Hyvinvointi

Anonyymi-ap

Naapuri joutui lapsensa kanssa viikonloppuna päivystykseen olivat Seinäjoella 7tuntia odottaneet vuoroa ,olisiko Kauhavan hyvinvoointikeskus vuokrattavissa yksityislääkäreille viikonlopuksi, että sais apua,vois kokeilla

14

1161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehdottakaa tälle aapolle,sillä on rohkeutta uusista asioista

• Anonyymi

Sekö tuppisuu, älä nyt leikilläsikään tuollaasta puhu....

• Anonyymi

Monelta kuullut samaa, varmaan tuloo miljoonien säästöt.

• Anonyymi

No kyllä on köppäästä touhua.noin kauan odottaa voi Jeesus auta.

• Anonyymi

Joo munkin poikaystäväni oli käsketty hommata taksi Seinäjoelle kauhavan hykestä kun kaverin sormi oli kipee kastumisesta.eikä voitu hoitaa kauhavan hykees.pantu edes.pakettiin.voi Jeesus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo munkin poikaystäväni oli käsketty hommata taksi Seinäjoelle kauhavan hykestä kun kaverin sormi oli kipee kastumisesta.eikä voitu hoitaa kauhavan hykees.pantu edes.pakettiin.voi Jeesus.

Mitä se oli sormellaan kastanu, ku tuli niin kipeeksi🤭🖕

• Anonyymi

Kauhavan päättäjät antoi viikonloppupäivystyksen pois. Kuuluvat ehkä tekevänsä hyvät kaupat. Ihmisten pitäisi enemmän kertoa kokemuksiaan. Nyt säästöjä on lisää ja lisää. Kohta ei mitään palvelua. Miten rahat ennen riitti????

• Anonyymi

Kauhavan arvauskeskus joutaa sulkea kokonaan, turhapalkkaista nyrppänokkaista henkilökuntaa täynnä.

• Anonyymi

Maailmalle meidän verorahat menee. Afrikkaan yms yms.

Meillä heikkenee ihan kaikki palvelut! Sairaanhoito, vanhustenhoito, tiestö yms yms! Autoverotus jäätävää, mielestäni niillä veroeuroilla saataisiin meidän tiestö huippukuntoon! Vtuttaa tämä meidän tienaamien rahojen kaikenaikainen sysääminen Suomen rajojen ulkopuolelle sekä mamujen valtaisa hyvinvointi Valtiossamme.

• Anonyymi

Itse oon joutunu tuonne Seinäjoen päivystykseen viikonloppuna menemään kun ei Kauhavalla edes puhelinpäivystystä.
      Mutta sain todella hyvän ja asiantuntevan hoidon.Hoitajat sielä ystävällisiä ja lääkäri erittäin asiallinen ja otti todesta vaivat.Ei niinkuin yksi paikallinen lääkäri joka itse käski vain"tarkkailla"tilannetta.
      Ei auta jos sydän pysähtyy itse tarkkailut!

• Anonyymi

Tokihantoki muualla saa hyvää palvelua,kauhavalla ei,k..päitä suurin osa.

• Anonyymi

Se on kumma kun ei osata käyttäytyä.

• Anonyymi

Kauhava ihan surkea tk. Mulle lupasivat puhelinajan ja aika oli enste pari tuntia myöhäs. Lääkärin asenne inhottava ja nokkava. Liuta uusia lääkkeitä määrättiin, mutta kysymyksiini lääkkeiden turvallisesta käytöstä, ei vastattu, lähinnä mulle naureskeltiin. voi kuulemma itse kokeilla mikä määrä lääkkeitä on hyvä ja mitkä näistä määrätyistä lääkkeistä sopii itselle. No eihän siellä lukenut ku lääkepurkin kyljessä suoraan että ei saa käyttää muiden lääkkeiden kanssa eikä missään nimessä saa ottaa kuin yhden päivässä koska riski aivoverenvuodolle. No onneksi itse olen sen verran tolkuissani että ymmärrän nuo lukea, mutta entäs joku vanhus???

Tosi epäammatillista toimintaa, yksityisellä kyllä neuvotaan lääkitys tarkasti ja vastataan mikäli on kysyttävää. Lääkkeen määrännyt lääkäri kun on kuitenkin vastuussa siitä onko lääke ensinnäkään soveltuva ja turvallinen potilaalle.

• Anonyymi

Olin lapseni kanssa viikonloppuna päivystyksessä Seinäjoella haavan kanssa paikattavana.
      Homma oli ohi alle puolen tunnin ja kotiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      37
      9291
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      32
      3821
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      80
      2413
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      118
      2360
    5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      25
      1925
    6. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      36
      1794
    7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      15
      1590
    8. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      31
      1406
    9. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1247
    10. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171