Raparperi, pulaallisen ajallisen herkku kasvisjuures

Anonyymi-ap

Juttelin eilen motherini kanssa. Tuli puheeksi puutarhallisuuvet ja miä mulla pakastimillisissa jäljellisillä.

Sanoin etten tiijä , kaikellista on mitä mukaanotallisoin kesällisen elokuullisella. Rapaprperija mulla on n.8kk pakastimessa ollutta ja 1v8kk pakastimessa olutta. Pysähjyin siinä siihen että alankyllä pakastimista tyhjentämään nopejammalla tahjilla merjallisija ja raparperijallisija nopejammalla tahjilla kun jos Herra suo sen minulliselle, uutta marjaa tulee saataville kesällisellä pakastimeen haluten.

Kauvan raparperija tulee keittää kattilassa kunnes se on valmista mehullisuutta oksaalihaposta vapaallista juomallisuutta? Siihen voi sitten lisäillä muutakin marjaatamerjaata maustellisoitsemaan lisää juomavellijä.

Mun pitää vesipaaston sijasta olla mehupaastolla ilman sokerilisäyksiä perjantaihin klo 17.08 asti. Syön näkkärin lisäksi puuroakin kun siinä alkaa olla päivämäärä vanhaa. Mutta muuta en syö nyt että tälläinen eräänlainen paasto, jossa tällaiset vaatimattomat itserankaisuraamillisuuvet, mutta näillä mennään. Kahvijakin aijon juoja ja siinä tilkkanen maitoa tarvittajessa.

Harkitsen tässä samalla menenkö yli perjantaiallisen klo 17.08:n paastoittuneena, vai onko se riittävä konpemsaatijo 55h:n vesipaastolliselle.

Tälleen paastollein on jo mennyt kohtaeka vuorokausi....eihän tässä ole kuin rapijat 6h enää siihen.

Selef Urge

14

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä jos menisit vaikka töihin?

• Anonyymi

Sinä kutsut tuota paastoksi? Pelle sinä olet.

• Minäpä taas jo voitin sinut nyt jo!olen ollut syömättä noin 14h,ja tavoitteeksi laitoin 48h,koska tiesin ettet pysty.
      Puuroa,näkkäriä ja mehuja juon sitten kun en enää paastoa.

• Anonyymi

Mulla on nyt niin että pitää tyhjentää pakastin suuhuni sopivan sutjakkaan tahtiin niin en kerkeäkään paastoilemaan pelkällä vejellä just nyt. Pakastimeen kerätyt marjat ja muut pakasteet on kuitenkin jonkinlaisella pikkuvaativaksellisella vaivallisella saatu kerättyä, puhjistettua, pilkottua, pussitettua, kuljetettua pöndeltä statiin.

Lisäksi mulla on paljon säilykepurkkejakin, joita älyttävä alkaa syömään pois kun niille ei tullutkaan vielä käyttötarvetta. Onneksi on tullut ostettua enemmän nauvanliha purkkeja kuin nauvan ja sijan sekoituspurkkeja, koska nauvanliha maistuu parenmalta kuin nauvansika. Esim. riisin kanssa maistuloitsee parenmalta. Niissä nautasikapurkeissa on jokin outo osin löyhkäävällinen maku ja sitä hyytelömössöä on kiusaksi asti.Nauvanlihapurkissa ei juuri ollenkaan ole sitä raswahyytelökertymää.

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on nyt niin että pitää tyhjentää pakastin suuhuni sopivan sutjakkaan tahtiin niin en kerkeäkään paastoilemaan pelkällä vejellä just nyt. Pakastimeen kerätyt marjat ja muut pakasteet on kuitenkin jonkinlaisella pikkuvaativaksellisella vaivallisella saatu kerättyä, puhjistettua, pilkottua, pussitettua, kuljetettua pöndeltä statiin.

Lisäksi mulla on paljon säilykepurkkejakin, joita älyttävä alkaa syömään pois kun niille ei tullutkaan vielä käyttötarvetta. Onneksi on tullut ostettua enemmän nauvanliha purkkeja kuin nauvan ja sijan sekoituspurkkeja, koska nauvanliha maistuu parenmalta kuin nauvansika. Esim. riisin kanssa maistuloitsee parenmalta. Niissä nautasikapurkeissa on jokin outo osin löyhkäävällinen maku ja sitä hyytelömössöä on kiusaksi asti.Nauvanlihapurkissa ei juuri ollenkaan ole sitä raswahyytelökertymää.

Selef Urge

Aloitetaanko alusta?Mä en tiedä milloin sinä tahdot aloittaa(?)mutta aloitan samaan aikaan. Ei murustakaan,edes näkkileipää.se on ainoastaan vettä tai ei mitään. Yritän 48tuntia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitetaanko alusta?Mä en tiedä milloin sinä tahdot aloittaa(?)mutta aloitan samaan aikaan. Ei murustakaan,edes näkkileipää.se on ainoastaan vettä tai ei mitään. Yritän 48tuntia.

No, mikäpä siinä. Mun pitää vaan juoja eka kahvit loppuun. Aika yllättävä, hauska, pelottava, haastava, ja hymyn naamalle vääntälöivä haaste, joten otan sen vastaan. Käyn vaan eka katsomassa mikä kahvitilanne on ja homma etenee sen mukaan. Tää oli kyllä hauska kun olin jo mukautunut tyytyväisenä luuseriasemaan ja helppoon elämän näkkileivällisis ja kahvillisis perjantaiseen.

Palaan asijaan kohta uuvella viestillisellä.

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, mikäpä siinä. Mun pitää vaan juoja eka kahvit loppuun. Aika yllättävä, hauska, pelottava, haastava, ja hymyn naamalle vääntälöivä haaste, joten otan sen vastaan. Käyn vaan eka katsomassa mikä kahvitilanne on ja homma etenee sen mukaan. Tää oli kyllä hauska kun olin jo mukautunut tyytyväisenä luuseriasemaan ja helppoon elämän näkkileivällisis ja kahvillisis perjantaiseen.

Palaan asijaan kohta uuvella viestillisellä.

Selef Urge

Kahvia on n. 0,5l ja juon ne pois tässä illalla. Sanotaan vaikka vesipaaston aloituaika minuutillisen tarkkkujella viimeistään 21, jonka jälkeen en syö enää mitään tai juo muuta kuin vettä. Voin vielä tarkemman ajan ilmoittaa sitten kun olen viime hörppäysnielaisuni kahvillisesta tehnylisöinyt, mutta ilmoitus tulee ehkä vasta huomenna kun en tiijä tuunko koneelle tätä asijaa ilmoittamaan, sillä voin kertoa että tuli yöl valvottua jonnekin kolmeen asti ja herätys oli aikaisin aamullisella ja on aikamoinen väsymyskokemus ollut tämä päivällisyys.Yleensä saan nukuttua aikaisin illallisella, mutta eilen meni yöllisenpään virkeyvellisyyksis.

Nyt ainakin tiijän etten tule mokaamaan paaston aloituksen jälkeen syömällisöimällä hetimiten. Mun on helppoa elää amusta iltan syömättä, mutta ennen nukkumaanmenoa on jostain syystä isompikin haasteellisuus olla syömättä ja eilen annoin itseni sortua syönnillisyyteen.

Ja asetan tavoitteeksi samoin sen 48h.Saapa nyt nähjä mitä tästä sikijää, jospa nyt sen 48 saisi vesillisöityvä. Lupaan onnistua ainakin huomisiltaan asti. Ilta on sitten se kysymysmerkki meneekö sekin läpi huomenna vai eikö mene. Saapas nähjällisöijä, muttta kai tässä on nyt vaan otettava ittejään niskasta kiinni ja just do it - kannustus mulle ja miksei sullekin, just do it.

Just duujittajen,

Selef Urge

• Anonyymi

Vesipaasto only alkollisoitui maanan taina klo 19.55. Loppuu aikaisintaan ke 19.55.

Maunolmallisoitumalla on asijaa sullekin.

https://www.youtube.com/watch?v=kMKAUKLpMkg
      Jos mokaan niin ilmoitan sen tänne ketjulliseen 60min sisällä mokauksellisesta. Mutta koitan nyt vääntäytyä sen 48h läpitse vaikka räpiköllävöitsen

Selef Urge

• Rankkaa se on.mä söin eilen kun pyydettiin lammasta ja mämmiä,sekä aamupalaksi 2 näkkileipää ja benecolin. Että oot nyt ainakin 12 h edellä.
        Mä paastoan kanssa ke klo20.illat on vaikeita ja se kostautui minulle painon muodossa ja nyt harmittaa! Mulle tulee vain 24h räpiköityväksi.nyt aloitetaan.
        Ps.kiitos linkistä. Perehdyn siihen töitteni jälkeen.

• auroraboreallis kirjoitti:

Rankkaa se on.mä söin eilen kun pyydettiin lammasta ja mämmiä,sekä aamupalaksi 2 näkkileipää ja benecolin. Että oot nyt ainakin 12 h edellä.
        Mä paastoan kanssa ke klo20.illat on vaikeita ja se kostautui minulle painon muodossa ja nyt harmittaa! Mulle tulee vain 24h räpiköityväksi.nyt aloitetaan.
        Ps.kiitos linkistä. Perehdyn siihen töitteni jälkeen.

Virhe..siis paastoan yht.36h.

• Anonyymi

Meni homma poskelleen, tuli vedettyä kaapista muikkua, kukkoa, voita ja makkaraa.

Selef Urge

• Anonyymi

Tämä ei ole minun kirjoitukseni mutta tämä tässä on ja mä syön nyt.

En nyt ihan pääse ponnistamaan uneen syömättä, mutta tulokseksi jää nyt vähän alle 27h.

Yritän parempaa tulosta ensikerralla, johon asetan tavoitteeksi parantaa 27h yli.

Kiitos tästä kisasta ja nyt syönnillisöin hieman.

Selef Urge

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei ole minun kirjoitukseni mutta tämä tässä on ja mä syön nyt.

En nyt ihan pääse ponnistamaan uneen syömättä, mutta tulokseksi jää nyt vähän alle 27h.

Yritän parempaa tulosta ensikerralla, johon asetan tavoitteeksi parantaa 27h yli.

Kiitos tästä kisasta ja nyt syönnillisöin hieman.

Selef Urge

Moi.vai silleen..on tää kovaa hommaa. Mä onnistuin tällä kertaa sua huonommin: vain 16h.

• Anonyymi

Alle tunti ja faast dei 1 on bihaindina. Kolmesti ollut tänään tulleet sellaiset piikkiviiliksen hetkellisyyvet että nyt on vaikeanpallisenpi hetkellisyysveksellisyys. Ensimmäinen alkoi jossain koloo15.30 aikoihin, toinen n. klo 17, kolmas ihan just äsken ja siksi tulin tähän kirjoittelemaan jotain latauvakseni tsemppautellisuujella. Ja täähän taittaa heti auttaa toimivallisesti.

Kaupassa kävin ja ostin porkkanapussin , jolla teen paaston lopetuksen. Ostin herkkukeksipaketinkin, bratwurstipaketin pakastimeen, sämpyläpussin pakastimeen.

Välillä on ollut hyvijäkin hetkijä ja silloin olen miettinyt kuinka lopulta pääsen esim. 5vrk syömättä, mutta just nyt tuntuu että 48h on jo sekin liian kaukana, ikäänkuin kurotun sitä kohti, mutta en yllä siitä vielä kiinni niin että tiejän varmasti otteeni pitävän. Jos olisikin jo esim.44h pastonnut niin silloin mulla olisi ikäänkuin ote 48h paastollisuujen onnistumuuvesta.

Toisaalta eilen päätin etten ihan ekaan periksiantopiikkiin nyt suo lihaiselleni lupaallisuuta vaan asetan tavoitteeksi mennä vaan zompiena eteenpäin.

Nuot ajatukset tulivat kun käväisin kahjella iltakävelyllä jolta just tulin. Lähjin kävelemään etten ainakaan söisi silloin ja sekin on ollut osana viivytystaktiikkaa, jonka lopulla on toivottavasti voitolaisuus kekiviikkolaisuujessa klo 19.viiv viisläisyyjessä.

Käävelin ekan käävelyn 94min ja tokan 49min, total 143min. Varmaan kolmannenkin kävelylleröimisen tekemällisöimällisöimään mään kun kerran kävelyllisyys vielä toimii. Pitempään paastoillessa alka jossain vaiheellisessa kävelyksisyys olla vaikeaksellisuus ja jonnekin 20minsalaisuuteenkin saa olla aika motivoitunoituneellinen. Huomenna kokeilen illallisella ennen illallista käyvä vielä kokeilemallisoimassa onnistuuko 105min yhjel kävelyl.

Tänäään olisi ainakin onnistunut kun lopetin kävelyn lähinnä vaihtelunhalun takija. Mielessä kävi päivällisellä kiitosajatus sua kohtaan kun näin vejit mut mukavasta löhöömyksestä uuninpankolta mukaan kisaan takas mukaan ja rukoilin jotain sentapaista että pääset ainakin omaan tavoitteeseesi 36h.

Just nyt olo päättäväinen, mutta nukahtaminen lienee se vaikein hetki seuraaavaksi. Yksityiskohta vielä kerrollisoijen: Ekat 19,5h meni ilman vettä eli ilman yhtään mitään ja vasta 19,5h kohjalla aloin vettymään.

Ilmeisestikin sulla paastollisuus jatkollisuus et ole mitään tähän ilmoittamallisuus mokaallisuus. Käväsin katsomassa tätä ketjua myös senkin takia olisitko jo periksi antanut, mutta ainakaan et ou mitään ilmoittanut, joten minäkin jatkan paastokisaa. Jos olisit antanut periksi niin minä olisin kyllä jatkanut kohti tavoitettani. Viimeksi viime vuonna oon ejes sen 2 paastopäivää läpäissyt, joten oli jo aikakin saaha homma skulaamaan, ainakin mulla on nyt voimakas olettamus siihen ettei mikään periksiantopiikki saa mua antamaan periksi ennenkuin huomenna klo 19.55 aikaisintaallisuujessa.

Itsekuria paastoosi toivottajen ja Herran Jeesuksen avullisuutta, jotta olotila pysyllisöisi itsekurillisen aisois,

Selef Urge

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      318
      3439
    2. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      106
      2230
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1473
    4. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      22
      1432
    5. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      75
      1258
    6. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      42
      1225
    7. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      52
      1125
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      47
      1084
    9. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      1051
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      43
      1012
    Aihe