Vain yksi lisäpaikka kokoomukselle Lapualla

Anonyymi-ap

Keskusta ja demaritkin saamassa yhden. Persut menettävät kolme paikkaa. Liike nyt saamassa yhden. Aika lailla odotettu tulos. Vai kuinka?
Toki pitää laskea kaikki äänet..

21

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Se yksi ääni on Lapualta. Seinäjoen ja muiden kaupunkien äänet eivät tuossa näy.

• Anonyymi

Hautala on turha mies

• Anonyymi

Pöntinen voisi keskittyä Etelä-Pojanmaan aluehallintoon ja hyvinvointialueeseen, eikä enää sotkea Lapuan kaupungin asioita.

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa

• Anonyymi

huomenna laitan perunoita kiehumaan ja ehkä vain lihapullia jokunen mukaan.kylmää sipulia ja kurkkua kyytipojaksi,jokunen leipä ja 3 lasia maitoa eiköhän sillä pitäisi päivän jaksaa

• Anonyymi

Sinne nousi yksi demari lisää syömään pöydässäsi, joten hae aamusta heti lisää ruokaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinne nousi yksi demari lisää syömään pöydässäsi, joten hae aamusta heti lisää ruokaa.

tota tota ,,,syön vasta illalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tota tota ,,,syön vasta illalla

Se demari syö koko päivän ja se näkyy kukkarossasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se demari syö koko päivän ja se näkyy kukkarossasi.

oon kaiken yläpuolella jumalasta seuraava......ylöspäin,,,mun kukkarolle ei kukaan mene

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oon kaiken yläpuolella jumalasta seuraava......ylöspäin,,,mun kukkarolle ei kukaan mene

Et sinä voi sille mitään, sinne tulee entistä vähemmän rahaa kun verot vievät yhä enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä voi sille mitään, sinne tulee entistä vähemmän rahaa kun verot vievät yhä enemmän.

ei koske mua

• Anonyymi

Lapualla ja eteläpohjanmaalla on harvinaisen tyhmää porukkaa. Äänestää oikeistopuolueita "komian tähären", vaikka ollaan vain duunareita hikisis hommis. Sama kuin löis itteään läsiin.

• Anonyymi

Sun räkkyämisesi toi tuon lisäpaikan Kokoomukselle. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun räkkyämisesi toi tuon lisäpaikan Kokoomukselle. 😂

kokoomuksella tiukat paikat,,,ei mee hyvin ei.orpon hallitus kaatuu punaiseen jytkyyn

• Anonyymi

Äänestämme oikeistopuolueita, koska emme ole kommareita ja putinistejä. Sillä Suoni pysyy itsenäisenä kaikesta huolimatta

• Anonyymi

Justiin näin

• Anonyymi

Älä jauha paskaa. Lapuan kokoomus oli suurin voittaja Lapualla. Muut hävisivät, mutta demarit ja Liike nyt saivat lisäpaikan Lapuan kaupunginvaltuustossa.
      Kokoomus kyllä menetti yhden paikan Lapualta aluevaaleissa, mutta aluehallinto tullaan ajamaan alas Suomessa ennemmin tai myöhemmin. Se on Suomen kansan tahtotila.

• Anonyymi

Pöntinen sai aluevaaleissa liikaa ääniä, vei ne muilta kokoomuksen ehdokkailta.

• Anonyymi

Kokoomus voitti koko maan kuntavaaleissa vain puoli prosenttia lisää kannatusta. Demarit nousivat öykkäri-Sannan lapioimasta kuopasta suurimmaksi puolueeksi.
      Toivottavasti eduskuntavaaleissa tilanne korjaantuu ja Kokoomus säilyy suurimpana puolueena.

• Anonyymi

Purrallakin kerkesi valtiovarainministerinä nousta pissu päähän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe