Rokotus kammot

Anonyymi-ap

Onko normaalia että pelkään rokotteita vai oon vaan niin ujo että alan aina itkeen. Otin kuukausi sitte hpv rokotteen. Enkä itkenyt. Onko normaalia. Mitä varten hpv rokote olikaan?

14

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      HPV rokotteen haitat ovat hyötyjä suuremmat

    • Anonyymi

      HPV -rokote on mm. aiheuttanut halvaantumista, ja vammautumista. Sen väitetään ehkäisevän kohdunkaulasyöpää, jota ei todellakaan esiinny 15 -vuotiailla, jolloin rokote annetaan.

      Jos rokote muka torjuu kohdunkaulasyöpää, niin miksi sitä annetaan pojille? Ei oo paljoa hyötyä, jos kohtu puuttuu 🤣

      Tässä lisää haittatietoa: https://www.youtube.com/watch?v=dxfjD8JXB8k&t=210s

      • Anonyymi

        Kylläpä oli niin vastaista että.
        Taidat itse pelätä sitä piikkiä enemmän kuin jotain haittavaikutusta.
        Sitten tietolähteeksi nimeät yotube videon.
        Papilomavirus voi aiheuttaa pään ja kaulanalueen syöpiä kuten peräaukon syöpiä, eikös nämä löydy myös mespuolisiltakin?
        Mitä arvelet sitten syövän "kypsymisajaksi", meinaan kun perustelit ettei tarvitse rokotuksia kun 15v ei ole syöpiä.
        Itse en laita linkkiä mihinkään vaan kehoitan kaikkia ottamaan itse selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä oli niin vastaista että.
        Taidat itse pelätä sitä piikkiä enemmän kuin jotain haittavaikutusta.
        Sitten tietolähteeksi nimeät yotube videon.
        Papilomavirus voi aiheuttaa pään ja kaulanalueen syöpiä kuten peräaukon syöpiä, eikös nämä löydy myös mespuolisiltakin?
        Mitä arvelet sitten syövän "kypsymisajaksi", meinaan kun perustelit ettei tarvitse rokotuksia kun 15v ei ole syöpiä.
        Itse en laita linkkiä mihinkään vaan kehoitan kaikkia ottamaan itse selvää.

        Rokotteella ei ole (todistettua) pitkäaikaisvaikutusta, joten 10-15 vuotiaana otettu ja tehnosa pian menettävä rokote ei suojele tulevaisuuteen.

        https://www.terveyskyla.fi/miestalo/sukupuolielinten-sairaudet/peniksen-sairaudet/penissyopa
        "Penissyöpä on harvinainen ja sitä esiintyy yleisimmin iäkkäillä miehillä."

        Penissyöpä on todella harvinainen, lähinnä HIV -potilailla. Pojilla ei ole mitään syytä ottaa kohdunkaulaan vaikuttavaa rokotetta.

        https://www.youtube.com/watch?v=dxfjD8JXB8k&t=210s
        Tällä videolla kerrotaan, kuinka rokotteen testiryhmään kuulunut henkilö sai kohdunkaulasyövän. Toimiiko rokote silloin? Minä vain kysyn.


    • Anonyymi

      https://www.youtube.com/watch?v=dxfjD8JXB8k&t=210s
      "WHO kerää haittavaikutustilastoja, ja maailmanlaajuisesti on useita satoja kuoleman tapauksia". Kohta 6:48.

      Lisäksi videolla kerrotaan, miten rokotteen testivaiheessa ilmenneet vammautumiset nimettiin "uudeksi lääketieteelliseksi tilaksi", "new medical condition".

      Hieno kiertoilmaisu rokotehaitalle.

    • Anonyymi

      Ennen mRNA-koronapiikkejä en ollut kovinkaan rokotevastainen mutta nyt en ota enää ainuttakaan rokotetta mitä media mainostaa.

