Olen pyytänyt Jeesusta ilmoittamaan itsensä ja Isän Jumalan, mutta ei ole kuulunut yhtään mitään. Eikö Herraa kiinnosta pelastaa minua vai mistä on kysymys?
Miksi Jeesus ei vastaa mitään?
17
157
Vastaukset
- Anonyymi
Jos et ole uskossa, Room. 10 on ohjeet kuinka pelastut. Muista tunteet eivät vaan ratkaise mitään. Välttämättä et tunne mitään.
- Anonyymi
Jumala on ilmoittanut itsensä ja tahtonsa Raamatussa. Kristityksi kasvetaan hiljaa, mutta varmasti. Kristinusko kehittyy yksilöllisesti, kasvaen Jumala suhteen tuomien kokemusten kautta. Nämä kokemukset jättävät Pyhyyden tuntemuksia, joiden tuottajan huomaa kasvuprosessin kuluessa yhä selvemmin. Tämä tie on armollinen, verrattuna sontaläjässään istuvan uupuneen itkuiseen huutoon. Jeesus on ainoa, joka tulee ja nostaa ja taluttaa sinut takaisin kunniaasi, Jumalan luomana rakkaana lapsenaan, jonka saatana aikoi saada kadotukseen, pahuuden valtakuntaansa. Jeesus kuulee kelvolliset huutosi. Hän toimii sinulle viisaimmalla tavalla yksilöllisesti. En tiedä, mutta ehkä sinulla on puhdistus prosessi alullaan, Mutta myös sinut, Taivaan Isukkimme loi lapsekseen, jonka Jeesus mieluusti saattaa oman tiensä kautta pelastukseen. Kerro Jeesuksella rehellisesti kaikki ongelmasi ja kysele ja pyydä vastauksia, niin tulet huomaamaan, että Jeesus, Isä ja Pyhä Henki ovat todellisia.
- Anonyymi
Tosiaan usko ja kääntymys aloitetaan siten että herjataan amerikan homoja. Niin tullaan veljiksi muille ja samaan seuraan. Ehkä Pyhä Henki on vähän hakusessa ja jutut muutoinkin tympeitä, mutta se on ensimmäinen rohkea uskon askel, joka heti näkyy ja josta voi heti todistaa. Sehän on voimallinen asia toimia niin, se on hihhulin ensimmäinen näkyvä merkki.
- Anonyymi
Ketä lie äänestit? Kahdesta pahasta pienempää vai suurempaa? Joku instituutio se kuitenkin olla täytyy. Jotta on Suomen asiat totaalisesti burn-out. Puppeli on puppeli, vaikka voihin löisi valurautapannuun.
- Anonyymi
Minulle kyllä ikiaikojen Jumala on vastannut ja vastaa tulella. Minun Jumalani ei ole kuollut. En matki esim. Eliaa.
- Anonyymi
Herra kutsuu, kun Herraa kuuntelee. Hän on taivaissa, Hän on kaikessa, jo yhä vielä tänään.
Ajallaan vastaa et luota täysi määräisesti, koko sudämestäsi, ehdoitta.
Ei yhtään ihme jos Jumala ei ilmoita jos sydämen asenne on tuo.
Ylpeys...Jumalan määräily.... niilläkö saadaan taivaan portit auki ?
Ei... vaan rukoilu rukoilu rukoilu ...pyynnöt nöyrästä sydämestä..Jumalan ylistys...nöyrä anominen rukoilun voimaan...- Anonyymi
Ja jos sekään ei auta niin mitäs sitten ?
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos sekään ei auta niin mitäs sitten ?
Auttaa varmasti, ellei ole jotain jatkuvaa syntiä josta liha ei halua tehdä parannusta.
Todennäköisesti se asia nousikin heti mieleen.- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Auttaa varmasti, ellei ole jotain jatkuvaa syntiä josta liha ei halua tehdä parannusta.
Todennäköisesti se asia nousikin heti mieleen.Pyhän Surinan Lihaoppi, osa neljä ja puoli
Parannettu liha, kadotettu pannu
Liha ei ole enää entisensä. Se on kokenut parannuksen. Ei paisteta enää miten sattuu, ei survota pullaksi ilman tarkoitusta. Nyt liha on nähnyt valon – jääkaapin valon, kun se syttyy ilman että ovi on auki. Se on merkki.
