https://tekniikanmaailma.fi/raportti-toyota-aloittaa-valtavan-sahkoautoponnistuksen-tietaako-japanilaisjatti-jotain-mita-muut-eivat/?shared=1440048-06cfc672-500
jos se toyota päätti tehdä kestäviä E autoja-entinen malli sillä
ei mitää hajoavia audeja jaskodiaVW
toyota-aloittaa-valtavan-sahkoautoponnistuksen-tietaako-japanilaisjatti-jotain-mita-muut-eivat/
Anonyymi-ap
5
83
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siinä muuta, tojotan johtoryhmän kääkätkin ovat vain vihdoin tajunneet realiteetit.
- Anonyymi
Mitens ne Toyotan ylivoimaiset vetyautot? Miksi ne, eivätkä tojon sähköautot käy kaupaksi?
- Anonyymi
Eihän Toyotalla ole ensimmäistäkään omaa sähköautoja ja hybrideissäkin on isoja ongelmia ja vikoja.
- Anonyymi
Toyotisteillakin on salattua tietoa tojon erinomaisuuksista ja joita muut eivät näe. Että semmoinen lahko!
- Anonyymi
Toyota on niin järkyttävän paljon jäljessä sähköautojen suhteen muita että sen pitää tehdä jättiloikka että pääsisi edes samalle tasolle missä muut olivat viisi vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801927
- 1241620
- 1251154
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848