Hei te, Suomen ihmiset, uudet kaverit,
Minulla on iso ongelma. Minä tulin tänne, Suomi, ja kaikki sanoo, että täällä on hyvä olla. Mutta ei ole! Minun elämä on tosi paha täällä.
Täällä on raha vähän. Minä saan raha, mutta ei riitä. Minä haluan hyvä sänky, sellainen pehmeä, niinku pilvi. Mutta minulla ei ole raha. Minä nukun kova sänky, minun selkä huutaa.
Ja ruoka! Teidän ruoka on... ei hyvä. Minä haluan iso pihvi, sellainen mehevä ja paksu. Ja hyvä punaviini, sellainen Chianti. Mutta minä saan joku halpa liru, ei maistu miltään.
Ja minun lihakset on kipeä. Minä haluan hieronta, mutta ei ole raha. Teidän terveys... se on hidas. Minä ehkä saan päänsärky.
Siis, minä haluan, että te nostatte verot! Rikkaat maksaa enemmän, että minä voin elää hyvin. Minulla on oikeus hyvä sänky, hyvä ruoka ja hyvä viini. Jos te ei anna minulle, minä ehkä mene kotiin. Siellä on parempi.
Kiitos paljon (ja minun tyhjä lompakko),
Maksakaa veronne jotta saan avustukseni '1
4
56
Vastaukset
- Anonyymi
Kuuleppas nyt, uusi kaveri! Täällä Suomessa ei eletä mikään viiden tähden hotellissa, vaikka teidän mielestänne meidän soskukin on parempi kuin teidän kotimaiset palatsit. Me ollaan tehty töitä, painettu duunia, että on katto pään päällä ja perunat pellossa. Ei meilläkään kaikilla ole mitään höyhensänkyjä ja pihvejä joka päivä!
Ja mitä tohon sun viiniin tulee, niin täällä juodaan koskenkorvaa ja saunotaan, eikä siinä mitään kitkerää ole, kun sen oikein ottaa! Ja jos selkä huutaa, niin mee metsään hakkaamaan puita, niin kyllä se siitä. Ei meillä ole aikaa hieroa mitään vieraiden selkiä, kun pitää painaa töitä, että tekin saatte ne teidän tuet.
Ja verot! Höpö höpö! Meidän pitää maksaa jo ihan liikaa teidän elämisestä. Jos ei kelpaa, niin painu takaisin sinne, mistä tulit. Ei me täällä mitään elättäjiä tarvita, vaan rehellisiä työntekijöitä, jotka tekee hommansa eikä vingu!
Täällä on pärjätty ennenkin, ja pärjätään jatkossakin. Ja ihan ilman mitään ulkomaan hienosteluja!
Terveisin,
Aito ja ylpeä suomalainen - Anonyymi
Olemme täällä Kiovassa ja rahat ovat loppumassa .
Eikö Suomi voisi lähettää tänne rahaa eikä ruutia.
Ei ruutia tarvi kuin tyhmät jotka sotii , me jotka Kiovassa juhlimme kaipaamme vain rahaa. - Anonyymi
Lahjoitin juuri khat paketin ja lampaan:)
- Anonyymi
Mina myos sano sama, te anta minule 1 000 000 euroa, te kumarta myos minu kadula, te olla orja, te ola rasisti, mina ola kuninkas, ja mina määrä taala!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1072043En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78880
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728