Purra nosti bensan hinnan melkein 2 euroon.
Lisäksi Sannan aikaan pudotettiin sähkön arvonlisävero 10 prosenttiin. Purra nosti sen 25,5 prosenttiin.
Sannan aikaan bensaa sai 1,30 eurolla litran
22
192
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan nuo halvan bensan ajat.
- Anonyymi
Autoilu oli silloin halpaa, eikä kahvipakettikaan maksanut kuin pari euroa.
- Anonyymi
Persuparat tekevät paikallisvaalimainontaa valtakuntapolitiikalla ja puhuvat puuta heinää.
- Anonyymi
Kyllä persua on nyt petetty.
- Anonyymi
Oli hienoja aikoja nuo.
- Anonyymi
ap,mitä sie köyhä vikiset mee töihin niin ne muukki tekke ja nai sun akkaa haaheheh
- Anonyymi
Mutta bensa on silti kallimpaa persuhallituksen toimin.
- Anonyymi
sannan aikaan suomi sai aivan vitusti lainaa 0 korolla 🤣
- Anonyymi
Niin sai orpopurra ei
- Anonyymi
S.Marinin aikaan hammaslääkäriinkin pääsimme nopeasti,joustavasti. Muista lääkäreistä puhumattakaan.
- Anonyymi
Joo. Muistan ne ajat.
- Anonyymi
Mutta Sanna sen SOTEn runnoi läpi, SOTE on Sannan syytä!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Muistan ne ajat.
Kultaisia aikoja Suomelle ne.
- Anonyymi
Työmatkakorvauksetkin olivat paremmat.
- Anonyymi
Aika vähän mahdollisuuksia on suomen valtiolla vaikuttaa polttoaineiden markkinahintoihin. Ainoa, johon voivat vaikuttaa, on päälle lätkäistävän veron suuruuteen.
- Anonyymi
Sannan aikaan bensa maksoi 2,70 euroa litra.
Ohisalo oli nostamassa yli kolmeen euroon. Ohisalon mies on ST1 yhtiön johtajia 😭😭😭😭
Kummanko asiaa vihreän liiton PJ Ohisalo ajoi, öljyyhtiön vai luonnon hähähää- Anonyymi
"Sannan aikaan bensa maksoi 2,70 euroa litra."
Opppoppop.
Oppoppoppop
Älä noin paksua valhetta laita. Minä olen seurannut autoni bensankulutusta ja -kustannuksia, ja tässä keskimääräisiä benaan hintoja. Toki olen tankannut autoni aina silloin, kun tolppahinnat ovat olleet matalimmillaan.
Vuonna 2019 bensa oli keskimäärin n. 1 5 eur/litra
Vuonna 2020 1,4 eur
Vuonna 2021 1,8 eur
vuonna 2022 2 eur
vuonna 2023 1,9 eur
vuonna 2024 noin 1,7 eur ja samalla tasolla ollaan tänäkin vuonna
- Anonyymi
Hutisalo veivasi miehelleen korruptio miljoonat.
Raha menee vihreillä aattee edelle.
Toki Sanna Marin ei ole niin vihreä mutta yhtä ahne kuitenkin. - Anonyymi
Työtä riitti ja niistä maksettiin kohtuukorvaus.
Ei rajoitettu lailla työläisen oikeuksia.
Bensa oli halpaa, rahat riitti.
Marin jätti hyvän perinnön Suomalaisille. - Anonyymi
SDP voitti kuntavaaleissa ja aluevaaleissa. Sen seurauksena maailmalla raakaöljyn hinta laski ja dollarin kurssi heikkeni ja siten SDP:n voiton ansiosta myös bensiinin hinta Suomessa laski.
Jos persut olisivat voittaneet, raakaöljyn brent hinta olisi noussut, dollari vahvistunut ja bensiinin hinta Suomessa noussut. Onneksi sosialismi ja punavihreys voittivat kunta- ja aluevaaleissa.- Anonyymi
Heheheheee.... hauska juttu.
- Anonyymi
Persuntäyyydeltä onnea kaikille persulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708