Mulla on Fiat Dethleffsi ja huoltokirja on jo täynnä merkintöjä. Ne on kaikki samanlaisia eli jakohihna+kiristinrullat+vesipumppu vaihdettu!
Pitääkö olla huolissaan?
20
322
Vastaukset
- Anonyymi
Mene nyt kiireesti hakemaan lähimmältä Dethleffs-kauppiaalta uusi tyhjä huoltokirja, johon voit sitten taas ihan itse kirjoittaa merkinnnät kaikista niistä huolloista jotka olisi täytynyt autoosi teettää.
- Anonyymi
En ole ehtinyt muita hoitoja tekemään. Ainoastaan jakopää remppaa hyvin tiuhaan.
- Anonyymi
Minulla on kolmas huoltokirja menossa Elnakissani.
- Anonyymi
Oletko merkinnyt huoltokirjaan pakoputken kannatinkumien vaihdot.
- Anonyymi
Jos sattuu olemaan Fiatin omistaja pitää aina olla huolissaan.
- Anonyymi
Kyse oli huoltokirjasta. Minun Fiatin omistaa Santander.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse oli huoltokirjasta. Minun Fiatin omistaa Santander.
Suosittelen hävittämään molemmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen hävittämään molemmat.
Ja reuhusi siinä samalla
- Anonyymi
Ransitissani on itsetäyttämäni huolto kirja, olen merkinnyt siihen kaikki huollot mitä lähipajan Ransittiasentaja on suositellut tehtäviksi. En ole Fordin puolestapuhuja, on huolimatonta työtä!!!
- Anonyymi
Tiedoksi Palstavahti, huoltokirja on yhdyssana.
- Anonyymi
Ei silloin kun ei mahdu koko sana samalle riville ja väli viivat on näppäimistöstä ei lopuneet ja p kirjaimiakaan ei ollut enää kun kaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei silloin kun ei mahdu koko sana samalle riville ja väli viivat on näppäimistöstä ei lopuneet ja p kirjaimiakaan ei ollut enää kun kaksi.
Ymmärsitkö, no sitähän minäkin et ettäet ymmärtänyt yt.
- Anonyymi
"ettäet" ole käynyt kuin apukoulun
- Anonyymi
Mutta olin apukoulun priinus kahtena vuotena perkkäin
- Anonyymi
Eiks ookki ´kiva vastailla itse itselleen.
- Anonyymi
Minä se olin se joka se vastasi itselleen minä se olin.
- Anonyymi
on kun en muuhun pysty.
Palstavahti - Anonyymi
Onko jollekulle tuttu oire, ja mistä moinen ? , kun Ransittiani vedättäessä alkaa miun pumppu pätkimään , ja jonkinsorttinen kahahdus kuuluu jostain, kai tuulipukuni sisältä?
Tuo kahahdus voi tietty olla siitäkin johtuva, kun on nuo elintoiminnot hetkittäin kadoksissa, ja pumppu joutuu elämään mukana tuossa pätkärytmissä ? - Anonyymi
Tuleeko silloin päähäsi yhtään verta?
Vai pätkittäin? - Anonyymi
Onko tämä joku himmeiden rupattelupalsta ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3188190Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016433Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743693- 752646
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402520- 452383
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222226- 1152114
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 481603