Pohdittavaa mitä tosi uskovat olette mieltä Mauno Mattilan video hiuksista.
https://youtu.be/4icxpT6c7fQ?si=RecX0FT3tFJv1EHl
Hiukset jos jonkinmoiset
5
119
Vastaukset
- Anonyymi
On hupaisa video. Ottaako Mauno raamatun liian kirjaimellisesti?
- Anonyymi
Erityisesti miesten pitkät hiukset ja punaiset ja violetit hiukset niistä hänellä oli kommenttia.
- Anonyymi
suoraan sanottuna ärsyttää nähdä naisen hiukset miehellä päässä. Nyrkki on olemassa ja suuttumus kun sellaisen inhottavaa olemusta katsoo, hyvin ämmämäisiä olemuksiltaansa. Kyllä käykin hermon päälle sellainen tapaus. Sellaisen kanssa odottaa tilaisuutta purkaa aiheellinen suuttumus oikein valitussa tilanteessa.
- Anonyymi
Mulle ihan sama minkälaiset hiukset kenelläki on.
On ne sitten lyhyet ta pitkät ja ihan minkäväriset vaan.
- Anonyymi
O kohan Mattila kokeillut pitkiä hiuksia. Ne pitää hoitaa hyvin. Trumpkin haluaa isot suihkut pitääkseen ihanat hiuksensa kauniina ;))).
Meillä oli Afrikassa asuessa läheinen ystävä nainen joka oli kristitty mutta tämän heimon kähärat tukat kasvoi vain noin 5....10 srnttisiksi. Syntiä kö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285410
- 1611845
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1561501Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231174- 941125
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711068viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan38924- 38885