Hävettää entisenä Alavutelaisena täällä tämä keskustelu ,Vain Hilkkaa ja Paavoa ja nyt vaalit Kepu ,Persut,Alavus Ensin putinistit , Hankkikaa jo elämä siellä .
PS Keskinen joko se on konkurssissa kun eräs valtuutettu vei sen nallekarkit .
Alavus Takapajula 2025
10
409
Vastaukset
- Anonyymi
Kuitenkin pitää täällä käydä kuikuilemassa.
- Anonyymi
Pöllön maineessa on helppo huutaa, kunnes valkotakkiset noutaa...Niin se täälä
- Anonyymi
Ellei sulla ole Hilkkaan mitään, niin mene onanistamaan
- Anonyymi
Kommentointikin on tyypillistä alaarvoista jonnin joutavaa shittiä.
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan Alaar Arvoista Jonnen Joutavalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaan Alaar Arvoista Jonnen Joutavalta?
Syyntakeettomat peuhaa..
Mutta jos ei joudu linnaan joutuu piikille.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syyntakeettomat peuhaa..
Mutta jos ei joudu linnaan joutuu piikille..Hilkan tappaja ei joutunut linnaan eikä piikille. Jatkoi suht normaalia elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hilkan tappaja ei joutunut linnaan eikä piikille. Jatkoi suht normaalia elämää.
Vuosipäivä. 54 vuotta onnistunutta salailua.
- AnonyymiUUSI
Alavuden kestoaihe on Hilkka juttu. Eiköhän poliisi ole jo tutkinut mitä tutkittavissa on. Tosin murha ei vanhene. Mutta se, että täällä vatvotaan ja vatvotaan joskus leikkimielisestikin, ei ole oikein asiallista.
- AnonyymiUUSI
miksi mölö roikut täällä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74846Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796- 57790
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43766Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757