Pidemmittä puheitta:
https://www.youtube.com/watch?v=EJYC9cI28fY
Herttainen possukuva keskellä sodan kauheutta...!
7
146
Vastaukset
- Anonyymi
Sotilas on aina palkkansa ansainnut.
- Anonyymi
Mä olen kuullut että sotilaan palkka on kuolema.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen kuullut että sotilaan palkka on kuolema.
Minä taas olen kuullut että siat syövät kaatuneita sotilaita.
Ehkä vaan niitä jotka on räjäytetty jauhelihaksi.
Niitä kai on suurin osa ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas olen kuullut että siat syövät kaatuneita sotilaita.
Ehkä vaan niitä jotka on räjäytetty jauhelihaksi.
Niitä kai on suurin osa ?Villisiat syövät räjähtämättömiäkin sotilaita.
Noi on pieniä kotiporsaita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Villisiat syövät räjähtämättömiäkin sotilaita.
Noi on pieniä kotiporsaita.Ukrainassa on myös semmoinenkin kuin villasika.
Semmoinen täysikasvuinen painaa 200-300 kg ja on kiharakarvainen.
Syö takuulla sotilaita. Anonyymi kirjoitti:
Ukrainassa on myös semmoinenkin kuin villasika.
Semmoinen täysikasvuinen painaa 200-300 kg ja on kiharakarvainen.
Syö takuulla sotilaita.On muitakin sikoja kuten:
- merisika,
- piikkisika,
- tryffelisika ja
- sovinistisika.
Baijerilaisessa eläintarhassa on villisika nimeltään Putin.
Joku on sanonut siaksi myös Ukrainan presidenttiä jotta kyllähän noita riittää ihan ruuhkaksi asti.
- Anonyymi
Ukrainan possuille ei kelpaa ukrainalainen solttu sapuskaksi.
Haisevat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913148Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729601Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h949094Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k147720Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386704Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1476124Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153114En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911179Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71133YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84980