aloittanut keräyksen Viron nälkäänäkevien auttamiseksi. Mites se nyt näin huonosti mallivaltiolla menee vaikka EU-rahaakin tulee ovista ja ikkunoista? Minne se raha katoaa, Mustaan aukkoonko vai tileille Sveitsiin ym.?
Suuri maailmanlaajuinen avustusjärjestö on
14
193
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisessa maassa löytyy ihmisiä, jotka saattavat tuloillaan ostaa itselleen ruuan sijasta ’viihdettä’ , jolloin jään ruoka ostamatta!
- Anonyymi
Niin on mutta eivät kansainväliset järjestöt keskity sellaisia auttamaan. Jostain muusta täytyy olla kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on mutta eivät kansainväliset järjestöt keskity sellaisia auttamaan. Jostain muusta täytyy olla kyse.
Jospa sitten selvität, että ’mistä muusta’?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa sitten selvität, että ’mistä muusta’?
Jospa sinä menisit ihan itse toteamaan pitävätkö olettamuksesi paikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa sinä menisit ihan itse toteamaan pitävätkö olettamuksesi paikkansa.
Eivät pidä... olen käynyt useasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät pidä... olen käynyt useasti!
Myö minä olen käynyt todella useasti Virossa.
Ja huomannut että heti Tallinnan satamassa on jo ne ensimäiset virolaiset kerjäläiset vastassa suomalaisia matkailijoita.
- Anonyymi
Taidatpa puhua omiasi. Ainakaan Google ei löytänyt yhtään osumaa. Kerro mikä järjestö on kysymyksessä?
- Anonyymi
Feeding the Nations, suomalainen sisarjärjestö Ruokkikaa nälkäiset ry. Tällainen teksti löytyy: "Uusin projekti alkoi maaliskuussa 2025 Virossa. Ruoka-apua jaetaan kuukausittain Narvan seudun vähäosaisille".
Kumma kun Viro saa ns. koronaelvysrahaa n. 5 mrd. euroa mutta siitä ei riitä yhtään oman väestön hengissäpitämiseen.
- Anonyymi
Itä-Virossa nähdään nälkää. Viron hallitus koettaa ajaa nälällä venäläisväestön pois maasta.
- Anonyymi
Miten muka? Jos on taskussa killunkejä niin kyllä kaupasta leipää saa,,,
- Anonyymi
Tuo "korona-avustus" tekee Virossa n. 6 000 ekuu/lärvi. Normiperheessä kymmeniä tuhansia. Ihme kun niillä tuloilla nähdään nälkää.
- Anonyymi
Suuri maailmanlaajuinen rahasto ei ole keräämässä rahaa Viron nälkäänäkeville kosak sillä ei ole poliittisia tavoitteita.
- Anonyymi
----Suuri maailmanlaajuinen rahasto-----
Rahan kerääjä on JÄRJESTÖ, ei rahasto. Itä-Virossa nähdään nälkää kuten 1990--luvulla nähtiin jokseenkin koko Virossa. Ainoastaan eliitti söi silloinkin hyvin. - Anonyymi
Buaah haa hoo, idioottimaisin trolliteksti koko Universumissa kautta aikain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184041Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892283Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1351784- 761464
- 1571443
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91114Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34714- 27701
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25671- 96671