Olenko ainoa ketä ne vaivaavat?
Kurtturuusuketjujen nostelu urakalla kärkeen sotkee palstaa pahasti ja sehän on pelkkää trollaamista. Miksi modet eivät puutu asiaan?
Miksei Suomi24 ylläpitö puutu näihin ruusuketjuihin?
20
292
Vastaukset
- Anonyymi
Nytkin etusivulla yli 10 ketjua joissa pelkkiä ruusuja. Ei mitään viestiä tai asiaa, pelkkiä ruusunkuvia. (kurtturuusun?) Ihan puhdasta trollaamistahan tuo on tai sitten joiden bottien tekemiä ketjuja? Luulisi että näin vaali-iltana palstalla olisi itse vaaleihin liittyviä aiheita, mutta ei...
- Anonyymi
💩💩💩💩💩💩 Perussuomalaiset haluavat vaientaa vastaväitteet pakolla. 💩💩💩💩💩💩
- Anonyymi
Ajankohtainen kysymys juuri tälläkin hetkellä.
- Anonyymi
Kokkarin ei tarvitse olla narsisti, mutta se tekee puoluetoiminan mielekkäämmäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokkarin ei tarvitse olla narsisti, mutta se tekee puoluetoiminan mielekkäämmäksi.
"Kokkarin ei tarvitse olla narsisti, mutta se tekee puoluetoiminan mielekkäämmäksi."
Tuo on totta, tuolloin kokkarit ymmärtäisivät paremmin demareiden ajatuksia....
- Anonyymi
Ruusuhullu on modejen suojeluksessa.
- Anonyymi
Jokainen sitä ihmettelee miksi sen annetaan spämmätä kymmeniä viestejä ilman mitään sanomista.
- Anonyymi
Aikuisten oikeasti!
- Anonyymi
Ajankohtainen kysymys jälleen kerran näin elokuisena sateisena lauantainakin.
- Anonyymi
Taas ruusuketjut nousussa. Ilmeisesti yritys hukuttaa SDP:lle kriittiset ketju etusivulta alemmas?
- Anonyymi
Demareilla noita trolleja riittää... kun ei ole kielitaitoa, ruusu kelpaa muutaman 1000 kertaa kirjoitetun sloganin kera.
- Anonyymi
Ajankohtainen kysymys tänäänkin.
- Anonyymi
Marinin aikanahan tämä hömpötys alkoi. Luulenpa,että naispuoliset eduskunta-avustajat näitä rustailevat. Tuskinpa miehet ovat noin typeriä.
Armopalojahan ne ovat, kun sosialisti ei saa itse ajatella niin mitähän voisi kirjoittaa jotta voi olla varma jottei tee virhettä ja nolaa sosialismia? Ruusuja kun laittaa niin sentään jotain saa aikaiseksi! ❤️💋🪿 Vaikka yleensä en laita niin nyt malliksi, jotta osaan minäkin vaikka ajatuskin toimii!
- Anonyymi
Älä sure!
Minä nyt lupaan että tulen aivan varmasti sinun hautajaisiisi ja sitten kusen vielä sinun päällesi haudallasi. Anonyymi kirjoitti:
Älä sure!
Minä nyt lupaan että tulen aivan varmasti sinun hautajaisiisi ja sitten kusen vielä sinun päällesi haudallasi.Lienee se ainoa johon älysi riittää!
- Anonyymi
se on itse suomi24 moktar gubta mainostoimintaa? sama kirjoittaja extyökkäri-mielipidepankki-ratt jne
- Anonyymi
Sannaa hehkuttavat ja heruttavat kultti-ketjut ovat samaa tasoa näiden ruusuketjujen kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741