Suuri maailmanlaajuinen avustusjärjestö on

Anonyymi-ap

aloittanut keräyksen Viron nälkäänäkevien auttamiseksi. Mites se nyt näin huonosti mallivaltiolla menee vaikka EU-rahaakin tulee ovista ja ikkunoista? Minne se raha katoaa, Mustaan aukkoonko vai tileille Sveitsiin ym.?

6

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokaisessa maassa löytyy ihmisiä, jotka saattavat tuloillaan ostaa itselleen ruuan sijasta ’viihdettä’ , jolloin jään ruoka ostamatta!

• Anonyymi

Niin on mutta eivät kansainväliset järjestöt keskity sellaisia auttamaan. Jostain muusta täytyy olla kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on mutta eivät kansainväliset järjestöt keskity sellaisia auttamaan. Jostain muusta täytyy olla kyse.

Jospa sitten selvität, että ’mistä muusta’?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa sitten selvität, että ’mistä muusta’?

Jospa sinä menisit ihan itse toteamaan pitävätkö olettamuksesi paikkansa.

• Anonyymi

Taidatpa puhua omiasi. Ainakaan Google ei löytänyt yhtään osumaa. Kerro mikä järjestö on kysymyksessä?

• Anonyymi

Itä-Virossa nähdään nälkää. Viron hallitus koettaa ajaa nälällä venäläisväestön pois maasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      320
      3674
    2. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      107
      2289
    3. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      24
      1504
    4. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1483
    5. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      75
      1268
    6. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      42
      1255
    7. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      52
      1145
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      47
      1124
    9. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      1051
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      43
      1012
    Aihe