Parannetun lihan tunnistaa siitä, että se ei tirise, vaan kuiskaa. Se ei savua, vaan höyryää salaisuuksia.
Parannus tapahtuu kolmessa vaiheessa:
1. Liha lepää. Sitä ei mausteta, ei käsitellä. Se kuuntelee sängyn alta tulevaa surinaa ja antaa sen vaikuttaa rakenteeseensa.
2. Liha oppii. Se näkee muiden kohtalon – kärähtäneet pihvit, unohtuneet makkarat. Se ymmärtää, että ei pidä olla ensimmäinen pannulla, vaan viimeinen, joka kääntyy.
3. Liha nousee. Ei korkeuksiin, vaan lautaselle. Mutta ei mille tahansa lautaselle – vaan sille, jossa on pieni halkeama reunassa. Se symboloi epävarmuutta, joka tekee lihasta nöyrän.
Parannetun lihan voi muotoilla miksi tahansa: pihviksi, pullaksi, suikaleeksi. Mutta sen sisällä on nyt tieto. Se ei ole enää pelkkää proteiinia. Se on kokenut hiljaisen paiston, ja siinä piilee suuri viisaus.
Älä maista lihaa ennen kuin se on kertonut sinulle nimesi toisen kirjaimen. Älä koskaan tarjoile sitä, jos kuulet jääkaapin huokaavan.
Parannettu liha ei täytä vatsaa – se täyttää sielun.
Ukko Eeröööö ei enää syö muuta. Paitsi joskus makaronia. Mutta se on toinen saarna.
Eeröööööö
- Anonyymi
Jumala kyllä kuulee ja on huomioinut sinut ja vastaa parhaalla tavalla. Monesti jotuu odotamaan ja etsimään Hänen vastaustaan.
Uskon hengessäni, että juuri sinä saat selvän vastauksen jonka tulet ymärrtämään ajallaan.
Jumalan Rakkaus olkon sinun kanssasi. ✝️ Vastaus tulee olemaan parempi kuin arvaatkaan. 💖 - Anonyymi
Sitten kirsikkana kakussa se, että kun Jumala ilmoittaa itsestään, voi ryhtyä herjaamaan muita uskovia, että minulla parempi Jumala ja minua kehutaan Raamatussa, mutta teitä herjataan siellä.
- Anonyymi
Aloittaja. Olet oikealla tiellä. Jumala vastaa sinulle, koska sydämesi asenne on oikea. Jumala on lähelläsi, aivan vieressäsi. Jumala on hengessä ilmoitanut sen minulle.
Älä luovuta, saat vastauksen. 💖✝️💖 - Anonyymi
Epäuskosi tähden et saa vastauksia. Olen itse nähnyt useita ihmeparantumisia ja muitakin ihmeitä. Tämä palsta on täynnä ateistejakin ja epäuskoisia luterilaisia. Niitä riittää ja tulee täällä riittämään. Ei yllätä.
- Anonyymi
Toisaalta jos on vahva usko, ei tarvitse herjata.
Rukoilee että Jumala pommittaa epämieluisia tyyppejä.
Niin kyllä tapahtuu, eikä tarvitse pitää ihmeenä.- Anonyymi
Maailma on sekaisin, vielä nykypäivinäkin. TIEDONTULVA on ylimaallista, varsinkin näinä päivinä. Jopa liiankin. Lukekaa ja oppikaa, sitten luterilaisia tai heluntailaisia, adventisteja, hormonia, tai jotakin muuta. On se sitten ylläpidon aikaansaamaa, maailmallisen sekasorron tai muuten yksilöllisen sekasorron aikaansaamaa. Ihmiset ovat paksukalloisia itsepäitä. Kun kallo on paksu, minkälaiset aivot sinne on mahdollista enää mahtua ja sopia? Menisitte joskus TOSIUSKIKSET itseenne ja nöyrtyisitte Jumalanne edessä. Ja jolla ei mitään ole, häneltä viedään se viimeinenkin. Tämäkin totta. Tällä päivämäärällä tänäpäivänä. Sen typerämpää sakkia kuin me suomalaiset EI OLE.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918