      • Anonyymi

        Sittenpä et saa tehdä työtä tai matkustaa julkisilla kulkuvälineillä


      • Anonyymi

        Jep. Sama täällä.. rokotuksesta on tehty bisnes kun sitä pitää mainostaa.
        Idiooteille on helppo myydä kaikenlaista😀😀😀😬


    • Anonyymi

      https://www.is.fi/terveys/art-2000009732606.html
      "Yksi syöpä yleistynyt nuorilla naisilla poikkeuksellisiin lukemiin "
      "Erityisesti 30–39-vuotiailla naisilla taudin ilmaantuvuus on poikkeuksellisen suurta. Ikäryhmässä kohdun­kaula­syöpien määrä kipusi korkeimmilleen sitten 1950-luvun."

      - Mitä enemmän rokotetaan, sitä enemmän syöpää. Jos rokotteet toimisivat, niin eikös syöpien pitäisi päinvastoin vähentyä?

      Kuten koronarokote. Kaikista suurimmat korona-ajan kuolinluvut saavutettiin 3-4 rokotekierroksen jälkeen. Kuolleisuus nousi, samassa suhteessa rokotusten kanssa.

    • Anonyymi

      https://www.is.fi/terveys/art-2000011141490.html
      "Syöpä, jossa on usein vain yksi oire – ja sitä todetaan enemmän juuri nyt"

      "Hodgkinin lymfoomat ovat nuorten aikuisten syöpiä. Potilaat ovat usein 20–30-vuotiaita."

      Uskooko joku, että 20-30 vuotiailla yleistyneet syövät ovat normaalia?

      • Anonyymi

        Juu ei ole, nikotiinilaastarit, energiajuomat, einekset, ylipaino, huono fyysinen kunto, ilmansaasteet yms. aiheuttavat näitä syöpiä.
        Krooninen tulehdus on yksi aiheuttaja ja ylipaino on lisääntynyt rajusti nuoremmassa väestössä ja ylipainoisilla on jatkuva krooninen tulehdus päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei ole, nikotiinilaastarit, energiajuomat, einekset, ylipaino, huono fyysinen kunto, ilmansaasteet yms. aiheuttavat näitä syöpiä.
        Krooninen tulehdus on yksi aiheuttaja ja ylipaino on lisääntynyt rajusti nuoremmassa väestössä ja ylipainoisilla on jatkuva krooninen tulehdus päällä.

        "Hodgkinin lymfoomat ovat nuorten aikuisten syöpiä. (--) Imusolmukkeiden suurentumista lukuun ottamatta Hodgkinin lymfooma on usein muuten oireeton."

        - Syövän ainoa oire on imusolmukkeiden turpominen. Koronarokotteen tunnettuja haittoja on myös imusolmukkeiden turpoaminen. Olen itse soittanut ja varmistanut asian Fimean kanssa.

        Jännä yhtäläisyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei ole, nikotiinilaastarit, energiajuomat, einekset, ylipaino, huono fyysinen kunto, ilmansaasteet yms. aiheuttavat näitä syöpiä.
        Krooninen tulehdus on yksi aiheuttaja ja ylipaino on lisääntynyt rajusti nuoremmassa väestössä ja ylipainoisilla on jatkuva krooninen tulehdus päällä.

        No ei ne kokeelliset koronapiikit ainakaan tilannetta paranna jos valmiiksi jo kaikenlaista on kropassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ne kokeelliset koronapiikit ainakaan tilannetta paranna jos valmiiksi jo kaikenlaista on kropassa.

        Juu sitä en kielläkkään mutta pelkästään rokotetta ei voi syyttää.
        Monessa muussakin ketjussa olen tuonut esille sen seikan että jos kirjoitettaisiin että rokote aiheuttaa jonkin verran kuolemaa niin sen uskoisin, mutta kun aletaan väittää että rokote aiheuttaa kaikki terveysongelmat niin se menee jo liian paksuksi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe