Minkä verran saatte hyötyä pimeästi

Anonyymi-ap

Eli itse olen vuokralla yksiössä,mutta suurimman osan ajasta olen miehen luona hänen ikiomassa talossa . Mies myös ostaa paljon ruokaa ,joten säästän siinä.

9

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lähipiirissä on kanssa samanlaisia järjestelyitä että omat asunnot ja hyvin on toiminut ei se välttämttä niin mene että tarvii saman katon alla asua,jos jotain sattuukin.Itse työkyveläkkeellä ni harmillisesti ei ole tällä hetkellä sellaista että hyötyisi.Jotain puuhaa vois olla.

• Anonyymi

No mitä sie sitten itket ?Muuta sinne ukkos luo.

• Anonyymi

Ukon kannattaa hankkia lukko jääkaappiin ja ovi suljettuna hänen ollessaan poissa.

• Anonyymi

Ai että ruoan syönti on saatu pimeästi, laita valot päälle.

• Anonyymi

Yks tuttu nainen asui luonani 8 kuukautta ja se maksoi 200 euroa kk vuokraa minulle. Nainen säästi itse rahaa siinä samalla ja se sopi minullekkin.
      Teen pimeetä keikkaa myös, tässä viikko sitten tein jo pihatöitä ja niitä tulee lisää ja tienaan 200 euroa viikossa jossa työtunnit on jotain 20.

• Anonyymi

Tutulla on prosiasis niin naistuttunsa suostunut rasvaileen niin tuosta saa kunnon syömingit.Kyllähän monet ikäihmiset tuskailee omakotitalossa vaikka pihatöiden suhteen niin kyllä ton joku voi käydä tekemässä.

• Anonyymi

Pilsnerilläkö sitten maksat ne ruuat ja muut hyödykkeet?

• Anonyymi

ihan kaiksessa, mitä enempi pimeesti sen parempaa elämää elät. Sithän tekee nuo eduskuntalaisetkin, pimeesti vaan vetelee tuloja, niin ostellaan perhoosen toukkia joka hetki.

• Anonyymi

Joo, kymmeniä tuhansia piti ottaa pois korkeakorkoiselta tililtä jotta
      saisi niitä tukia. Ja hyvinhän se onnistui.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      105
      2246
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1975
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      53
      1566
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      49
      1492
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      153
      1476
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1374
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1304
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1156
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      111
      1118
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1084
    Aihe