Järkytys on suuri, nyt lupaillaan vaikka mitä ihmeitä, mutta tätä on karvas todellisuus
Valtionvelka oli vuoden 2024 lopussa 169,4 miljardia euroa eli 61,2 % suhteessa bruttokansantuotteeseen (57,1 % vuonna 2023). Julkinen velka oli 82,5 % prosenttia suhteessa bruttokansantuotteeseen (77,1 % vuonna 2023).27.2.2025
Demarit ja vassarit vaalivoittoon
Anonyymi-ap
2
98
Vastaukset
- Anonyymi
Älä huoli huomisesta.
Tätä menoa, Eu ja IMF ottaa suomen talousasiat hoitoonsa.
Ja kun nuo tahot aloittaa tosi elvytykset, on leipäjonot kilometrien pituiset.
Edellä mainittu hoitaja taho, alkaa verottamaan myös pankkitileillä olevia säästöjä, kovalla kädellä.
Persaukisia se tosin ei koske, mistäs sitä tyhjästä nyhjäiset.
Siinä vaiheessa kun toiminta alkaa, rikkaat ja varakkaat on jo poistuneet suomesta. Varallisuudet on aikoja sitten, siirretty ulkomaisille tileille. - Anonyymi
Nämä olivat kunnallisvaalit. Ei mitään tekemistä valtionvelan kanssa siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922835
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210