestyy. Tällä viikolla sen alkuullisuus tapqhtulisoituu. Ouh jeaah!
Selef Urge - Anonyymi
Käväisin kaupassa ja ei pitänyt ostaa muutaista kuin mantariinillista.
Huomasin kuitenkin pasha päärynävaahtoisen purkin ja se näytti hyvälliselle, joten otin sen. Otin mantariinillistakin ja hieman muutallistakin. Tällä viikolla silti taidan päästä paaston aloittamaan. On mm. valmiiksi keitettyjä perunoita jne. syötävällisöijä poijellisuuteen enen kuin pääsellisöin paastollisoitumaan minimissään 55h.
Olen syykkisesti aika valmis alkamaan paastolliselle haastolliselle. Taktiikkani on alusta loppuun juuva vettä tosi paljon. Kyllähän tämä tilanne hieman jännittää etukäteen. Elämässäni asiat sujuvat hyvin ja huomaan kuinka saatanallisesti ja osin jo puoliavoimisellisesti "sähköiset tunnistautumiset ja toiminteet" vievät ihmisijä kohti pedonmerkinnän ansallisuutta.
Enpä tiijä näkeekö jumalaton ejes tejoreettisesti näitä tunnistaumisvaihtoehtoisuuksijen vaihtoehtoisuuksien tulon mm. valtakirjan myöntämisellisessä työtehtäisen hoitoon työntekijälliselle sähköisen tunnistautumisen avullisella olevan osa kokeellista pankkipalvelullista kehityksenkulkua kohti yhtä ainojaa yksilön turvallis varmallisenpaallista tunnistautumismuotoa ja orjallis vankilliskontrolloitavuutta pejonmerkinnällistämyksisyyjes.
Haluan päästä jo Jeesuksen luokse vaikken ikinä ehtiskään pelata GTA kutosta.
Selef Urge Kannattaa syyvvä paljo nii jaksaa paremmi paastota!🥔🍠🥐🥯🍞🥖🥨🧀🥚🍳🧈🥞🧇🥓🥩🍗🍖🦴🌭🍔🍟🍕🫓🥪🥙🍗🍟🍕🫓🥪🥙🧆🌮🌯🫔🥗🥘🫕🥫🍝🍜🍲🍛🍣🍱🥟🦪🍤🍙🍚🍘🍥🥠🥮🍢🍡🍧🍨🍦🥧🧁🍰🎂🎂🍰🍮🍭🍬🍫🍩🍪🌰🥜🫘🍯🥛🍼🫖☕️🍵🧃🥤🧋🍶🍺🍻🥂🍷🍾🥂🍷🥃🍸🍹🧉🍾🥡🥣😋👍❤️
- Anonyymi
Tuo herkkukokonaisuus sai minut nälkiintymällisöitymään ja söin keksipaketin ja suklaatakin sopivallisesti yhtä aikaa päällekäin antipastona. Kohta otan jotain muuta maittavaallista kohti suuta.
Onhan se lyllä niin kyllä että täyvellä mahallisella on olotillliesti selvällisesti helponpaa paastollisoija kuin tyhjenmällisemmällisellä mahallisella.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo herkkukokonaisuus sai minut nälkiintymällisöitymään ja söin keksipaketin ja suklaatakin sopivallisesti yhtä aikaa päällekäin antipastona. Kohta otan jotain muuta maittavaallista kohti suuta.
Onhan se lyllä niin kyllä että täyvellä mahallisella on olotillliesti selvällisesti helponpaa paastollisoija kuin tyhjenmällisemmällisellä mahallisella.
Selef UrgeVatsa on sinun jumalasi ja osastolla yrität todistaa itsellesi että pystyt ja sitten lohdutat itseäsi syömällä kun et pystynytkään. Internpintileirin olosuhteissa et selittelisi, että nyt meni paasto pieleen tämän tai tämän syyn vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vatsa on sinun jumalasi ja osastolla yrität todistaa itsellesi että pystyt ja sitten lohdutat itseäsi syömällä kun et pystynytkään. Internpintileirin olosuhteissa et selittelisi, että nyt meni paasto pieleen tämän tai tämän syyn vuoksi.
Theres so much negativity in todays world but and I think that my last mission before rapture in this world is not to bring negativity but to bring a sweet bit of fun and that is exactly what I am going to be doing by my fine and very heroic personally way discussingall nice topics like Jesus, foods, and sou on.
Selef Urge - Anonyymi
itselläni on kaksi pulloa, Absolut Vodkaa !
Tosin lentokone kokoa, joten olen sitä mieltä että, seuraavan sauna-illan tullessa, nautin aluksi, yhden pullon, Absolut Vodkaa ja sitten rauheana, saunan jälkeen toisen pullon.
Pon ape, tai jotain, etc etc etc jne jne ja jne
🥃
- Anonyymi
Hommatkaa norovirus. Auttaa kummasti 55 h paastossa ja pienissä lipsahduksissakin.
- Anonyymi
matoja, ulko ja sisä käyttöön?
lisää tietoa, hyvin varustetuista missi-talosta :)
- Anonyymi
Eikö vieläkään ole mennyt perille Raamatun selvääkin selvempi ohje ?
16 Ja kun paastoatte, älkää olko synkännäköisiä niinkuin ulkokullatut; sillä he tekevät kasvonsa surkeiksi, että ihmiset näkisivät heidän paastoavan. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
17 Vaan kun sinä paastoat, niin voitele pääsi ja pese kasvosi,
18 etteivät paastoamistasi näkisi ihmiset, vaan sinun Isäsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.- Anonyymi
Kyllä vaan on HYMYILEVÄNÄ en ole synkännäköinen kun paastoan. Päätäni en ole voidellut välttämättä enkä pessyt paastolla kasvojani, mutta silloin kun teen har dry fastin niin silloin ei saa olla vejen kanssa missäänsä kosketuksissa.
Sinä tai kukaan muukaan palstalla ei näje mun kasvojallisijani, ainoa kasvoisteni näkijä on Jumala, joka tarkkaa minun ohella koko maan piirijä.
Lisäkseen en myöskään haje täältä kiitosta, mutta jonkinlaista kokemuksen jakamista ja tukea paastonaikaan olen hakemassa, mutta jollei net onnistu niin pärjään ilmankin.
Näin ollen on oppi mennyt perille ja jakeet oikein ymmärrettyä, mr. lakihenkinen, oletan.
Mitään maksua en Isältä ojottele, mutta jos sen halujaa mulle maksaa niin otan sen vastaan lahjana, mutta palkkana en sitä häneltä kaipaa, koska olen Hänelliselle kaiken velkaa elämässäin, toisaalta en kieltäyvykään Isältä , koska Hän tekee oikeat päätökset ja palkallisoi kenet palkallisoi.
Entä kuinka hyvin sinä muistat nämät sanat?
”Äläköönkään näjet kukaan teistä kärsikö murhaajana tahi varkaana tai pahantekijänä tai siksi, että sekaantuloittee hänelle kuulumattomiin asioihin.” 1. Pietarijallisteisuus Kallijoistalijallisuus 4:15.
Tarkennus: sekaantuloittee riijanhaasto tahi syyttelyn lakihenkisesä mielessä.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaan on HYMYILEVÄNÄ en ole synkännäköinen kun paastoan. Päätäni en ole voidellut välttämättä enkä pessyt paastolla kasvojani, mutta silloin kun teen har dry fastin niin silloin ei saa olla vejen kanssa missäänsä kosketuksissa.
Sinä tai kukaan muukaan palstalla ei näje mun kasvojallisijani, ainoa kasvoisteni näkijä on Jumala, joka tarkkaa minun ohella koko maan piirijä.
