Olen pitkään kärsinyt ADHD oireista jonkin aikaa sitten sain virallisen diagnoosin.
No kysyin sitten lääkitystä ja testeihin ja virtsakokeisiin passitettiin.
En pystynyt suoriutumaan virtsakokeesta ja en sitten saanut lääkitystä ja minut passitettiin vittuun sieltä.
Mitä nyt? Elämä hajalla ADHD takia ja tämä oli aika pitkälti ainoa ratkaisu jäljellä. Alan olemaan aika kypsä tähän.
ADHD lääkkeet
Anonyymi-ap
3
136
Vastaukset
- Anonyymi
Yritä antaa virtsakoetta niin monta kertaa että onnistuu. Mä yritin 5 kertaa onnistumatta, sitten asiasta luovuttiin ja lääkkeet sain ilman sitä koetta. Myöhemmin tehtiin huumeseula verinäytteestä
- Anonyymi
ADHD:ta luullaan narkomaniaksi, jos olet laiha ja sen verran väsynyt että silmät seisoo päässä.
Ehdota aina verikoetta. Ne ei luota meihin. Me ollaan liian sekavia sairaanhoitoon ;) - Anonyymi
Kissoilta otetaan virtsanäyte ultraääniohjauksessa, maksaa kyllä aika paljon. Otettaisko sinulta näyte samalla tavalla, jos maksat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197