Älkää aliarvioiko kepua. Se nousee kuin usva paskasta, Soini tiivistää.

Anonyymi-ap

Ja sitten Sebastian Tynkkysen.

– Europarlamentaarikko leveilee kymmenen avustajan hillotolppa-haaremillaan ja puolue on aikeissa siunata taas kokoomuslaisten virkanimitykset. Kokoomus palauttaa maamiinoja ja persut astuvat poliittisiin miinoihin. Porvari nauraa pöhköille.

Soinin mukaan puheenjohtaja Riikka Purra on väärässä. Puolueen linja on nyt väärä.

– Perussuomalaiset ei ole oikeistolainen herrapuolue, ei viisastelijoiden kerho vaan tavallisen suomalaisen ääni ja puolustaja.

Soini sanoo, että perussuomalaisia pitää ajaa rautakuolaimilla.

– Älkää aliarvioiko kepua. Se nousee kuin usva paskasta, Soini tiivistää.

https://demokraatti.fi/timo-soini-arvioi-ps-romahduksen-syyt-kansanedustajat-ovat-ryhtyneet-herroiksi

14

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis Kepu tässä saakin nousta. Maakunnat tarvitsee nyt tolkkua ja luonto suojelua.
      Vihreät ajaa kaikkia muita asioita nykyisin muttei luonnonsuojelua. Maakuntiin kun nostatetaan tuulimyllypeltoja, avolouhoksia , tunnin junia jne jne.
      Kuka silloin suojelee luontoa ? Ja muutenkin pitäisi lähteä kohti omavaraisuutta, jossa maanviljely laajemminkin on tärkeä osa.

• Anonyymi

Soini on ulkona politiikasta.

• Anonyymi

Perussuomalaisethan juuri ovat nousseet paskasta, Soinista. Ketkula myi kaverinsa kun pelkäsi Halla-Ahoa, joka on älykkyydessään ihan eri planeetalta kuin Soini.

• Anonyymi

Nousee kuin paska,usvasta.suunta alaspäin.

• Anonyymi

Siinä maisteritason oikeinkirjoitusta, hihihihi.

• Anonyymi

Esittääkö Soini hölmöä vei eikö tiedä muka itse että Persut on valeoppositio? Soini, Halla-aho ja Purra ovat kaikki takinkääntäjiä.

• Anonyymi

Kepulta puuttuvat kannattajat kaupungeissa. Kepu nousee vain liittymällä Perussuomalaisiin, jonka kiistaton puheenjohtaja on nyt ja tulevaisuudessa Riikka Purra.

• Anonyymi

Höyryä siitä vain nousee, esimerkiksi lehmänpaskasta.
      Ja paskaa eli lantaa on käytetty pellonhöystöksi iät ja ajat, niin viljapellon kuin muunkin pellon.
      Myös ihmispaskaa.
      Punatautisen paska on tietysti eri juttu, siihen voi sairastua...

• Anonyymi

Ja se punatauti on vaarallinen tauti...

• Anonyymi

hih

• Anonyymi

Soini on ulkona kuin lumi-ukko. Politiikkan tekis herralla mieli, mutta tuskin kepukaan ottaa riesakseen ?

• Anonyymi

Ps.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3864
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2801
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2468
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      28
      1519
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe