Uusi mies kaupunginvaltuustossa on yrittäjä Harri Seppälä 329 äänellä. Lapuan "Tramp" Kai Pöntinen sai vain 150 ääntä.
Nähtäväksi jaa, pystyykö Seppälä syrjäyttämään Pöntisen, joka on ollut kokoomuksen johdossa liian kauan ja tullut rasitteeksi Lapualle ja kokoomukselle. Lisäksi Pöntisellä on Lapuan kaupunginvaltuuston epäluottamus menneiltä vuosilta, joka on saanut lainvoiman ja jota ei ole peruttu.
Onko Harri Seppälällä munaa syrjäyttää Pöntinen jää nähtäväkasi.
Harri Seppälä olisi loistava valinta Lapuan kaupunginhallituksen puheenjohtajaksi.
Harri Seppälä onneksi olkoon
30
597
Vastaukset
- Anonyymi
Heh,heh,heh.
- Anonyymi
Mite niin syrjäyttää
- Anonyymi
Lapuan uuden valtuuston taso on surkea.
- Anonyymi
Muistan aikoja kun valtuustossa vaikutti Lassila, Louko ym. karismaattisia viisaita akateemisia miehiä.
- Anonyymi
Louko rattijuoppo yritti tappaa minut autollaan.
- Anonyymi
Oho, ompas kova syytös.
- Anonyymi
Siltä se silloin tuntui, kun teki aivan järjettömän koukkauksen kohti ja onnistuin vain nippa nappa väistämään. Olkoon kuollut, niin sanassani pysyn. Elämä vilisti jo silmissäni ja tilanne jäi ikuiseksi videoksi muistiini.
- Anonyymi
Ne on eri ihmiset ku puhuu ja ne kun teköö ! Kokoomuksen johtokaksikko Seppälä ja Ämmälä, uusia ajatuksia ja tekokykyä johtopaikoille.
- Anonyymi
häsläämistä taitaa tulla lisää vaan eikä tavallisen kansalaisten eteen yhtikäs mitään.nyt on vaarassa kaupungin rahat omiin kohteisiin niin kuin trumppi koplaa valtion rahoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
häsläämistä taitaa tulla lisää vaan eikä tavallisen kansalaisten eteen yhtikäs mitään.nyt on vaarassa kaupungin rahat omiin kohteisiin niin kuin trumppi koplaa valtion rahoja
Eikös ämmälä ole joku hankemies. Ovat yleensä kepulaisia.
- Anonyymi
on kyllä sellaanen mies että saa sekoilemalla sekaisin itse pirunkin,,hösäälöö jokusen vuoden siellä täällä ja sitten siirtyy seuraavaan juttuun ,ei vaan jaksa keskittyä mihinkään,,kova into aluksi on mutta laimenee ajan kanssa.ei jatkoon !
- Anonyymi
Itsekö sinä et muka sählää, kun täytät palstaa haukkumisillasi yötä päivää? Sinusta olisi kai parempi ettei Lapualla tapahtuisi yhtään mitään, eikä varsinkaan rakennettaisi mitään uutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekö sinä et muka sählää, kun täytät palstaa haukkumisillasi yötä päivää? Sinusta olisi kai parempi ettei Lapualla tapahtuisi yhtään mitään, eikä varsinkaan rakennettaisi mitään uutta?
sun täytyy muistaa se seikka etten hauku koskaan asiallisia kirjoituksia vaan sellaisia joskus jossa ei ole päätä eikä häntää tahi kirjoitus on puuta heinää tahi valhetta.itse en sählää vaan analysoin ihmisia ja tilanteita kokemuksen syvällä rintaäänellä sekä älyttömän huikealla älykkyydellä.öisin en palstalla ole eli sekin väittämäsi on puuta heinää.On hyvä että Lapualle rakennetaan uutta kunhan se palvelee kansaa eikä yksittäisiä yrittäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sun täytyy muistaa se seikka etten hauku koskaan asiallisia kirjoituksia vaan sellaisia joskus jossa ei ole päätä eikä häntää tahi kirjoitus on puuta heinää tahi valhetta.itse en sählää vaan analysoin ihmisia ja tilanteita kokemuksen syvällä rintaäänellä sekä älyttömän huikealla älykkyydellä.öisin en palstalla ole eli sekin väittämäsi on puuta heinää.On hyvä että Lapualle rakennetaan uutta kunhan se palvelee kansaa eikä yksittäisiä yrittäjiä.
Haukut ihmisiä, kuten tässä nyt Seppälää ja täysin aiheetta! Jos menet aikaisin nukkumaan, niin olet täällä solvaamassa jo ennen viittä.
Kirjoitustaitosi ei kyllä osoita, että olisit erityisen älykäs, vaan jossain ensiluokkaisen tasolla kuukausi koulun aloituksesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukut ihmisiä, kuten tässä nyt Seppälää ja täysin aiheetta! Jos menet aikaisin nukkumaan, niin olet täällä solvaamassa jo ennen viittä.
Kirjoitustaitosi ei kyllä osoita, että olisit erityisen älykäs, vaan jossain ensiluokkaisen tasolla kuukausi koulun aloituksesta.höpö höpö en koskaan herää ennen viittä ,sua vaan vituttaa kun olen oikeassa ja sinä väärässä,mutta semmosta on sun narsistin elämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitustaitosi ei kyllä osoita, että olisit erityisen älykäs, vaan jossain ensiluokkaisen tasolla kuukausi koulun aloituksesta.Seppälää ei kukaan ole moittinut. Mies paikalla ja kova kannatus. Varmasti tolkun ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seppälää ei kukaan ole moittinut. Mies paikalla ja kova kannatus. Varmasti tolkun ihmisiä.
älä ny hulluja puhu ,haukuttuhan sitä on paljonkin,,,tolkun sana on vierasperäinen eikä kuulu ihmisen puhekieleen varsinkaan Lapualla !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä ny hulluja puhu ,haukuttuhan sitä on paljonkin,,,tolkun sana on vierasperäinen eikä kuulu ihmisen puhekieleen varsinkaan Lapualla !
no korkeitaan kepulaiset haukku, kun entinen kepulainen
- Anonyymi
Nyt on hartioota vaikka leipomon perustaas Tiistelle
- Anonyymi
Lapua on nyt hyvissä käsissä ja suunta ylöspäin📈
- Anonyymi
Kiitos ! oon yrittänyt tehdä asiat hyvin ja jakaa tietoa päättäjille että tekevät niinkuin mä sanon !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ! oon yrittänyt tehdä asiat hyvin ja jakaa tietoa päättäjille että tekevät niinkuin mä sanon !
Oletko Seppälän Harri itse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Seppälän Harri itse?
en tietenkään ole ,herran jestas
- Anonyymi
Onko viimeinkin Pöntisen aika ohi? Se oliko. pitkä pysähtyneisyyden jakso
- Anonyymi
Nyt kaupunki alkaa rakentaa oikein toden teolla.
- Anonyymi
Kaksi tuoretta miestä meni kärkeen niin että heilahti! Kansa on puhunut ja antanut mandaatin.
- Anonyymi
lapatossuja!
- Anonyymi
Tuo syrjäyttää itse itsensä
- Anonyymi
S vois kans lopettaa noitten ukr. paapomisen. P vois antaa hyviä ohjeita.
- Anonyymi
mainoskikka
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137882- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44775Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704