Keskusta ja demaritkin saamassa yhden. Persut menettävät kolme paikkaa. Liike nyt saamassa yhden. Aika lailla odotettu tulos. Vai kuinka?
Toki pitää laskea kaikki äänet..
Vain yksi lisäpaikka kokoomukselle Lapualla
21
298
Vastaukset
- Anonyymi
Kaitsu oli odotetusti ylivoimainen ääniharava aluevaaleissa, mutta kertokaa kuinka esimerkiksi Lasse Hautala on menossa läpi yhdellä äänellä? https://vaalit.yle.fi/av2025/tulospalvelu/fi/municipalities/408/
- Anonyymi
Se yksi ääni on Lapualta. Seinäjoen ja muiden kaupunkien äänet eivät tuossa näy.
- Anonyymi
Hautala on turha mies
- Anonyymi
Pöntinen voisi keskittyä Etelä-Pojanmaan aluehallintoon ja hyvinvointialueeseen, eikä enää sotkea Lapuan kaupungin asioita.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
huomenna laitan perunoita kiehumaan ja ehkä vain lihapullia jokunen mukaan.kylmää sipulia ja kurkkua kyytipojaksi,jokunen leipä ja 3 lasia maitoa eiköhän sillä pitäisi päivän jaksaa
- Anonyymi
Sinne nousi yksi demari lisää syömään pöydässäsi, joten hae aamusta heti lisää ruokaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne nousi yksi demari lisää syömään pöydässäsi, joten hae aamusta heti lisää ruokaa.
tota tota ,,,syön vasta illalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tota tota ,,,syön vasta illalla
Se demari syö koko päivän ja se näkyy kukkarossasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se demari syö koko päivän ja se näkyy kukkarossasi.
oon kaiken yläpuolella jumalasta seuraava......ylöspäin,,,mun kukkarolle ei kukaan mene
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon kaiken yläpuolella jumalasta seuraava......ylöspäin,,,mun kukkarolle ei kukaan mene
Et sinä voi sille mitään, sinne tulee entistä vähemmän rahaa kun verot vievät yhä enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä voi sille mitään, sinne tulee entistä vähemmän rahaa kun verot vievät yhä enemmän.
ei koske mua
- Anonyymi
Lapualla ja eteläpohjanmaalla on harvinaisen tyhmää porukkaa. Äänestää oikeistopuolueita "komian tähären", vaikka ollaan vain duunareita hikisis hommis. Sama kuin löis itteään läsiin.
- Anonyymi
Sun räkkyämisesi toi tuon lisäpaikan Kokoomukselle. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun räkkyämisesi toi tuon lisäpaikan Kokoomukselle. 😂
kokoomuksella tiukat paikat,,,ei mee hyvin ei.orpon hallitus kaatuu punaiseen jytkyyn
- Anonyymi
Äänestämme oikeistopuolueita, koska emme ole kommareita ja putinistejä. Sillä Suoni pysyy itsenäisenä kaikesta huolimatta
- Anonyymi
Justiin näin
- Anonyymi
Älä jauha paskaa. Lapuan kokoomus oli suurin voittaja Lapualla. Muut hävisivät, mutta demarit ja Liike nyt saivat lisäpaikan Lapuan kaupunginvaltuustossa.
Kokoomus kyllä menetti yhden paikan Lapualta aluevaaleissa, mutta aluehallinto tullaan ajamaan alas Suomessa ennemmin tai myöhemmin. Se on Suomen kansan tahtotila.- Anonyymi
Pöntinen sai aluevaaleissa liikaa ääniä, vei ne muilta kokoomuksen ehdokkailta.
- Anonyymi
Kokoomus voitti koko maan kuntavaaleissa vain puoli prosenttia lisää kannatusta. Demarit nousivat öykkäri-Sannan lapioimasta kuopasta suurimmaksi puolueeksi.
Toivottavasti eduskuntavaaleissa tilanne korjaantuu ja Kokoomus säilyy suurimpana puolueena. - Anonyymi
Purrallakin kerkesi valtiovarainministerinä nousta pissu päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396905
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 371952