Tairan antaa ääneni kepun Aholalle.Hän on järiestäny miesten illan ja muutaki ohojelmaa Ilmajokisille.Sellaisia tarvitahan jokka ajatteloo muitakin kuin itseää.
Vastaukset 18
- Anonyymi
Kyllä meitä makkaran pesijöitäkin tarvitaan, äänestäkää minua.
- Anonyymi
Kiitos Heikkialoituksesta
- Anonyymi
Heikki on Kepun kärkiehdokas👍🇫🇮 harmi kun ehdin jo äänestää Eveliinaa.
- Anonyymi
Kumpaa eveliinaa?
- Anonyymi
Heikistä puheenjohtaja
- Anonyymi
Senaattori haastoi elähtäneen pin-up mallin oikeen eduskuntaan puhumaan höpöjä. Ja toki nämä kaiken uskoo....
- Anonyymi
Mikä tuo Sini Ariel- hörhö on ? Joku ammattilainen ?
- Anonyymi
En äänestä persuja muutenkaan, mutta kovasti ihmettelen,miksi niin kiinnostuneita LBGT-maailmasta ja ihmisten seksuaalisuudesta, vaikka vois suhtautua siihenkin neutraalisti ?
- Anonyymi
Moro Heikki, onko sulla koiria vielä?
- Anonyymi
Ääni keskustalle on paremi kuin persuille
- Anonyymi
Totuus: Ei ole.
- Anonyymi
En äänestä kenenkään puolesta,vaan vastaan.Eli ääni Kepulle jotta ohittaisi Persut,olis kova paikka Moloollekki,ja varsinkin Purralle
- Anonyymi
Vastuuta kannetaan kaatopaikalle, vaikka turbo--Ahtimella..
- Anonyymi
Ootteko kuullu koskaan tätä , itte keksin : Kepu pettää aina.
- Anonyymi
Kepulaiset on paaatuneita valehtelijoita, siksi äänestän rehelliseksi ja taitavaksi tunnetua Penttiä
- Anonyymi
Kaikella kunnioituksella,Pentti voisi jäädä ansaitulle eläkkeelle.Pentti ollut aina neuvottelukykyinen ja haluinen,mutta pitäisi antaa nuorillekin mahdollisuus vaikuttaa.
- Anonyymi
Niin no. Jokainen ehdokas tietenkin äänestää itseään.
Vai miten on, Heikki?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.386939- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei209749- 82696
- 70659
- 68655
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581