Raamatun mukaan:
Kristityksi kastetulla lapsella on Pyhä Henki ja Suojelusenkeli, mikä estää synnin tekemisen.
Matt. 18:10
Katsokaa, ettette halveksu yhtäkään näistä pienistä; sillä minä sanon teille, että heidän enkelinsä taivaissa näkevät aina minun Isäni kasvot, joka on taivaissa.
Jeesus viittaa tulevaan kristittyjen lapsien kasteeseen puhuessaan lapsen "nimeensä ottamisesta"...Kaste nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen (Matt.28:18-20)
Luuk. 9:48 "ja sanoi heille: "Joka ottaa tykönsä tämän lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut; ja joka ottaa tykönsä minut, ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt. Sillä joka teistä kaikista on pienin, se on suuri."
Kristityllä lapsella on Suojelusenkeli
12
119
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se tullut selväksi, että tällä palstalla enkelit lehahtelevat. Mäntä, et kai oo käymässä alakerran grillillä makkaranpaistossa? Täällä joku hellari suunnittelee sulle ylitöitä.
- Anonyymi
Paavali menetti oman Suojelusenkelinsä kun Saatanan enkeli tuli tilalle.
2. Kor. 12:7
Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.
Korinttolaiskirjeet on tuon vieraan enkelin vaikutuksesta kirjoitettuja. - Anonyymi
Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu helluntailaisuudesta ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.
- Anonyymi
Jokaiselle ihmisellä, oli hyvä tai paha, on "oma" kasvojen enkeli, kuten Job ilmoittaa!
se että mitä he tekevät on toinen juttu:
henget ja enkelit ovat palvevia henkiä niitä varten jotka pelastuvat!
joten,
23 Jos silloin on hänen puolellansa enkeli, välittäjä, yksi tuhansista, todistamassa ihmisen puolesta hänen vilpittömyyttään,
24 niin Jumala armahtaa häntä ja sanoo: 'Vapauta hänet, ettei hän mene hautaan; minä olen saanut lunastusmaksun'.
nyt jos ihminen ei tahdo, Jumalan suojaa ja pelastusta, ei enkelit voi muuta kuin itkeä!
no sa,se- Anonyymi
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia HURMOSKIELEN sanoja. (=kielillä puhumista)
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
- Anonyymi
Miksi Suomessa on 3,5 miljoonaa jumalatonta luterilaista?
- Anonyymi
Tarkoitatko että vauvalla on Pyhä Henki?
Lapsen pitäisi varmaan ensin ymmärtää niin voisi vastaanottaa Pyhän Hengen eli lapsella pitäisi olla synnintunto.- Anonyymi
Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
Ei niillä Ambomaan pakanalapsilla mitään Pyhää Henkeä ole, koska heitä ei ole kastettu Kristyiksi Hengen lahjan saajiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
Ei niillä Ambomaan pakanalapsilla mitään Pyhää Henkeä ole, koska heitä ei ole kastettu Kristyiksi Hengen lahjan saajiksi.Helluntailaiset estää lapsia saaamasta kastetta ja Pyhää Henkeä.
Se on pahahenkinen lahko.
- Anonyymi
Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu helluntailaisuudesta ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.
- Anonyymi
Helluntailaisuudessa vaikuttaa antikristuksen henki.
- Anonyymi
Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275373
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1591788
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131297Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231144- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701033viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37859