Lisäkseen en myöskään haje täältä kiitosta, mutta jonkinlaista kokemuksen jakamista ja tukea paastonaikaan olen hakemassa, mutta jollei net onnistu niin pärjään ilmankin.
Näin ollen on oppi mennyt perille ja jakeet oikein ymmärrettyä, mr. lakihenkinen, oletan.
Mitään maksua en Isältä ojottele, mutta jos sen halujaa mulle maksaa niin otan sen vastaan lahjana, mutta palkkana en sitä häneltä kaipaa, koska olen Hänelliselle kaiken velkaa elämässäin, toisaalta en kieltäyvykään Isältä , koska Hän tekee oikeat päätökset ja palkallisoi kenet palkallisoi.
”Äläköönkään näjet kukaan teistä kärsikö murhaajana tahi varkaana tai pahantekijänä tai siksi, että sekaantuloittee hänelle kuulumattomiin asioihin.” 1. Pietarijallisteisuus Kallijoistalijallisuus 4:15.
Selef UrgeEt näköjään yhäkään ymmärrä asian ydintä !
Matt. 6:2 Sentähden, kun annat almuja, älä soitata torvea edelläsi, niinkuin ulkokullatut tekevät synagoogissa ja kaduilla saadakseen ylistystä ihmisiltä. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
Matt. 6:5 Ja kun rukoilette, älkää olko niinkuin ulkokullatut; sillä he mielellään seisovat ja rukoilevat synagoogissa ja katujen kulmissa, että ihmiset heidät näkisivä
Siis sinä täällä "soitat torvea" paastomisistasi, etkä tee sitä salassa, kuten edellisessä Raamatunpaikassa sanotaan !
Pitääkö nämäkin selvät asiat ihan rautalangasta vääntää ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selef UrgeTäytynee vielä kommentoida tätä kirjoitustasi Selef Urge.
Vai olen minä lakihenkinen.
Voi hyvää päivää sentään noita sinun juttujasi.
Minä puutuin vain sinun todella lihalliseen toimintaasi.
Siis se ei ole Hengellistä, vaan todella lihallista, kun paastoaan pitää kuuluttaa julkisesti, siinä ns. liha puhuu silloin.
Ja on siis aivan se sama, että väännätkö naamasi surkeaksi tai kuulutatko täällä kovaan ääneen paastoamistasi, eli toitotat siis torvea, jotta muut näkevät ja tietävät sinun toimintasi.
Lisäksi on todella lihallista haastaa muita tuollaiseen paastokisaan, jossa siis itse olet vain syömättä.
Raamattu näet sanoo ja opettaa näin todellisesta paastosta, joka on Jumalalle mieleen:
5 Tällainenko on se paasto, johon minä mielistyn, se päivä, jona ihminen kurittaa itseänsä? Jos kallistaa päänsä kuin kaisla ja makaa säkissä ja tuhassa, sitäkö sinä sanot paastoksi ja päiväksi, joka on Herralle otollinen?
!!!
6 Eikö tämä ole paasto, johon minä mielistyn: että avaatte vääryyden siteet, irroitatte ikeen nuorat, ja päästätte sorretut vapaiksi, että särjette kaikki ikeet?
7 Eikö tämä: että taitat leipäsi isoavalle ja viet kurjat kulkijat huoneeseesi, kun näet alastoman, vaatetat hänet etkä kätkeydy siltä, joka on omaa lihaasi?
!!!
8 Silloin sinun valkeutesi puhkeaa esiin niinkuin aamurusko, ja haavasi kasvavat nopeasti umpeen; sinun vanhurskautesi käy sinun edelläsi, ja Jumalan kunnia seuraa suojanasi.
9 Silloin sinä rukoilet, ja Herra vastaa, sinä huudat, ja hän sanoo: "Katso, tässä minä olen".
!!!
