Onko Trump Israelin ystävä?

Anonyymi-ap

Jos on, niin USA saattaa pärjätä hyvin kauppasodassa. EU puolestaan on Iranin asialla ilmeisesti. Eli ei siunausta ole välttämättä luvassa vanhalle mantereelle kauppasodassakaan.

9

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

MITÄ SINÄ HORISET?

• Anonyymi

Trump tai seuraajansa pettää tai tuhoutumisensa johdosta ei ole enää turvana Israelille tulevina lähivuosina vaikka onkiinsa nyt sen suurin kotkaisa tukijaansa saatanan tahtoa toteuttavaisija tahollisuuksia vastaan.Huomaan sen henkessäin tai Herraisainini Henkessään, että tuhollisuus koittaa USALLE, se tuhoutuu niin suurellisesti ettei se kyje enneensä turvaamaan Israjelija tai Suomija.

" Ensimmäinen oli kuin leijona, mutta sillä oli kotkan siivet. Minun sitä katsellessani reväistiin siltä siivet, ja se nostettiin maasta pystyyn ja asetettiin kahdelle jalalle niinkuin ihminen, ja sille annettiin ihmisen sydän."
      Eka lause lainusellisessa on toijaankin junaitiit steits ohv ämeerikä, joka aloitti kristillsellä syänmelläänsä 1776? En ehkä muista oikein itsenäistymisvuotta, tuo tuli nyt mieleen vaan muistista. Ja Karhu sen tuhollisoi jos oikein ymmärrän tämän: " a katso, oli toinen peto, joka oli karhun näköinen. Se nostettiin toiselle kyljellensä, ja sillä oli suussa kolme kylkiluuta, hammasten välissä; ja sille sanottiin näin: "Nouse ja syö paljon lihaa"

USA:ssa sitä lihaa piisaa.

Ja EU:sta tulee sitten se iso Kone seuraavaksi: " Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli taas toinen peto, pantterin kaltainen, ja sen selässä oli neljä linnunsiipeä. Sillä pedolla oli neljä päätä, ja sille annettiin valta."

Antikristus saa vallan , Mutta USA TUHOUTUU sitä ennen Gookin toimelijaisuujesta.

Näin asijoita ymmärrän.

Selef Urge

• Anonyymi

Enpä tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä tiedä.

Jaa. No, hammasten välissä on se pointti. Karhulla on kolme kylkiluuta hammasten välissä.

Minulla on vain tejorioita siihen , mitä nämät kolme kylkiluuta ovat enkä osaa varmallisesti arvijoija mitä ne tojella tarkoittavat. Mielestäni ne eivät liity koko suullisen hammasteisuusvoimassaan kylkiluihin itseensä vaan sinne missä on paljon lihaa ja se tulee suhteuttaa ihmiskokonaismassaan, jossa suuri liha on mielestäni ehjottoasti piisonisoituneena USA:ssa.

Ajatuksen loppu-uute: Usasta jää vaan kylkiluut lopulta Karhun suuhun.

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa. No, hammasten välissä on se pointti. Karhulla on kolme kylkiluuta hammasten välissä.

Minulla on vain tejorioita siihen , mitä nämät kolme kylkiluuta ovat enkä osaa varmallisesti arvijoija mitä ne tojella tarkoittavat. Mielestäni ne eivät liity koko suullisen hammasteisuusvoimassaan kylkiluihin itseensä vaan sinne missä on paljon lihaa ja se tulee suhteuttaa ihmiskokonaismassaan, jossa suuri liha on mielestäni ehjottoasti piisonisoituneena USA:ssa.

Selef Urge

Jos USA tuhoutuu niin silloin NATO ei pärjää Venäjälle ellei sitten tosiaan EU ehdi varustautua ajoissa Venäjää vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selef Urge

Mikä on se hammasten välissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on se hammasten välissä?

Tai mitä se synpolisoi, vai mitällisyys?

Tuhovoimaa, tappavuutta, eikö niin että yjinasein tapahtuvaa lihan suurtallista syömällisyyvellisyyttä on se oletetuin vaihtoehjollistumallisoituma?

Jeesus on mun Herra ja mä oon sankari.

Selef Urge

• Anonyymi

Minä olen kuullut maailmanlopun tarinoita 70 luvulta alkaen. Ei ole tullut. Kannattaisi tehdä sellaista uskonharjoitusta mitä Jeesus toivoi eikä askarrella toivottomia jorinoita. Mene auttamaan niitä joilla on huono osa elämässä, se on oikeaa uskonharjoitusta.

• Anonyymi

Trump on MAAILMAN VANHURSKAIN JOHTAJA, hän on sekä Israelin että KRISTITYN PUTININ ystävä. EU:n homoliberaalit ja Zelenskyi haluavat syöstä maailman kaaokseen mutta nämä JUMALAN MAAILMALLE MÄÄRÄÄMÄT JOHTAJAT tekevät siitä lopun!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      26
      3148
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1507
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      76
      1093
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      143
      1029
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      931
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      882
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      868
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      852
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      836
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      138
      767
    Aihe