Millä perusteella äänestätte?

Anonyymi-ap

Vaikuttaako teille makkarat tai muut oheistuotteet äänestyspäätökseen?
Vai minkä perusteella annatte äänenne. Minä äänestän yleensä mitä vaimo määrää😁

41

464

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sille ääni joka on asia linjalla.

• Anonyymi

En äänestä sen mukaan, mitä kyselytunnilla pelleillään. Nyt on kuntavaalit!

Äänetän häntä, joka pitää huolta taloudesta, verotuksesta ja avoimesta päätöksenteosta.

Ähtäri ei kestä enää nykyistä menoa kauan!

• Anonyymi

sdp- ja saat LAKUA.
      esim. 10.000 lakua

• Anonyymi

Sosialistia en äänestä koskaan. En siis koskaan.

• Anonyymi

Minä äänestän sen perusteella, mitä puolue on esittänyt Ähtärin yritystoiminnan ja elivoiman kehittämiseksi.

• Anonyymi

Valtapuolueet eivät suostuneet siihen, että tutkinnassa olevat vapaaehtoisesti luopuvat luottamustehtävistään tutkinnan ajaksi.

Miten tämä on mahdollista? Tavallinen kansalainen ei ymmärrä tätä?

Moraali on Ähtärissä täysin nolla.

Menen silti äänestämään.

• Anonyymi

Jaa hekö halusivat vapaaehtoisesti luopua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa hekö halusivat vapaaehtoisesti luopua?

Ei merkkiäkään siitä. Osa lähti ehdokkaaksi ja asiaan on varmasti palattava vaalien jälkeen.

• Anonyymi

Minun ääneni määrää anoppi

• Anonyymi

Siinä tapauksessa # 69

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä tapauksessa # 69

Tätä se anoppi kielsi ehdottomasti äänestämästä.

• Anonyymi

Minä äänestän sitten, kun joku näyttää oikeasti tekoja jokka muuttaa jotain. Eli en äänestä nyt ollenkaa.

• Anonyymi

Odotan sheriffien neuvoa äänestämiseen. He ovat tienneet ennenkin mikä on parasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotan sheriffien neuvoa äänestämiseen. He ovat tienneet ennenkin mikä on parasta.

Mainos rahat näköjään persuilla loppu, kun täälä pitää mainostaa.
        En kuitenkaan äänestä niitä. Pelkkää höpötystä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kyse on niistä Myllymäen veljeksistä, he eivät ole koskaan esittäneet mitään Ähtärin elinvoiman kehittämiseksi, perustaneet yritystoimintaa tsi kyenneet ehdolle päätöksentekoon. Tämä palsta lienee ainoa elämänsisältö?

• Anonyymi

Auki on, vielä valintani. Mutta yksi on varmaa, ei ole perussuomalainen. Ei ole ääneni makkaralla tai kahdella myynnissä.

• Anonyymi

Minä taas äänestän heitä koska samoja makkaroita oli kepulla ja sosialisteillakin.

Erona ei ollut muuta kuin se, että ne olivat kylmän haaleita ja juomista ei ollut käytännössä ollenkaan.

• Anonyymi

En ainakaan äänestä niitä puolueita, jonka listalla on edelleen ehdokkaina poliisin esitutkinnassa olevia henkilöitä.

Ääni kepulle tai sosialisteille hyödyntää näiden henkilöiden menetystä.

Sitä en halua, koska heidän tekemät päätökset ovat tehneet kaupunkilaisille jo tähän mennessä miljoonien vahingot.

• Anonyymi

Äänestän muutoksen puolesta. Näin ei voi Ähtärissä enää jatkaa. Enemmistödiktatuuriin on saatava muutos.

• Anonyymi

Ääneni saa ei tutkinnassa oleva henkilö.

• Anonyymi

En ole koskaan vielä äänestänyt persuja, koska heitä on haukuttu natseiksi yms.

Nyt kun olen tämän vaalikauden katsonut heidän toimintaansa, olen todella tyytyväinen.

He ovat ainut voima, jotka edes yrittävät pitää Ähtärin ja veronmaksajien puolta.

Nämä laittomat ja salaiset päätökset olivat viimeinen niitti. Suunnan on muututtava!

Maatalous on minulle tärkeä. Äänestän siksi kuntavaaleissa # 70.

• Anonyymi

Persujen listalta löysin minäkin ehdokkaani, eikä tarvinnut Perussuomalaista äänestää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persujen listalta löysin minäkin ehdokkaani, eikä tarvinnut Perussuomalaista äänestää.

Tarkoitit näköjään # 72. Hyvä pointti: ))

• Anonyymi

Suomen vaalijärjestelmä (pois lukien presidentinvaali) on henkilö- ja puoluevaalin yhdistelmä, jossa yhdellä numerolla äänestetään sekä henkilöä että puoluetta.

Puolueen valinta on tärkein seikka, koska puolue saa aina sen äänen, vaikka ehdokas ei menestyisikään.

• Anonyymi

Tuo on tismalleen totta. Noin toimii vaalilaki.

Voi kun myös ihmiset sen ymmärtäisivät.

• Anonyymi

Mun ystävä kuuluu keskustan riveihin joten riittää syyksi äänestää häntä.

• Anonyymi

On rohkea ystävä, jos uskaltaa poiketa ryhmäpäätöksestä ja olla omaa mieltänsä.

• Anonyymi

No eipä ne muiden puolueiden porukat ole sen rehdimpiä

• Anonyymi

Kaikilla ei ole ryhmäpäätöksiä kuten kepulla aina.

• Anonyymi

Minä syön kaikkien puolueiden makkarat aina.
      Äänestän yleensä akateemista jarauhallista, asioihin perhtyvää ehdokasta. En koskaan äänestä kiittelijää kädennostajaa, enkä liian kohteliasta perceen nuolijaa.

• Anonyymi

Sama täällä.

Ja juon myös haaleaa Saludoa!

• Anonyymi

Politiikka on Ähtärissä huonossa jamassa. Ei ketään oikeasti ääntä ansaitsevaa. Pysyn kuitenkin järkilinjalla ja oma ääneni menee tietenkin akateemiselle ehdokkaalle, ettei nyt aivan mene ammattikoulupoikien pallinraapimiskerhoksi.

• Anonyymi

Homeinen hynnärikö on sinulle se parempi vaihtoehto?

• Anonyymi

Kohta lähden Pirkanlinnaan äänestämään. Onko hyviä suosituksia?

• Anonyymi

Äänestä uutta naista # 62 tai # 70 .

• Anonyymi

Yksi teko on merkittävämpi kuin tuhat sanaa. Kuka tahansa voi luvata yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista, mutta harvat pystyvät suoraselkäiseen ja kuntalaisten etujen mukaiseen toimintaan. Äänestän henkilöä ja puoluetta, joka ei hoida yhteisiä asioita oma tai suvun tai kaverin etu edellä.

• Anonyymi

Tuo on hyvä kannanotto!

• Anonyymi

Tässä miettii, että lähteäkö vai ei? 2 tuntia aikaa kun pyhänä ei kotona.

Toisaalta tekisi mieli näyttää niille närhen munat!

• Anonyymi

Olisi tosi " tuhmaa" olla äänestämättä..

• Anonyymi

Luin tuon viereisen avauksen eläinpuistosta.

Lähetään kannustamaan poikia!

• Anonyymi

Homma hoidettu Kinder lauantaina.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      31
      5673
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      12
      3688
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      193
      2311
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      163
      1723
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      77
      1627
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      35
      1457
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1365
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      74
      1335
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1195
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      224
      1194
    Aihe