Naapuri joutui lapsensa kanssa viikonloppuna päivystykseen olivat Seinäjoella 7tuntia odottaneet vuoroa ,olisiko Kauhavan hyvinvoointikeskus vuokrattavissa yksityislääkäreille viikonlopuksi, että sais apua,vois kokeilla
Hyvinvointi
14
1033
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottakaa tälle aapolle,sillä on rohkeutta uusista asioista
- Anonyymi
Sekö tuppisuu, älä nyt leikilläsikään tuollaasta puhu....
- Anonyymi
Monelta kuullut samaa, varmaan tuloo miljoonien säästöt.
- Anonyymi
No kyllä on köppäästä touhua.noin kauan odottaa voi Jeesus auta.
- Anonyymi
Joo munkin poikaystäväni oli käsketty hommata taksi Seinäjoelle kauhavan hykestä kun kaverin sormi oli kipee kastumisesta.eikä voitu hoitaa kauhavan hykees.pantu edes.pakettiin.voi Jeesus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo munkin poikaystäväni oli käsketty hommata taksi Seinäjoelle kauhavan hykestä kun kaverin sormi oli kipee kastumisesta.eikä voitu hoitaa kauhavan hykees.pantu edes.pakettiin.voi Jeesus.
Mitä se oli sormellaan kastanu, ku tuli niin kipeeksi🤭🖕
- Anonyymi
Kauhavan päättäjät antoi viikonloppupäivystyksen pois. Kuuluvat ehkä tekevänsä hyvät kaupat. Ihmisten pitäisi enemmän kertoa kokemuksiaan. Nyt säästöjä on lisää ja lisää. Kohta ei mitään palvelua. Miten rahat ennen riitti????
- Anonyymi
Kauhavan arvauskeskus joutaa sulkea kokonaan, turhapalkkaista nyrppänokkaista henkilökuntaa täynnä.
- Anonyymi
Maailmalle meidän verorahat menee. Afrikkaan yms yms.
Meillä heikkenee ihan kaikki palvelut! Sairaanhoito, vanhustenhoito, tiestö yms yms! Autoverotus jäätävää, mielestäni niillä veroeuroilla saataisiin meidän tiestö huippukuntoon! Vtuttaa tämä meidän tienaamien rahojen kaikenaikainen sysääminen Suomen rajojen ulkopuolelle sekä mamujen valtaisa hyvinvointi Valtiossamme.
- Anonyymi
Itse oon joutunu tuonne Seinäjoen päivystykseen viikonloppuna menemään kun ei Kauhavalla edes puhelinpäivystystä.
Mutta sain todella hyvän ja asiantuntevan hoidon.Hoitajat sielä ystävällisiä ja lääkäri erittäin asiallinen ja otti todesta vaivat.Ei niinkuin yksi paikallinen lääkäri joka itse käski vain"tarkkailla"tilannetta.
Ei auta jos sydän pysähtyy itse tarkkailut! - Anonyymi
Tokihantoki muualla saa hyvää palvelua,kauhavalla ei,k..päitä suurin osa.
- Anonyymi
Se on kumma kun ei osata käyttäytyä.
- Anonyymi
Kauhava ihan surkea tk. Mulle lupasivat puhelinajan ja aika oli enste pari tuntia myöhäs. Lääkärin asenne inhottava ja nokkava. Liuta uusia lääkkeitä määrättiin, mutta kysymyksiini lääkkeiden turvallisesta käytöstä, ei vastattu, lähinnä mulle naureskeltiin. voi kuulemma itse kokeilla mikä määrä lääkkeitä on hyvä ja mitkä näistä määrätyistä lääkkeistä sopii itselle. No eihän siellä lukenut ku lääkepurkin kyljessä suoraan että ei saa käyttää muiden lääkkeiden kanssa eikä missään nimessä saa ottaa kuin yhden päivässä koska riski aivoverenvuodolle. No onneksi itse olen sen verran tolkuissani että ymmärrän nuo lukea, mutta entäs joku vanhus???
Tosi epäammatillista toimintaa, yksityisellä kyllä neuvotaan lääkitys tarkasti ja vastataan mikäli on kysyttävää. Lääkkeen määrännyt lääkäri kun on kuitenkin vastuussa siitä onko lääke ensinnäkään soveltuva ja turvallinen potilaalle. - Anonyymi
Olin lapseni kanssa viikonloppuna päivystyksessä Seinäjoella haavan kanssa paikattavana.
Homma oli ohi alle puolen tunnin ja kotiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972