Kaljaan on varaa

Anonyymi-ap

ei ruokaan juuh ?

13

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kelata saa rahaa, ku vaan ruinaa.

• Anonyymi

Jaa eipä mulla ole koskaan ole ollu varaa kaljaankaan siksi tulee halvemmaksi vetää pää täyteen kirkkailla toki kirkkaita join nuorempana siksi mielummin että yhtään huvittanu sitä kaljakassia mukana roudata pullon kun sai poveen tai hiaan

• Anonyymi

Tietenkin, ja mitä se sulle kuuluu mitä kukakin omilla rahoilla ostaa. Osata sinäkin niin ei tarvi kateellisena täällä valittaa.

• Anonyymi

Kaljaa on otettu hyvinkin rajallisesti, mistä on ollut seirauksena, että on tullut
      elämän aikana hankittua pari asuntoa ja useita kulkuneuvoja.

• Anonyymi

Hallitus halpuutti kaljan ja Satonen työt, nyt on aikaa ja rahaa ottaa kaljaa.

• Anonyymi

Keskitöhkyrä tölökkejä tulloo lotkittua meleko ussein.
      juu ja sitte peltimansikka purnukoita kylymänä pelti kii.

• Anonyymi

Olen aina elänyt niin että säästän olut rahat kun teen jotain pimeetä hommaa. Laskut hoidan aina ja ja aina joku tarjoo jotain pientä hommaa että saa olut rahaa kasaan. En periaatteessa osta työttömyysrahoilla olutta vaan tienaan olut rahat muuten.

• Anonyymi

Itselle maistuu kanssa olut hyvin. Olen koittanut tehdä töitä, että pystyn pitämään elintasoni. Olen onnistunut tässä hyvin. Kippis ja kulaus! Jos maistuu, niin onhan tämä jotenkin tienattava ja mentävä töihin.

Mb_76

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselle maistuu kanssa olut hyvin. Olen koittanut tehdä töitä, että pystyn pitämään elintasoni. Olen onnistunut tässä hyvin. Kippis ja kulaus! Jos maistuu, niin onhan tämä jotenkin tienattava ja mentävä töihin.

Mb_76

Kirjoitat taas puuta heinää. Eihän sinulla elintason ylläpitämiseen kulu juuri mitään. Säästäminen on eri asia.

• Anonyymi

ei oo kaljaan rahaa. mut onneks alkoholin tekeminen ei oo mitään rakettitiedettä

• Anonyymi

Otan aina ensin kalijan
      Sitten siiterin
      Sitten viinapaukun
      Sitten tupakin
      Sitten nokoset
      Sitten laiturin maalausta

ja sitten sama homma alusta, Savossa.

• Anonyymi

Tekee jotain hommia että saa ostettua sen 24pack olutta ei siinä sitten taas mitään järkeä että melkein viimeistä centtiä myöden rahat kaljaan,osa alkaa varastaan.Ruokajakeluun että saa ostettua kaljaa.Venkula kuvioita noi.Itse pystyn ostaan sen 24pack viikonloppuna jos sikseen tulee.2 viikon välein olisi tavoite.

• Anonyymi

Pitää siirtyä siihen Austraalian malliin, että sossusta saa kuukauden
      luottokortin, millä EI VOI ostaa kaljaa eikä tupakkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      99
      2218
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1955
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      51
      1543
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      48
      1486
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      153
      1466
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1364
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1294
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1156
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      109
      1095
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1074
    Aihe