Jos sinä keskuudestasi poistat ikeen, sormella-osoittelun ja vääryyden puhumisen,
10 jos taritset elannostasi isoavalle ja ravitset vaivatun sielun, niin valkeus koittaa sinulle pimeydessä, ja sinun pilkkopimeäsi on oleva niinkuin keskipäivä.
!!!
Ja Selef Urge, kun lukee sinun ruoka ja juoma juttujasi, niin niistä voisi päätellä sinun kohdallasi olevan tässä mainittu ongelma, jota kai yrität paastoillasi epätoivoisesti paikkailla ?
Fil. 3:19 vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.
Onko siis vatsa sinun Jumalasi ?
Siitäkö nämä paastosi ja ruoka ja juomajuttusi täällä kumpuavat ja kertovat ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytynee vielä kommentoida tätä kirjoitustasi Selef Urge.
Vai olen minä lakihenkinen.
Voi hyvää päivää sentään noita sinun juttujasi.
Minä puutuin vain sinun todella lihalliseen toimintaasi.
Siis se ei ole Hengellistä, vaan todella lihallista, kun paastoaan pitää kuuluttaa julkisesti, siinä ns. liha puhuu silloin.
Ja on siis aivan se sama, että väännätkö naamasi surkeaksi tai kuulutatko täällä kovaan ääneen paastoamistasi, eli toitotat siis torvea, jotta muut näkevät ja tietävät sinun toimintasi.
Lisäksi on todella lihallista haastaa muita tuollaiseen paastokisaan, jossa siis itse olet vain syömättä.
Raamattu näet sanoo ja opettaa näin todellisesta paastosta, joka on Jumalalle mieleen:
5 Tällainenko on se paasto, johon minä mielistyn, se päivä, jona ihminen kurittaa itseänsä? Jos kallistaa päänsä kuin kaisla ja makaa säkissä ja tuhassa, sitäkö sinä sanot paastoksi ja päiväksi, joka on Herralle otollinen?
!!!
6 Eikö tämä ole paasto, johon minä mielistyn: että avaatte vääryyden siteet, irroitatte ikeen nuorat, ja päästätte sorretut vapaiksi, että särjette kaikki ikeet?
7 Eikö tämä: että taitat leipäsi isoavalle ja viet kurjat kulkijat huoneeseesi, kun näet alastoman, vaatetat hänet etkä kätkeydy siltä, joka on omaa lihaasi?
!!!
8 Silloin sinun valkeutesi puhkeaa esiin niinkuin aamurusko, ja haavasi kasvavat nopeasti umpeen; sinun vanhurskautesi käy sinun edelläsi, ja Jumalan kunnia seuraa suojanasi.
9 Silloin sinä rukoilet, ja Herra vastaa, sinä huudat, ja hän sanoo: "Katso, tässä minä olen".
!!!
Jos sinä keskuudestasi poistat ikeen, sormella-osoittelun ja vääryyden puhumisen,
10 jos taritset elannostasi isoavalle ja ravitset vaivatun sielun, niin valkeus koittaa sinulle pimeydessä, ja sinun pilkkopimeäsi on oleva niinkuin keskipäivä.
!!!
Ja Selef Urge, kun lukee sinun ruoka ja juoma juttujasi, niin niistä voisi päätellä sinun kohdallasi olevan tässä mainittu ongelma, jota kai yrität paastoillasi epätoivoisesti paikkailla ?
Fil. 3:19 vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.
Onko siis vatsa sinun Jumalasi ?
Siitäkö nämä paastosi ja ruoka ja juomajuttusi täällä kumpuavat ja kertovat ?Niin ja Selef Urge.
Kyse siis ei ole riidanhaasto, eikä mikään lakihenkisyys, vaan pyrkimys auttaa sinua näkemään ja ymmärtämään oma toimintasi ja se, että se ei ole oikein linjassa Raamatun selvien ohjeiden kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja Selef Urge.
