Onko kahvi kallista?

Anonyymi-ap

23

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kahvipaketin saa alle viidellä eurolla jos viitsii seurata tarjouksia. Aina jollakin kaupalla on tarjous päällä.

• Anonyymi

Nämä on kovin outoja nämä "kipuraja"-pohdinnat. Joitakin asioita (lihaa, voita, kahvia, dieseliä) on pakko ostaa jonkin verran. Hinta ja käytettävissä olevat rahat vähän säätävät järjestyksiä ja määriä, mutta ilman ei voi olla loputtoman pitkään.

• Anonyymi

kahvia ei ihminen välttämättä tarvitse eikä diesiliä tahi muuta polttoainetta,,,lihaa jonkun verran ,voita vähän.säästöt tehdään muissa jutuissa,,jättäkää turhuudet pois !

• Anonyymi

KAIKKI ON HALPAA NIIN KAUAN KUN SITÄ RAHALLA SAA

• Anonyymi

No kympin paketti, no montas kuppia sillä keittää, no 30 kuppia ainakin, no paljonko kupillinen maksaa, no äkkiä laskettuna 30 senttiä. No onko kallista, no ei. No hakekaa abc:ltä kuppi, no maksaa poka 2,5 euroa, no on kallista.

• Anonyymi

kun markka muuttui euroksi oli kahvipaketin hinta 1 euron.jossakin vaiheessa
        paketin hinta oli keskimäärin 3,50 euroa ja sitten kallistui ,myös usein sain 10 eurolla
        3 pakettia,,,nyt paketti maksaa noin hieman alle 8 euroa..on kallista on.sijoittajat
        nostavat hinnanerotksen omiin tarjoituksiin,tuskin kahvinhinnan nousu menee
        tuottajien taskuun

• Anonyymi

Juhlamokka 4.45€ tänään S-Marketissa

• Anonyymi

Ei kyllä ollut 4,45...

• Anonyymi

Oikeastaan Pirkan CostaRica on parempaa kuin mikään mohlajukka ainajossaintarjous-kahvi.

• Anonyymi

Paketista tulee 55 kupillista.

• Anonyymi

mun paketista tulee 78 kupillista ,DDDD torvi .....kupin koko ratkaiseen kuppien määrän

• Anonyymi

Kuppeja pikkulautasineen käytetään vain juhlissa. Muki sen olla pitää, ja mielellään isohko johon menee 3-4 desiä kahvia kerralla. Paljon kahvia juovalle sen on hyvä olla tummapaahtoista mistä vatsakin tykkää.

• Anonyymi

Voihan niitä pakettia varaastaa, niis ei oo hälyyttimiä laisinkaan.

• Anonyymi

Ne on paketin sisällä! Etkö ole koskaan huomannut sellaisia pieniä nappeja niissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on paketin sisällä! Etkö ole koskaan huomannut sellaisia pieniä nappeja niissä?

Mun rahtihamees on kato foliot, ei huomaa kukaan, kun sujautan muutaman kahvipaketin taskuihin, ja vähä muutakin...

• Anonyymi

Juoksukahvit pelkästään juoksemalla tokmannin jonon ohi ja hälyyttimet vinkuuu

• Anonyymi

Olen kahvitarjoushaukka, Hiaceni on täynnä kahvia. Pitääkö olla huolissaan ?

• Anonyymi

Ajaako kahvitarjoushaukkakin kaikkien jalkojen yli?

• Anonyymi

Ei tarvitse olla huolissaan. Minäkin teen niin.
      Me ollaan talousmiehiä.

• Anonyymi

sä mikään oon !

• Anonyymi

Kerran 90-luvulla jouduin ostamaan kaffipaketin täydellä hintaa. Nuukuuttani valitsin Gevaliaa. Se oli virhe.

• Anonyymi

Kahvi on vielä halpaa. Tarjouksista haen ja nytkin on kaapissa 14 pkt.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6895
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2037
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe