Olen koko kevään kärsinyt vatsan takkuilusta ja nyt kuitulisällä saanut tavaran liikkumaan joten kuten eteen päin. Silti ulostamisen tarve on kateissa.
Tänäänkin tuntui aivan pientä painetta ja pusasin tällaiset ulosteet. eli määrällisesti aika paljon. Huom kuitulisä saa sen kellumaan. Ei ole pohjia myöten. Ihmettelen silti ulostamisen tarpeen puutetta tai vaimeutta. Mikä vikana? Olisin tänäänkin hakutessani voinut olla ulostamatta, vaikka diellä oli noin paljon tavaraa.
https://aijaa.com/7GB1z7
Onko tämä vielä oire siitä, että ummetus jatkuu. Miksi peräsuoleni ei ilmoittele tarpeesta?
Ällövaroitus. Ummetus ja uloste.
8
245
Vastaukset
- Anonyymi
Vai menenkö liian varhain vessaan? En oikein arva odotella, kun tuppaa menemään ohi ja sitten kokonaan ummelle.
Ap - Anonyymi
Ihminen menee yleensä ulostamaan silloin, kun tuntee siihen tarvetta.
Eihän ilman hätää ole tarvetta mennä vessan pytylle puristamaan, tuleeko jotain vai ei.
Jotkut ulostavat päivittäin, jotkut vähän harvemmin, väliä voi olla 2-3 päivääkin.- Anonyymi
No kun pieni tarve on.
Ap
- Anonyymi
Mainitsit ummetuksenkin. Juotko riittävästi vettä ? Suoli tarvitsee myös nestettä, vielä jos syöt jotain kuituvalmisteitakin, niin neste on tärkeää.
Vuosia sitten sairaalassa osa vatsalääkäreistä sanoi " syö kuituja " ja osa sanoi " vältä kuituja ", itse oli löydettävä se " kultainen keskitie ".
Itse oman suolistonsa parhaiten tuntee, mikä sille on hyväksi, mikä ei. Kokeilemalla yleensä selviää. - Anonyymi
Voiko olla ummetusta jos tulee noin paljo ulostetta?
- Anonyymi
Hyvä kysymys.
Yleisesti ottaen sitähän ei sanota ummetukseksi, jos suolesta tavaraa reilusti tulee.
Ummetuksessa, tai jopa suolitukoksessakin, voi tulla jonkin verran ns. ohivuotoa, eli pieni määrä ulostetta, mutta silloin sitä ei tule runsaasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kysymys.
Yleisesti ottaen sitähän ei sanota ummetukseksi, jos suolesta tavaraa reilusti tulee.
Ummetuksessa, tai jopa suolitukoksessakin, voi tulla jonkin verran ns. ohivuotoa, eli pieni määrä ulostetta, mutta silloin sitä ei tule runsaasti.Mutta jos tuosta huolimatta paksuoli jumittaa. En ole varma, mutta sellainen tunne on.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos tuosta huolimatta paksuoli jumittaa. En ole varma, mutta sellainen tunne on.
ApVoithan ottaa asian tiimoilta yhteyttä lääkäriin, niin voivat tarkastaa suolen tilanteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312818- 1482173
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121617Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 671185
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011145Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571057- 611030
- 731020
- 2841