Lähetin Aki Kangasmäelle sähköpostia ja tv7:lle myös kummatkaan eivät ole vastanneet. Saapa nähdä vastaavatko ollenkaan.
Onko kukaan saanut tv7:lta vastauksia kysymyksiinsä?
Kysymyksiä
10
116
Vastaukset
- Anonyymi
Sen takia moni ei usko Akin kokemien asioiden olevan totta koska teiltä puuttuu lapsen mielinen usko ja onko vielä niinkin että ette usko Jumalan voimaan?
- Anonyymi
eikös kaikki tule koetella?
jos kaiken uskoo kuin lapsi niin tässä valhepaljoudessa tulee varmasti uskoneeksi valheisiin.
eikös herätys profetia-aikataulut ole jo umpeutuneet, mitä on profetoinut tuo eräs? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikös kaikki tule koetella?
jos kaiken uskoo kuin lapsi niin tässä valhepaljoudessa tulee varmasti uskoneeksi valheisiin.
eikös herätys profetia-aikataulut ole jo umpeutuneet, mitä on profetoinut tuo eräs?Pitää kaikki koetella en tiedä onko Jumalalla eri aikataulut. Eikö se ole hyvä että Suomi sai lisä aikaa?
- Anonyymi
Pelkäätte kaikki Jumalaa mikä on hyvä asia koska Herran pelkoa pitää olla mutta pelkäätte myös hänen voimaansa tai sitten olette vain heikko uskoisia.
Jos teillä olisi sinapinsiemenen verran uskoa.
https://www.bible.com/fi/bible/330/MAT.17.20.FB92 - Anonyymi
Itse kävin viime kesänä tapaamassa Akia Vantaala.
- Anonyymi
No mitä ajattelet kokouksesta?
- Anonyymi
Mitä ajattelet hänen kokemustaan asioista?
- Anonyymi
Tv7 paljonko oot rahnaa sinne lähettäny, taudit parantuu mitä isompi shekki on kyseessä?
- Anonyymi
En yhtään ja olen katsonut vain muutaman ohjelman.
- Anonyymi
En ole koskaan tarvinnut seiskateeveetä mihinkään enkä taatusti anna penniäkään moiseen sekasotkuun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285390
- 1611825
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1561493Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231174- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711068viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan36913- 38885