Mulla on Fiat Dethleffsi ja huoltokirja on jo täynnä merkintöjä. Ne on kaikki samanlaisia eli jakohihna+kiristinrullat+vesipumppu vaihdettu!
Pitääkö olla huolissaan?
20
422
Vastaukset
- Anonyymi
Mene nyt kiireesti hakemaan lähimmältä Dethleffs-kauppiaalta uusi tyhjä huoltokirja, johon voit sitten taas ihan itse kirjoittaa merkinnnät kaikista niistä huolloista jotka olisi täytynyt autoosi teettää.
- Anonyymi
En ole ehtinyt muita hoitoja tekemään. Ainoastaan jakopää remppaa hyvin tiuhaan.
- Anonyymi
Minulla on kolmas huoltokirja menossa Elnakissani.
- Anonyymi
Oletko merkinnyt huoltokirjaan pakoputken kannatinkumien vaihdot.
- Anonyymi
Jos sattuu olemaan Fiatin omistaja pitää aina olla huolissaan.
- Anonyymi
Kyse oli huoltokirjasta. Minun Fiatin omistaa Santander.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse oli huoltokirjasta. Minun Fiatin omistaa Santander.
Suosittelen hävittämään molemmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen hävittämään molemmat.
Ja reuhusi siinä samalla
- Anonyymi
Ransitissani on itsetäyttämäni huolto kirja, olen merkinnyt siihen kaikki huollot mitä lähipajan Ransittiasentaja on suositellut tehtäviksi. En ole Fordin puolestapuhuja, on huolimatonta työtä!!!
- Anonyymi
Tiedoksi Palstavahti, huoltokirja on yhdyssana.
- Anonyymi
Ei silloin kun ei mahdu koko sana samalle riville ja väli viivat on näppäimistöstä ei lopuneet ja p kirjaimiakaan ei ollut enää kun kaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei silloin kun ei mahdu koko sana samalle riville ja väli viivat on näppäimistöstä ei lopuneet ja p kirjaimiakaan ei ollut enää kun kaksi.
Ymmärsitkö, no sitähän minäkin et ettäet ymmärtänyt yt.
- Anonyymi
"ettäet" ole käynyt kuin apukoulun
- Anonyymi
Mutta olin apukoulun priinus kahtena vuotena perkkäin
- Anonyymi
Eiks ookki ´kiva vastailla itse itselleen.
- Anonyymi
Minä se olin se joka se vastasi itselleen minä se olin.
- Anonyymi
on kun en muuhun pysty.
Palstavahti - Anonyymi
Onko jollekulle tuttu oire, ja mistä moinen ? , kun Ransittiani vedättäessä alkaa miun pumppu pätkimään , ja jonkinsorttinen kahahdus kuuluu jostain, kai tuulipukuni sisältä?
Tuo kahahdus voi tietty olla siitäkin johtuva, kun on nuo elintoiminnot hetkittäin kadoksissa, ja pumppu joutuu elämään mukana tuossa pätkärytmissä ? - Anonyymi
Tuleeko silloin päähäsi yhtään verta?
Vai pätkittäin? - Anonyymi
Onko tämä joku himmeiden rupattelupalsta ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi375299Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2885132Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä644509Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos692445Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt481880Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu281824Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont241792Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi801728Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva161692- 1051506