Ikäänkuinkuullisesti sillaiselliseellisestilaisuujessa. Kysymäällisyyttäni ejeltää Herran viha luopijoitunutta juutalaista kansaansa kohtaan, jota Herra vaatii ymmärtäään vajaallises juutalaisen kansan ymmärryksellisyyjes syntivaikutuksusumisssansa, että juutalainen kansa tuntisi rikoksensa, oita epäjumalaa palvellen tekivättensä, epäjumalanpalvonta on rikos, MÄRKEELLISÖIJY!!!. DILLEDOOOONG! Diiiiilledoooong, sumeasilmäisyys, saastallismielisyys, HALUJATTOMUUJES kuulla Herraa olleskaans vaan väistelläsijöijä Herran TAHTOO. Yskittää, yskin kahjesti jaheti perään kolmesti just nyt. Oikean silmäisen reunuksellises on kosteuksisuutta, kosteikko, ihan pikku aluve silmällisen kumallisellises. Nyt alkoi naamasta kutittamaan ja vasenmaisestain silmäluomestain. Mitähän nämä kUtinallisuujet tarkoittavallisuujet?
Anteeksi jos suomi hoono, jumalaton, syytön minä siihen lienen kuten sinällinenin, ellei sitten Heera toisin osoitellisoi, tuumaa. Emmehän me leiviskäisijämme täyvellisyyves hoijelmoitse, mutta joukossa on omallisensa poikeuksellisuutensa lautaarutijoitukmuksellisoijoitumuullisessa.
Herra uitenkin ottaa uudalaiseet jälleen omiksensa. Toista tämä koottomastisesti: Herra uitenkin ottallisoi uutalaiseet jälleen omikseen, korvausteolookit, herätys pahnueessa!
Niin, josko jo kysyllisöinsikin asijaani, silla minulle tuli Jeremiijan Kirjasta mieleen jostain syystä ehkä kummllisesta että mitä tarkoittavi euraavallisuusteisuus Raamatussa Jeremiijaan Kirjaas:
No enpä kysykään, muutinkin mieleni, kiitoksellisuus ja näkemyksellisyys.
Selef Urge
Ps. Kysyn later, tuli kiire tääl....
Koitan imetyjällisöityvällisöityvä laajaalliseen kokonaisuullisuuteen
Anonyymi-ap
2
54
Vastaukset
- Anonyymi
Asia selvä.
- Anonyymi
Oletko venäläinen? Mitä teet Suomessa? Vakoilemassako rikollisesti Putinin kätyrinä oletkin tietoa urkkimassa inhottavasti jos joku paljastaa salassapidettäviä tietoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285390
- 1611825
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1561493Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231174- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711068viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan36913- 38885