Ällövaroitus. Ummetus ja uloste.

Anonyymi-ap

Olen koko kevään kärsinyt vatsan takkuilusta ja nyt kuitulisällä saanut tavaran liikkumaan joten kuten eteen päin. Silti ulostamisen tarve on kateissa.
Tänäänkin tuntui aivan pientä painetta ja pusasin tällaiset ulosteet. eli määrällisesti aika paljon. Huom kuitulisä saa sen kellumaan. Ei ole pohjia myöten. Ihmettelen silti ulostamisen tarpeen puutetta tai vaimeutta. Mikä vikana? Olisin tänäänkin hakutessani voinut olla ulostamatta, vaikka diellä oli noin paljon tavaraa.
https://aijaa.com/7GB1z7
Onko tämä vielä oire siitä, että ummetus jatkuu. Miksi peräsuoleni ei ilmoittele tarpeesta?

8

396

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai menenkö liian varhain vessaan? En oikein arva odotella, kun tuppaa menemään ohi ja sitten kokonaan ummelle.
      Ap

• Anonyymi

Ihminen menee yleensä ulostamaan silloin, kun tuntee siihen tarvetta.
      Eihän ilman hätää ole tarvetta mennä vessan pytylle puristamaan, tuleeko jotain vai ei.
      Jotkut ulostavat päivittäin, jotkut vähän harvemmin, väliä voi olla 2-3 päivääkin.

• Anonyymi

No kun pieni tarve on.
        Ap

• Anonyymi

Mainitsit ummetuksenkin. Juotko riittävästi vettä ? Suoli tarvitsee myös nestettä, vielä jos syöt jotain kuituvalmisteitakin, niin neste on tärkeää.
      Vuosia sitten sairaalassa osa vatsalääkäreistä sanoi " syö kuituja " ja osa sanoi " vältä kuituja ", itse oli löydettävä se " kultainen keskitie ".
      Itse oman suolistonsa parhaiten tuntee, mikä sille on hyväksi, mikä ei. Kokeilemalla yleensä selviää.

• Anonyymi

Voiko olla ummetusta jos tulee noin paljo ulostetta?

• Anonyymi

Hyvä kysymys.
        Yleisesti ottaen sitähän ei sanota ummetukseksi, jos suolesta tavaraa reilusti tulee.
        Ummetuksessa, tai jopa suolitukoksessakin, voi tulla jonkin verran ns. ohivuotoa, eli pieni määrä ulostetta, mutta silloin sitä ei tule runsaasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kysymys.
        Yleisesti ottaen sitähän ei sanota ummetukseksi, jos suolesta tavaraa reilusti tulee.
        Ummetuksessa, tai jopa suolitukoksessakin, voi tulla jonkin verran ns. ohivuotoa, eli pieni määrä ulostetta, mutta silloin sitä ei tule runsaasti.

Mutta jos tuosta huolimatta paksuoli jumittaa. En ole varma, mutta sellainen tunne on.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos tuosta huolimatta paksuoli jumittaa. En ole varma, mutta sellainen tunne on.
        Ap

Voithan ottaa asian tiimoilta yhteyttä lääkäriin, niin voivat tarkastaa suolen tilanteen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1739
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1216
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1112
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      933
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. 77
      632
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      629
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. 36
      474
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe