ei ruokaan juuh ?
Kaljaan on varaa
13
176
Vastaukset
- Anonyymi
Kelata saa rahaa, ku vaan ruinaa.
- Anonyymi
Jaa eipä mulla ole koskaan ole ollu varaa kaljaankaan siksi tulee halvemmaksi vetää pää täyteen kirkkailla toki kirkkaita join nuorempana siksi mielummin että yhtään huvittanu sitä kaljakassia mukana roudata pullon kun sai poveen tai hiaan
- Anonyymi
Tietenkin, ja mitä se sulle kuuluu mitä kukakin omilla rahoilla ostaa. Osata sinäkin niin ei tarvi kateellisena täällä valittaa.
- Anonyymi
Kaljaa on otettu hyvinkin rajallisesti, mistä on ollut seirauksena, että on tullut
elämän aikana hankittua pari asuntoa ja useita kulkuneuvoja. - Anonyymi
Hallitus halpuutti kaljan ja Satonen työt, nyt on aikaa ja rahaa ottaa kaljaa.
- Anonyymi
Keskitöhkyrä tölökkejä tulloo lotkittua meleko ussein.
juu ja sitte peltimansikka purnukoita kylymänä pelti kii. - Anonyymi
Olen aina elänyt niin että säästän olut rahat kun teen jotain pimeetä hommaa. Laskut hoidan aina ja ja aina joku tarjoo jotain pientä hommaa että saa olut rahaa kasaan. En periaatteessa osta työttömyysrahoilla olutta vaan tienaan olut rahat muuten.
- Anonyymi
Itselle maistuu kanssa olut hyvin. Olen koittanut tehdä töitä, että pystyn pitämään elintasoni. Olen onnistunut tässä hyvin. Kippis ja kulaus! Jos maistuu, niin onhan tämä jotenkin tienattava ja mentävä töihin.
Mb_76 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselle maistuu kanssa olut hyvin. Olen koittanut tehdä töitä, että pystyn pitämään elintasoni. Olen onnistunut tässä hyvin. Kippis ja kulaus! Jos maistuu, niin onhan tämä jotenkin tienattava ja mentävä töihin.
Mb_76Kirjoitat taas puuta heinää. Eihän sinulla elintason ylläpitämiseen kulu juuri mitään. Säästäminen on eri asia.
- Anonyymi
ei oo kaljaan rahaa. mut onneks alkoholin tekeminen ei oo mitään rakettitiedettä
- Anonyymi
Otan aina ensin kalijan
Sitten siiterin
Sitten viinapaukun
Sitten tupakin
Sitten nokoset
Sitten laiturin maalausta
ja sitten sama homma alusta, Savossa. - Anonyymi
Tekee jotain hommia että saa ostettua sen 24pack olutta ei siinä sitten taas mitään järkeä että melkein viimeistä centtiä myöden rahat kaljaan,osa alkaa varastaan.Ruokajakeluun että saa ostettua kaljaa.Venkula kuvioita noi.Itse pystyn ostaan sen 24pack viikonloppuna jos sikseen tulee.2 viikon välein olisi tavoite.
- Anonyymi
Pitää siirtyä siihen Austraalian malliin, että sossusta saa kuukauden
luottokortin, millä EI VOI ostaa kaljaa eikä tupakkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!992218- 841955
- 511543
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481486- 1531466
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481364Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441294Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1091095
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251074