Rokotus kammot

Anonyymi-ap

Onko normaalia että pelkään rokotteita vai oon vaan niin ujo että alan aina itkeen. Otin kuukausi sitte hpv rokotteen. Enkä itkenyt. Onko normaalia. Mitä varten hpv rokote olikaan?

14

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

HPV rokotteen haitat ovat hyötyjä suuremmat

• Anonyymi

HPV -rokote on mm. aiheuttanut halvaantumista, ja vammautumista. Sen väitetään ehkäisevän kohdunkaulasyöpää, jota ei todellakaan esiinny 15 -vuotiailla, jolloin rokote annetaan.

Jos rokote muka torjuu kohdunkaulasyöpää, niin miksi sitä annetaan pojille? Ei oo paljoa hyötyä, jos kohtu puuttuu 🤣

Tässä lisää haittatietoa: https://www.youtube.com/watch?v=dxfjD8JXB8k&t=210s

• Anonyymi

Kylläpä oli niin vastaista että.
        Taidat itse pelätä sitä piikkiä enemmän kuin jotain haittavaikutusta.
        Sitten tietolähteeksi nimeät yotube videon.
        Papilomavirus voi aiheuttaa pään ja kaulanalueen syöpiä kuten peräaukon syöpiä, eikös nämä löydy myös mespuolisiltakin?
        Mitä arvelet sitten syövän "kypsymisajaksi", meinaan kun perustelit ettei tarvitse rokotuksia kun 15v ei ole syöpiä.
        Itse en laita linkkiä mihinkään vaan kehoitan kaikkia ottamaan itse selvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä oli niin vastaista että.
        Taidat itse pelätä sitä piikkiä enemmän kuin jotain haittavaikutusta.
        Sitten tietolähteeksi nimeät yotube videon.
        Papilomavirus voi aiheuttaa pään ja kaulanalueen syöpiä kuten peräaukon syöpiä, eikös nämä löydy myös mespuolisiltakin?
        Mitä arvelet sitten syövän "kypsymisajaksi", meinaan kun perustelit ettei tarvitse rokotuksia kun 15v ei ole syöpiä.
        Itse en laita linkkiä mihinkään vaan kehoitan kaikkia ottamaan itse selvää.

Rokotteella ei ole (todistettua) pitkäaikaisvaikutusta, joten 10-15 vuotiaana otettu ja tehnosa pian menettävä rokote ei suojele tulevaisuuteen.

https://www.terveyskyla.fi/miestalo/sukupuolielinten-sairaudet/peniksen-sairaudet/penissyopa
        "Penissyöpä on harvinainen ja sitä esiintyy yleisimmin iäkkäillä miehillä."

Penissyöpä on todella harvinainen, lähinnä HIV -potilailla. Pojilla ei ole mitään syytä ottaa kohdunkaulaan vaikuttavaa rokotetta.

https://www.youtube.com/watch?v=dxfjD8JXB8k&t=210s
        Tällä videolla kerrotaan, kuinka rokotteen testiryhmään kuulunut henkilö sai kohdunkaulasyövän. Toimiiko rokote silloin? Minä vain kysyn.

• Anonyymi

https://www.youtube.com/watch?v=dxfjD8JXB8k&t=210s
      "WHO kerää haittavaikutustilastoja, ja maailmanlaajuisesti on useita satoja kuoleman tapauksia". Kohta 6:48.

Lisäksi videolla kerrotaan, miten rokotteen testivaiheessa ilmenneet vammautumiset nimettiin "uudeksi lääketieteelliseksi tilaksi", "new medical condition".

Hieno kiertoilmaisu rokotehaitalle.

• Anonyymi

Ennen mRNA-koronapiikkejä en ollut kovinkaan rokotevastainen mutta nyt en ota enää ainuttakaan rokotetta mitä media mainostaa.

• Anonyymi

Sittenpä et saa tehdä työtä tai matkustaa julkisilla kulkuvälineillä

• Anonyymi

Jep. Sama täällä.. rokotuksesta on tehty bisnes kun sitä pitää mainostaa.
        Idiooteille on helppo myydä kaikenlaista😀😀😀😬

• Anonyymi

https://www.is.fi/terveys/art-2000009732606.html
      "Yksi syöpä yleistynyt nuorilla naisilla poikkeuksellisiin lukemiin "
      "Erityisesti 30–39-vuotiailla naisilla taudin ilmaantuvuus on poikkeuksellisen suurta. Ikäryhmässä kohdun­kaula­syöpien määrä kipusi korkeimmilleen sitten 1950-luvun."

- Mitä enemmän rokotetaan, sitä enemmän syöpää. Jos rokotteet toimisivat, niin eikös syöpien pitäisi päinvastoin vähentyä?

Kuten koronarokote. Kaikista suurimmat korona-ajan kuolinluvut saavutettiin 3-4 rokotekierroksen jälkeen. Kuolleisuus nousi, samassa suhteessa rokotusten kanssa.

• Anonyymi

https://www.is.fi/terveys/art-2000011141490.html
      "Syöpä, jossa on usein vain yksi oire – ja sitä todetaan enemmän juuri nyt"

"Hodgkinin lymfoomat ovat nuorten aikuisten syöpiä. Potilaat ovat usein 20–30-vuotiaita."

Uskooko joku, että 20-30 vuotiailla yleistyneet syövät ovat normaalia?

• Anonyymi

Juu ei ole, nikotiinilaastarit, energiajuomat, einekset, ylipaino, huono fyysinen kunto, ilmansaasteet yms. aiheuttavat näitä syöpiä.
        Krooninen tulehdus on yksi aiheuttaja ja ylipaino on lisääntynyt rajusti nuoremmassa väestössä ja ylipainoisilla on jatkuva krooninen tulehdus päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei ole, nikotiinilaastarit, energiajuomat, einekset, ylipaino, huono fyysinen kunto, ilmansaasteet yms. aiheuttavat näitä syöpiä.
        Krooninen tulehdus on yksi aiheuttaja ja ylipaino on lisääntynyt rajusti nuoremmassa väestössä ja ylipainoisilla on jatkuva krooninen tulehdus päällä.

"Hodgkinin lymfoomat ovat nuorten aikuisten syöpiä. (--) Imusolmukkeiden suurentumista lukuun ottamatta Hodgkinin lymfooma on usein muuten oireeton."

- Syövän ainoa oire on imusolmukkeiden turpominen. Koronarokotteen tunnettuja haittoja on myös imusolmukkeiden turpoaminen. Olen itse soittanut ja varmistanut asian Fimean kanssa.

Jännä yhtäläisyys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ne kokeelliset koronapiikit ainakaan tilannetta paranna jos valmiiksi jo kaikenlaista on kropassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ne kokeelliset koronapiikit ainakaan tilannetta paranna jos valmiiksi jo kaikenlaista on kropassa.

Juu sitä en kielläkkään mutta pelkästään rokotetta ei voi syyttää.
        Monessa muussakin ketjussa olen tuonut esille sen seikan että jos kirjoitettaisiin että rokote aiheuttaa jonkin verran kuolemaa niin sen uskoisin, mutta kun aletaan väittää että rokote aiheuttaa kaikki terveysongelmat niin se menee jo liian paksuksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7180
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2567
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      107
      2043
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1548
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1089
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      969
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      78
      880
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      739
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      728
    Aihe