Kyse siis ei ole riidanhaasto, eikä mikään lakihenkisyys, vaan pyrkimys auttaa sinua näkemään ja ymmärtämään oma toimintasi ja se, että se ei ole oikein linjassa Raamatun selvien ohjeiden kanssa.Mutta Koraanin kanssa sopusoinnussa.
Jumala ruokkii tiliä pitämättä sekä kehottakaa hyvään ja kieltäkää pahasta ollen esikuvina muille. Koraani on ratkaisu moniin kristittyjen välillä syntyneisiin kiistoihin. Se ammentaa melko paljon apokryfeistä eikä tuo paljoa uutta. Se sanookin: Heille on nyt saapunut Se minkä HE ENNALTA TUNSIVAT.
Ratkaisu kaikkiin kiistoihin.
Itse missasin 55paaston ekan yrityksen kun piti niellä tabletti lääkettä. Pienen leivänpalan kera kun ei muuten mene. Nyt otan vähän rennommin ja en välitä pienestä leivänpalasta jos tulee tarve tablettiin. Jatkan silti.....
Toinen yritys alkoi tänään klo 18 eli 22 Min sitten. Juuri sopivasti ennen pääsiäistä kuitenkin. Mulla oli huono omatunto jonka Selef poisti. Omatuntoa vaivasi syöminen paaston aikana liiallisesti.
Kyllä Selef on Jumalan lähettämä rukousvastaus kuitenkin..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Koraanin kanssa sopusoinnussa.
Jumala ruokkii tiliä pitämättä sekä kehottakaa hyvään ja kieltäkää pahasta ollen esikuvina muille. Koraani on ratkaisu moniin kristittyjen välillä syntyneisiin kiistoihin. Se ammentaa melko paljon apokryfeistä eikä tuo paljoa uutta. Se sanookin: Heille on nyt saapunut Se minkä HE ENNALTA TUNSIVAT.
Ratkaisu kaikkiin kiistoihin.
Itse missasin 55paaston ekan yrityksen kun piti niellä tabletti lääkettä. Pienen leivänpalan kera kun ei muuten mene. Nyt otan vähän rennommin ja en välitä pienestä leivänpalasta jos tulee tarve tablettiin. Jatkan silti.....
Toinen yritys alkoi tänään klo 18 eli 22 Min sitten. Juuri sopivasti ennen pääsiäistä kuitenkin. Mulla oli huono omatunto jonka Selef poisti. Omatuntoa vaivasi syöminen paaston aikana liiallisesti.
Kyllä Selef on Jumalan lähettämä rukousvastaus kuitenkin.....Koraanista en tiedä, en ole siihen perehtynyt.
Mutta jos tuolle linjalle lähdetään, niin siiten olisi myös Martti Luther Jumalan asiallla.
Siis Lutherhan pyrki itse kitkemään itsestään syntiä pois, jopa ruoskimalla itseään.
Toki siinä onnistumatta.
Millloinkohan Selef ryhtyy samaan ?
Se nyt on oikeasti vain niin, että se on Jumala joka tekee sen pyhitystyön !
Ihminen ei itse itseään kykene pyhtittelemään !
Mutta tämän vertaa eivät uskovat, tai uskovaksi itseään nimittävät, vielä ymmärä., kuten ei Selefkään, ikävä kyllä.
Eli kehoitan nyt siis noudattamaan Lutherin esimerkkiä, eli yri ttäkää vaikka ruoskia itsestänne syntejä pois ja kokeilkaa sitä, että onnistuuko se ?
PS. Omavanhurskauden tie ja itse itsensä pyhittelyn tie on kova.....
Luther si siinä onnistunut !
Onnistutteko te.
Nimimerkillä se: "lakihenkinen".
IRA:n sotilaat olivat aika kovia paastoamaan.
Munkkien ja selefin esimerkin mukaan aloitin paaston suklaakakulla ja banskulla.paasto alkoi nyt ja loppuu tiistaina iltapalan aikaan.
Korjaus..tuli kaikesta mässäämisestä kilo lisää painoa.söintoisen kakkupalan ja pizzaa kun selefkin söi sitä.
Munkitkin ahtaavat itsensä ihan ilmapalloiksi laskiaisena.sitten siirtyvät paastoon.joka päättyy pääsiäisenä.
Noh, me ei olla munkkeja.mä olen taisteleva maa-nunna.ei miestä. Pyrin tekemään ja puhumaan Jumalasta.
Lähtöpaino 85kg,kun aamulla se oli 83,8kg.mitäpä maanunna ulkonäöllä tekisi.teen tämän terveyden ja alanyan vuoksi.ensi syksyksi Tavoite-14kg.
Alkaa nyt.
- Anonyymi
Paastopäiväkirjallinen tarinoituma: Miten kaikki meni paastollisiksi pipariksi
Tarkoitus oli kerrassaan yksinkertaistinen: vetää 55h vesipaasto silkalla selefisellä päättäväisyysellä ja kaapintyhjentämisen jalolla esityölistyksellä. Olin valmiina! Tai no... _melkein_ valmiina. Kääretorttu oli vielä siinä pöytällä oottamassa parempaa sulatustilaisuutta, Espanjan pata oli vieläkin kattiloissa muhiskelussa ja omenoissa oli se kuuluisa viimeinen viikinkipuraisu jäljellä. Mutta suunta oli kirkas!
Kunnes Arska tuli.
Naapurin Arska, se lähiboksin elävä olutharhautus, paukkasi oven taakse kaljakeissin kanssa ja ilmoitti että nyt mennään, "älä puhu paastosta mitään, se on hengenvaarallistista tämmösellä säällä!" – ja seuraava mitä muistan, niin istuin jo Kroivin kantiksen kulmapöyässä ranskalaiset nenässä ja grilliboksi sylissä. Arska joi, minä söin, paasto itki.
Kantiskierroksen jälkeen käytiin vielä "vaan hakemassa yks makkaraperunat" mutta eihän sitä yhdellä pysytty. Sillä hetkellä kun sinappia valui hihasta ja ketsuppi käveli pitkin naamaa, tajusin: tää meni nyt ihan pipariksi. Ja pipariksihan se meni, kirjaimellisesti, koska vielä kotiin tullessa löytyi pakastimesta joulupipareita (jotka ei kyllä koskaan oo väärään vuodenaikaan).
Uusi yritys pian! Mutta ensin ne maitot, tortut, ja tomaattisalaattikurkkupunasipulijämät pitää tuhota pois. Muutenhan tulee ruokahävikkiä ja sehän on ekosynti.
Eli palaan paastoasijaan heti kun jääkaappi on kolissut tyhjilleen ja Arska on karanteenissa.
– Selevästi
Selef Urge
(Tuuhan ittekin kisaan mukaan jos vaan uskallat – 55h pelkillä vejillä!)Ok, vettä saa juoda. Tätä iltaa ei voinut laskea koska sinusta otin mallia ja söin pizzaakin.
Ma ja tiistai menköön sitä tänään hankittua kiloa sulatellessa.pikkasen ottaa pattiin.
- Anonyymi
Muistutan vielä Raamatun sanoin:
1. Kor. 8:8 Mutta ruoka ei lähennä meitä Jumalaan; jos olemme syömättä, emme siitä vahingoitu; jos syömme, emme siitä hyödy.
Mutta jos haluamme oikeasti pystyttää omavanhurskauttamme ja ruokkia "lihaamme" ollaksemme jotenkin parempia uskovia, niin sitten kannattaa seurata Lutherin esimerkkiä ja ja olla syömättä ja samalla ruoskia oikein kunnollla itseämme oikein fyysisesti !
Kyllä siinä paino putoo ja veri tirskuu !!!
Ja samalla se "liha" paisuu, kun oikein siinä onnistuu !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285430
- 1631877
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1581519Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike241201- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan42968- 38885