Hei, suositelkaapas hyvää autokorjaamoa. Pitäisi saaa pieni osa ja siihen asennus.
Autokorjaamo hakusessa
17
595
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin etsin autokorjaamoa erään osan takia, mutta ei kuitenkaan merkkiliikettä.
- Anonyymi
Hei minä etsin osaa, mutta en autokorjaamoa. Ketä osaisi auttaa ?
Kaikki osat koluttu ja enään en keksi mistä etsiä .! - Anonyymi00016
Anonyymi kirjoitti:
Hei minä etsin osaa, mutta en autokorjaamoa. Ketä osaisi auttaa ?
Kaikki osat koluttu ja enään en keksi mistä etsiä .!Tarkoitatko kuka osaisi auttaa?eikä ketä osaisi auttaa..?
- Anonyymi
Pikkujutut kannattaa korjata itse.
- Anonyymi
Pertsa hoitaa ilman kuittia.
- Anonyymi
Motonet
- Anonyymi
Motonetistä ei ollut sitä osaa saatavilla.
- Anonyymi
Just hitsailin mersun pyöränkoteloa pikku paikalla sinne. Jos joku tarvii voin paikkailla myös toisille.
- Anonyymi
Hyvää en tiedä, mutta kierrä kaukaa Rengastien auto tarvikkeen korjaamo ja käyttö auton korjaamo.
- Anonyymi
Mikäs näis on vialla?
- Anonyymi
Käyttöautossa on monen auto rikottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttöautossa on monen auto rikottu.
Mikäs tuossa tarvikkeet korjaamossa on vialla?
Oma Ford korjattu siellä aina, ja kaikki on kuntoon tullut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs tuossa tarvikkeet korjaamossa on vialla?
Oma Ford korjattu siellä aina, ja kaikki on kuntoon tullut.kahden viikon jono
- Anonyymi
Mitä tuallaasia kyselet. Koriaa itte. Ha!
- Anonyymi
Viekää alavudelle sepänmaan autokorjaamolle, siellä minäkin autoani käytän!
- Anonyymi00015
Sepänmaan korjaamo pilalla. Uus miäs sekottaa kaiken. Makemotors tästä lähtien
- Anonyymi00017
Kaikenmoista pientä remonttia öljyvaihtoa ja ruoste hitsauksia, ylimaalauskin onnistuu. Tämä kaikki Lapualla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403