Ylen opetusohjelma vuodelta 1970 on edelleen asiallista katsottavaa. Voit näyttää tämän lapsillesi, jos et itse osaa selittää mistä lapset tulevat. Ei varmaan kukaan osaa itse kertoa sitä tämän paremmin. https://www.youtube.com/watch?v=Ihy6DGzY0rc&ab_channel=resaloja
Jos sinulla itselläsi on valtavasti seksuaalista painetta etkä halua lapsia, niin lue tämä ennen kuin ryhdyt mihinkään peruuttamattomaan, koska tässä sinulle on ratkaisu. https://yle.fi/a/3-8152460
Tarkennuksena että se ei saa tapahtua miten tahansa, eli säännöt ovat kutakuinkin samat kuin yhtyisit omaan puolisoosi. https://www.minilex.fi/a/el%C3%A4imen-seksuaalinen-hyv%C3%A4ksik%C3%A4ytt%C3%B6
Käyttäkää niitä kortonkeja!
13
257
Vastaukset
- Anonyymi
Aika monta pässinpäätä olis jäänyt syntymättä kun olis tuota kortoonkia osattu käyttää
- Anonyymi
ekat on vahinkoja yleensä
- Anonyymi
Ei enää uusia satosia
- Anonyymi
Tökkikää siihen takimmaiseen reikään, niin syntyy persuja!
- Anonyymi
Viehreät sinne takkimmaiseen tökkii.
- Anonyymi
Vihreät sallisivat eläin- ja lapsiseksinkin. 😳
- Anonyymi
Jäätävää runkkumatskua tuo juutuubi 🤣
- Anonyymi
ei tarvi runkata jos luet tuon ylen linkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei tarvi runkata jos luet tuon ylen linkin
Meillä se on sallittua, kokorajoituksin. Muualla omanlaisensa lait. Libanonissa miehet saavat vapaasti harrastaa seksiä eläinten
kanssa, mutta eläinten on oltava naaraita. Seksuaalisesta
kanssakäymisestä urospuolisen eläimen kanssa on rangaistuksena
kuolema. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä se on sallittua, kokorajoituksin. Muualla omanlaisensa lait. Libanonissa miehet saavat vapaasti harrastaa seksiä eläinten
kanssa, mutta eläinten on oltava naaraita. Seksuaalisesta
kanssakäymisestä urospuolisen eläimen kanssa on rangaistuksena
kuolema.Hulluja lakeja on loputtomasti.
Bahrainissa mieslääkäri saa tutkia laillisesti naisen sukupuolielimiä, muttei saa katsoa niihin suoraan tutkimuksen aikana. Hän voi vain nähdä niiden heijastuksen peilistä.
Muslimit eivät saa katsoa ruumiin sukuelimiä. Tämä koskee myös hautausurakoitsijoita: sukupuolielimet on peitettävä kivellä tai puunkappaleella koko ajan.
Indonesiassa rangaistuksena masturboinnista on mestaus.
Guamissa on miehiä, joiden kokopäivätyönä on maata nuorien neitsyiden kanssa, jotka maksavat heille palveluksesta harrastaa kanssaan seksiä ensimmäistä kertaa.
Guamin lain mukaan neitsyet eivät saa mennä naimisiin.
Hong Kongissa petetty vaimo saa tappaa laillisesti petollisen miehensä, mutta saa tehdä sen vain paljain käsin. Miehen rakastajatar, sitä vastoin, saadaan tappaa millä tavoin vain.
Paljasrintaiset myyjättäret ovat laillisia Liverpoolissa, Englannissa mutta vain trooppisia kaloja myyvissä kaupoissa.
Calissa, Kolumbiassa nainen saa harrastaa seksiä vain aviomiehensä kanssa. Kun tämä tapahtuu ensi kertaa, naisen äidin on oltava mukana makuuhuoneessa todistamassa aktia.
Santa Cruzissa, Boliviassa, on laitonta miehen harrastaa seksiä samaan aikaan naisen ja tämän tyttären kanssa.
Marylandissa, USA:ssa on laitonta myydä kondomeja automaatista yhtä poikkeusta lukuunottamatta: Ehkäisyvälineitä voidaan myydä automaatista vain "paikoilla, joissa alkoholituotteita myydään. Käytettäväksi myyntialueella."
- AnonyymiUUSI
Alajärveläiset saa ilmaiset kondomit, muut kunnat ei, mutta syy on täysin ymmärrettävä.
- AnonyymiUUSI
Järvikyläisten sikiäminen halutaan estää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Järvikyläisten sikiäminen halutaan estää.
De facto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651433Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109875YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57724
- 57700
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39687Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025655Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66643Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69641Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41637